ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,059,916,115,230
حجم معاملات 139,555,377,255
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,885.57
اتریوم تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 20 زمان مطالعه: 3 دقیقه

جهش دوباره قیمت اتریوم؛ تداوم روند صعودی در هاله ای از ابهام

جهش دوباره قیمت اتریوم؛ تداوم روند صعودی در هاله ای از ابهام

قیمت اتریوم در حال تلاش برای افزایش مجدد بالاتر از سطح مقاومتی ۳۴۵۰ دلار است. برای ادامه روند صعودی در کوتاه مدت، اتریوم باید بالاتر از ۳۵۵۰ دلار تثبیت شود.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • قیمت اتریوم به آرامی بالاتر از سطح ۳۴۵۰ دلار حرکت کرد.
  • قیمت در حال حاضر بالاتر از ۳۴۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود.
  • شکستی بالاتر از خط روند نزولی کلیدی با مقاومت نزدیک به ۳۴۱۵ دلار در نمودار ساعتی ETH/USD (داده ها از صرافی کراکن) رخ داد.
  • این جفت ارز برای ادامه روند صعودی باید سطوح مقاومتی ۳۵۲۰ و ۳۵۵۰ دلار را پشت سر بگذارد.

قیمت اتریوم با مقاومت روبرو است

قیمت اتریوم روند بهبود قابل قبولی را از بالای سطح ۳۴۰۰ دلار آغاز کرد. ETH حتی سطح ۳۴۲۰ دلاری را نیز پشت سر گذاشت تا وارد منطقه مثبت کوتاه مدت مانند بیت کوین شود.

شکستی بالاتر از خط روند نزولی کلیدی با مقاومت نزدیک به ۳۴۱۵ دلار در نمودار ساعتی ETH/USD رخ داد. این جفت ارز حتی سطح مقاومتی ۳۵۰۰ دلاری را نیز پشت سر گذاشت. در قیمت ۳۵۱۶ دلاری یک قله تشکیل شد و اکنون قیمت در حال تثبیت سود است.

کاهش قیمتی به زیر سطح ۳۵۰۰ دلار وجود داشت، اما قیمت همچنان بالاتر از سطح اصلاحی ۲۳.۶٪ فیبوناچی از حرکت صعودی از کف ۳۳۵۰ دلار به سقف ۳۵۱۶ دلار باقی ماند.

اتریوم در حال حاضر بالاتر از ۳۴۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود. قیمت فعلی مثبت است و پتانسیل افزایش بیشتر را نشان می دهد. در جهت صعودی، قیمت با مقاومت نزدیک به سطح ۳۵۰۰ دلار روبرو است. اولین مقاومت اصلی نزدیک به سطح ۳۵۲۰ دلار است.

نمودار تحلیل تکنیکال اتریوم

مورد بعدی نزدیک به سطح ۳۵۵۰ دلار است. عبور از بالای سطح ۳۵۵۰ دلار ممکن است اتر را به سمت مقاومت ۳۶۵۰ دلار سوق دهد. مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به ۳۷۲۰ دلار است. شکست صعودی بالاتر از مقاومت ۳۷۲۰ دلاری ممکن است قیمت را به سمت بالا هدایت کند. هر گونه افزایش بیشتری می تواند اتر را به سمت منطقه مقاومتی ۳۸۸۰ دلار سوق دهد.

آیا افت در اتریوم محدود است؟

اگر اتریوم نتواند مقاومت ۳۵۵۰ دلاری را پشت سر بگذارد، ممکن است اصلاح قیمتی نزولی را آغاز کند. حمایت اولیه در نزول نزدیک به ۳۴۸۰ دلار است. اولین حمایت اصلی نزدیک به منطقه ۳۴۴۰ دلار و سطح اصلاحی ۵۰٪ فیبوناچی از حرکت صعودی از کف ۳۳۵۰ دلار به سقف ۳۵۱۶ دلار قرار دارد.

همچنین بخوانید: ETF اتریوم به دلیل SEC به تعویق افتاد

حرکت واضح زیر حمایت ۳۴۲۰ دلاری ممکن است قیمت را به سمت ۳۳۵۰ دلار سوق دهد. هر گونه ضرر بیشتر ممکن است قیمت را به سمت سطح ۳۳۲۰ دلار در کوتاه مدت سوق دهد.

شاخص های تکنیکال

مکدی ساعتی – مکدی برای ETH/USD در حال کسب شتاب در منطقه صعودی است.

RSI ساعتی – RSI برای ETH/USD اکنون بالاتر از منطقه ۵۰ است.

سطوح اصلی حمایت – ۳۴۲۰ دلار

سطوح اصلی مقاومت – ۳۵۵۰ دلار

همچنین بخوانید: تحلیلگران: منتظر جهش قیمت اتریوم باشید!

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.