ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,169,034,118,786
حجم معاملات 168,933,473,371
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,125.42
پپه تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 2 زمان مطالعه: 3 دقیقه

فروش ۳۳۰ میلیارد پپه کوین توسط نهنگ؛ آیا ریزش در راه است؟

فروش ۳۳۰ میلیارد پپه کوین توسط نهنگ؛ آیا ریزش در راه است؟

یک نهنگ ارز دیجیتال پپه، ۳۳۰ میلیارد واحد از این دارایی را با ضرر فروخت که تقریبا ۲.۵۳ میلیون دلار می شود. این فروش با توجه به احساسات منفی گسترده بازار صورت گرفته است.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • یک تریدر ارز دیجیتال پپه مقدار زیادی از دارایی خود را فروخته است که توجه جامعه را به خود جلب کرده است.
  • این نهنگ ۳۳۰ میلیارد واحد دارایی با ارزش ۲.۵۳ میلیون دلار فروخته است.
  • داده های درون زنجیره ای (Onchain) در حال حاضر ۳ میلیون دلار ضرر را از تراکنش های قبلی نشان می دهند.

یک نهنگ ارز دیجیتال پپه، با کاهش قیمت ارزهای دیجیتال، ۲.۵۳ میلیون دلار پپه را با ضرر فروخت. این تریدر مجموعه ای از تراکنش ها را با این ارز دیجیتال انجام داده و همچنان مقدار زیادی از این دارایی را در اختیار دارد. این اقدام با توجه به احساسات فعلی بازار، واکنش های متفاوتی را در شبکه های اجتماعی به وجود آورد.

نهنگ ارز دیجیتال پپه مقدار زیادی از دارایی خود را می فروشد

یک نهنگ ارز دیجیتال پپه مقدار زیادی از دارایی خود را با ضرر فروخته است. داده های لوک آنچین نشان می دهد که این نهنگ ۳۳۰ میلیارد واحد پپه را به صرافی ارز دیجیتال کراکن منتقل کرده است و ۱ تریلیون واحد از این دارایی به ارزش تقریبی ۷.۵۷ میلیون دلار در کیف پول خود باقی گذاشته است. پیش از این، این تریدر مجموعه ای از تراکنش های کلان انجام داده بود که توجه جامعه را به خود جلب کرد.

ابتدا، این نهنگ ۵۰۰ میلیارد توکن پپه فروخت و بعدا ۸۲۸ میلیارد توکن را با قیمت پایین تر خرید که مجموع دارایی او را به ۱.۳ تریلیون واحد به ارزش ۹.۹ میلیون دلار رساند. با وجود تمام این فعالیت ها و جابه جایی های اخیر دارایی، این تریدر بیش از ۳ میلیون دلار از این تراکنش ضرر کرده است.

یک نهنگ ۳۳۰ میلیارد دلار پپه (۲.۵۳ میلیون دلار) را با ضرر به صرافی کراکن منتقل کرد و هنوز ۱ تریلیون دلار پپه (۷.5۷ میلیون دلار) باقی مانده است.

این نهنگ در مجموع حدود ۳.۱۳ میلیون دلار روی پپه ضرر کرده است!

همچنین بخوانید: رشد ۱۰ درصدی قیمت پپه با خرید نهنگ ها

— لوک آنچین (@lookonchain) ۳۰ اوت ۲۰۲۴

فعالیت نهنگ های ارز دیجیتال به دلیل حجم دارایی آن ها، همچنان بر نوسانات بازار تأثیر می گذارد. در نتیجه، جامعه گسترده تر به نقل و انتقالات آن ها و تأثیر آن بر اکوسیستم رمزارزها علاقه مند است. به همین ترتیب، انتقال های ناگهانی به صرافی های متمرکز ارز دیجیتال مانند کراکن، بایننس و کوین بیس اغلب منجر به فروش گسترده تر می شود.

کاربران به منطقه قرمز اشاره می کنند

کاربران ارز دیجیتال سقوط قیمت ارزهای دیجیتال را به عنوان دلیل اصلی این فروش پیشنهاد کرده اند. با این حال، این نهنگ همچنان مقدار زیادی از سکه های پپه را در اختیار دارد. توکن های میم تحت تأثیر فعالیت های دارایی های برتر قرار می گیرند زیرا نوسانات قیمت آن ها بر اساس احساسات و داده های درون زنجیره ای است. در زمان نگارش این خبر، پپه با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۷۷۷ دلار معامله می شود که علی رغم رکود بازار، ۱ درصد در ۲۴ ساعت گذشته رشد کرده است.

ارزهای دیجیتال همچنان زیر آب هستند زیرا بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال برتر در ۲۴ ساعت گذشته سقوط کرده اند. قیمت برترین دارایی از نظر ارزش بازار قبل از ثبت یک افزایش اندک، به زیر سطح ۵۹ هزار دلار کاهش یافت. اتریوم و سولانا نیز در همین دوره با کاهش قیمت مشابهی معامله شدند.

همچنین بخوانید: سقوط آزاد پپه کوین؛ تهدید جدی برای ۱۳۵ میلیون دلار

منبع: کوین گیپ
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.