ارز دیجیتال 605 فارکس 174
ارزش بازار 2,207,434,385,370
حجم معاملات 200,246,961,864
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $63,296.96
پپه تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 3 زمان مطالعه: 4 دقیقه

رشد ۱۰ درصدی قیمت پپه با خرید نهنگ ها

رشد ۱۰ درصدی قیمت پپه با خرید نهنگ ها

نهنگ های کریپتو از افت اخیر بازار استفاده کرده و با کاهش قیمت چندین توکن، کیف پول های خود را پر کرده اند.

کانال تلگرام مارکت فلو

در طول چند بازگشت اخیر، یک نهنگ بیش از ۴۰۰ میلیارد پپه خریداری کرده است که از قبل سودهای محقق نشده ای را از خرید خود ثبت کرده است. برخی از ناظران بازار معتقدند که این توکن پس از عملکرد اخیر خود آماده رهبری «فصل میم کوین ها» است.

نهنگ به خرید ادامه می دهد

یک هفته پیش، بازار کریپتو با کاهش قابل توجهی مواجه شد و قیمت اکثر ارزهای دیجیتال بیش از ۲۰ درصد کاهش یافت. قیمت بیت کوین (BTC) از ۵۹۰۰۰ دلار به ۴۹۰۰۰ دلار در روز دوشنبه گذشته کاهش یافت. در همین حال، اتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، پس از کاهش قیمت زیر سطح حمایتی ۲۲۰۰ دلار، ۲۴ درصد کاهش یافت.

پپه، یکی از میم کوین های پیشرو، نیز شاهد کاهش قیمت بیش از ۲۸ درصد بود که احساسات منفی را در بین برخی از سرمایه گذاران کریپتو ایجاد کرد. پس از بهبود میم کوین در طول هفته، یک نهنگ تصمیم گرفت سود خود را از توکن قورباغه شکل کسب کند.

شرکت تحلیل داده آنچین لوک آنچین نشان داد که یک نهنگ از اول آگوست ۷۹۵.۹۲ میلیارد پپه خود را فروخته است. این آدرس که دارایی های خود را در ۱ مارس از بایننس برداشت کرده بود، ۴۰۰ میلیارد توکن به ارزش حدود ۴.۲ میلیون دلار را به این صرافی کریپتو بازگرداند.

طبق گفته لوک آنچین، این نهنگ بازده سرمایه گذاری (ROI) ۲۳۰ درصدی داشت. در روز جمعه، این آدرس ۳۹۴۵.۹۲ پپه باقی مانده خود را در بایننس واریز کرد و در مجموع ۵.۰۶ میلیون دلار سود کسب کرد.

با این حال، همه سرمایه گذاران تصمیم به فروش نگرفتند، زیرا یک آدرس فرصت خرید کف بازار را غنیمت شمرد. طبق گفته اسپات آنچین، نهنگی به نام “cookislandstrust.eth” در طول بازگشت های ۵ و ۱۲ آگوست کیف پول های خود را پر کرد.

طبق این پست، این نهنگ یک هفته پیش ۳۰۰ میلیارد پپه و امروز ۱۲۰ میلیارد توکن دیگر خریداری کرده است. در هفته گذشته، این آدرس ۳.۱۳ میلیون دلار تتر را برای خرید ۴۲۰ میلیارد توکن با قیمت متوسط ۰.۰۰۰۰۰۷۴۵۵ دلار خرج کرد.

در زمان نگارش این گزارش، سرمایه گذار بیش از ۱۷۰ هزار دلار (+۵.۴۳ درصد) سود محقق نشده کسب کرده بود. علاوه بر این، همان آدرس در ۵ آگوست ۲۹۷۸ اتریوم به ارزش حدود ۷.۰۵ میلیون دلار خریداری کرد و بیش از نیم میلیون دلار سود محقق نشده کسب کرد.

همچنین بخوانید: سقوط آزاد پپه کوین؛ تهدید جدی برای ۱۳۵ میلیون دلار

پپه ۱۰ درصد از افت روز دوشنبه بهبود یافت

در ساعات پایانی یکشنبه، قیمت این توکن از سطح ۰.۰۰۰۰۰۸ دلار به ۰.۰۰۰۰۰۷۶ دلار کاهش یافت که ۱۲ درصد کاهش نسبت به روز قبل بود. پس از خریدهای هیجانی، قیمت پپه با افزایش ۱۰ درصدی از شوک بازار، سطح حمایت ۰.۰۰۰۰۰۸ دلاری را بازپس گرفت.

این بهبود باعث شد تا توکن سطح قیمتی ۰.۰۰۰۰۰۸۴ دلار را مجدداً آزمایش کند و سپس به سطح ۰.۰۰۰۰۰۸۲ دلار بازگردد. این عملکرد نشان دهنده افزایش ۲.۱ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته و افزایش ۳۶ درصدی در بازه زمانی هفتگی است. در زمان نگارش این مطلب، سومین میم کوین بزرگ از نظر ارزش بازار با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۸۲۳ دلار در حال معامله است.

طبق گفته تریدر ناشناس ارزهای دیجیتال Trade4ddict، پپه علیرغم افت امروز، «در مقایسه با اکثر آلت کوین ها دوباره خوب عمل کرده است». به گفته او، میم کوین قورباغه شکل «شکست محدوده قیمتی ۴ روزه» را در روز جمعه تأیید کرد که تنظیمات صعودی را تکمیل کرد.

این تریدر معتقد است که این توکن پس از آخرین «اصلاح کوچک» دوباره در حال تقویت شدن است. این نشان می دهد که «مرحله بعدی شکست گوه گسترده نزولی است». طبق این پست، یک شکست می تواند منجر به روندی شود که سطوح مقاومت کلیدی را مجدداً آزمایش کند و قیمت را به بالاترین سطح تاریخی (ATH) جدید برساند.

به طور مشابه، ناظر بازار دیگری پپه را به عنوان «رهبر فصل میم کوین ها» می بیند. این تحلیلگر بازگشت قوی توکن پس از «شکستن زیر سطح حمایت اصلی» را برجسته کرد و نشان داد که روند صعودی به نظر مطلوب است.

نمودار قیمت پپه

همچنین بخوانید: رشد انفجاری پپه کوین! ۷۵٪ افزایش علاقه در بازار!

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.