ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,942,939,065,264
حجم معاملات 81,182,936,768
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,226.73
اتریوم قوانین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 5 زمان مطالعه: 3 دقیقه

ETF اتریوم به دلیل SEC به تعویق افتاد

ETF اتریوم به دلیل SEC به تعویق افتاد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) روی فرم های S-1 نظر داده و درخواست ارائه مجدد آنها تا ۸ جولای را داشته است که این امر به طور بالقوه راه اندازی ETF های اتر نقطه ای را تا اواسط تا اواخر جولای به تعویق می اندازد.

کانال تلگرام مارکت فلو

راه اندازی صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) مبتنی بر اتر نقطه ای در ایالات متحده، که بسیاری انتظار داشتند به زودی در دوم جولای اتفاق بیفتد، توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) به تعویق افتاده است.

به گفته تحلیلگران صندوق قابل معامله در بورس (ETF) بلومبرگ، اریک بالچوناس و جیمز سیفارت، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) زمان بیشتری را برای بازگرداندن فرم های S-1 ارائه شده توسط ناشران احتمالی ETF اتر نقطه ای (ETH) صرف کرده است که این امر راه اندازی را به اواسط جولای یا بعد از آن سوق می دهد.

نظرات SEC روند را به تأخیر می اندازد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) روی فرم های S-1 نظر داده و درخواست ارائه مجدد آنها تا ۸ جولای را داشته است. به گفته بالچوناس، این جدول زمانی جدید به این معنی است که راه اندازی ETF های اتریوم نقطه ای ممکن است تا اواسط تا اواخر جولای به تعویق بیفتد.

نیت گراچی، رئیس ETF Store، خاطرنشان کرد که آخرین دور تجدید نظر فرم های S-1 نسبتاً جزئی بوده است و پیش بینی می کند که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) ظرف ۱۴ تا ۲۱ روز مجوز معاملات را برای ناشران صادر کند. اگرچه جدول زمانی دقیق همچنان نامشخص است، اما کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) احتمال راه اندازی در تابستان امسال را نشان داده است.

توییت اریک بالچوناس

در اوایل ژوئن، بالچوناس با توجه به عدم وجود نظرات قابل توجه از سوی کارکنان SEC در مورد پرونده های S-1 متقاضیان ETF، پنجره راه اندازی ETF در اوایل جولای را پیش بینی کرد.

همچنین بخوانید: تحلیلگران: منتظر جهش قیمت اتریوم باشید!

فرآیند دو مرحله ای برای صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) اتریوم

تأیید فرم های S-1 دومین بخش از یک فرآیند دو مرحله ای است که برای راه اندازی ETF ها الزامی است. بخش اول شامل تأیید فرم های 19b-4 ناشران در ماه مه بود. کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در ۲۳ مه پرونده های 19b-4 را از هشت متقاضی ETF تأیید کرد.

برخلاف فرم های 19b-4، فرم های S-1 به یک مهلت زمانی خاص محدود نمی شوند و ناشران را به جدول زمانی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) برای بررسی و تأیید وابسته می کنند.

گری Gensler، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، در ۲۶ ژوئن تأیید کرد که فرآیند تأیید برای ETF های اتر نقطه ای به طور روان پیش می رود.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) تغییری در قوانین را برای مشارکت بازیگران اصلی از جمله بلک راک، فیدلیتی، ۲۱ شرز، گری اسکیل، فرانکلین تمپلتون، ون اک، آی شرز و اینوسکو در این فرآیند تأیید کرده است. علاوه بر این، ناشرانی مانند VanEck فرم های 8-A را برای آماده شدن برای لیست شدن در صرافی ها تا ۸ جولای ارائه کرده اند.

با این حال، گنسلر ادعا کرد که لیست کردن ETF های اتر نقطه ای در صرافی های سهام ممکن است ماه ها طول بکشد و تا سپتامبر اتفاق نیفتد. گنسلر مسئولیت لیست شدن ETF های اتر را بر عهده متقاضیان گذاشت و ادعا کرد که این فرآیند کاملاً به زمان پاسخگویی آنها بستگی دارد.

همچنین بخوانید: فانداسترات؛ احساسات منفی به ETF اتریوم!

منبع: کوین تلگراف
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.