ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,173,123,700,809
حجم معاملات 75,987,711,929
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $61,836.78
ترون اتریوم
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 6 زمان مطالعه: 3 دقیقه

ترون و اتریوم؛ همکاری برای ارائه استیبل کوین بدون کارمزد

ترون و اتریوم؛ همکاری برای ارائه استیبل کوین بدون کارمزد

جاستین سان، بنیان گذار ترون، بر این باور است که استیبل کوین های بدون کارمزد می توانند پذیرش سازمانی بلاک چین را به سطح جدیدی ارتقا دهند.

کانال تلگرام مارکت فلو

بنیانگذار ترون، جاستین سان، اعلام کرده است که تیم او در حال ساخت یک راه حل استیبل کوین بدون کارمزد برای رایگان کردن انتقال های نظیر به نظیر برای همه است. سان امیدوار است که راه حل استیبل کوین را در سه ماهه چهارم سال جاری روی بلاک چین ترون ادغام کند و به دنبال آن اتریوم و سایر زنجیره های عمومی سازگار با ماشین مجازی اتریوم به زودی ادغام شوند.

سان در یک پست در تاریخ ۶ جولای توضیح داد: «انتقالات را می توان بدون پرداخت هیچ توکن گازی انجام داد و کارمزدها به طور کامل توسط خود استیبل کوین ها پرداخت می شود.»

با این حال، او نحوه عملکرد این مکانیزم را توضیح نداد.

توییت جاستین سان درباره استیبل کوین بدون کارمزد

سان بر این باور است که این استیبل کوین های بدون کارمزد می توانند برای شرکت هایی که به دنبال ارائه خدمات استیبل کوین هستند، یک تغییر اساسی ایجاد کند.

وی گفت: «من معتقدم که چنین خدماتی به طور قابل توجهی شرکت های بزرگ را در استقرار خدمات استیبل کوین روی بلاک چین تسهیل می کند و پذیرش انبوه بلاک چین را به سطح بالاتری ارتقا می دهد.»

ترون در حال حاضر در بازار انتقال استیبل کوین نظیر به نظیر پیشرو است و طبق گزارش شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین آرتمیس در تاریخ ۲۷ ژوئن، به طور مداوم دو تا سه برابر حجم اتریوم که در جایگاه دوم قرار دارد را پردازش می کند.

نمودار انتقال همتا به همتا استیبل کوین ها در بلاکچین های آوالانچ، اتریوم، سولانا و ترون

داده های DeFiLlama نشان می دهد که ترون میزبان بیش از ۵۰ میلیارد دلار از ۱۱2 میلیارد دلار تتر (USDT) است که در چندین بلاک چین منتشر شده است. راه حل ترون می تواند با PYUSD پی پل که به برخی از کاربران ساکن ایالات متحده اجازه می دهد پرداخت های برون مرزی را به صورت رایگان انجام دهند، رقابت کند.

USD Coin (USDC) سیرکل روی لایه دوم اتریوم، بیس از طریق کیف پول کوین بیس نیز امکان انتقال رایگان را فراهم می کند. سیرکل و صرافی ارز دیجیتال بایننس اخیراً پشتیبانی از USDC روی ترون را حذف کرده اند که شاید به ترون انگیزه ای برای ساخت راه حل خودشان داده باشد.

ترون همچنین در حال بررسی ساخت یک راه حل لایه دوم بیت کوین است که از نسخه «پیچیده شده» تتر پشتیبانی کند و به طور بالقوه امکان انتقال میلیاردها دلار به اکوسیستم بیت کوین را فراهم کند. در حال حاضر، ترون از پروتکل های زنجیره ای موجود برای اتصال USDT و سایر توکن ها بین بیت کوین و ترون استفاده می کند.

منبع: کوین تلگراف
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.