ارز دیجیتال 600 فارکس 174
ارزش بازار 2,657,956,081,366
حجم معاملات 191,801,759,025
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 17%
بیت کوین $69,581.23
ریپل آلت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 14 زمان مطالعه: 3 دقیقه

ریپل XRP به زیر ۰.۵۳ دلار می رسد: سقوط بیشتر در راه است؟

ریپل XRP به زیر ۰.۵۳ دلار می رسد: سقوط بیشتر در راه است؟

قیمت ریپل (XRP) در حال تثبیت ضررها بالای سطح حمایتی ۰.۵۰۰ دلار است. در صورت شکست در بازیابی بالای منطقه مقاومتی ۰.۵۳۰ دلار، قیمت ممکن است ضررها را افزایش دهد.

قیمت ریپل (XRP) با کاهش بیشتر، به زیر سطح حمایتی ۰.۵۳۰ دلار معامله شد. در حال حاضر، قیمت پایین‌تر از ۰.۵۲۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود. بر اساس داده های دریافتی از کراکن، در نمودار ساعتی جفت XRP/USD، شاهد شکستن خط روند نزولی با مقاومت ۰.۵۱۵۰ دلار بودیم. در صورتی که خریداران بتوانند قیمت را بالاتر از ۰.۵۳۰ دلار برسانند، این جفت ارز دیجیتال می تواند افزایش دیگری را آغاز کند.

قیمت ریپل بالای ۰.۵۰ دلار باثبات است

به تازگی، قیمت ریپل مانند بیت کوین و اتریوم با کاهش بیشتر به زیر سطح حمایتی ۰.۵۲۵۰ دلار رسید. حرکتی به سمت سطح حمایتی ۰.۵۰۸۰ دلار وجود داشت. کف قیمت در ۰.۵۰۸۷ دلار تشکیل شد و در حال حاضر قیمت در حال تثبیت ضررها است. افزایش جزئی بالاتر از مقاومت ۰.۵۱۲۰ دلار رخ داد. همچنین شاهد شکستن خط روند نزولی با مقاومت ۰.۵۱۵۰ دلار در نمودار ساعتی جفت XRP/USD بودیم. با این حال، این جفت همچنان پایین‌تر از ۰.۵۲۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود.

نخستین مقاومت در نزدیکی سطح ۰.۵۲۵۰ دلار است. این سطح نزدیک به سطح اصلاحی ۲۳.۶ درصد فیبوناچی از حرکت نزولی از سقف ۰.۵۶۹۹ دلار به کف ۰.۵۰۸۷ دلار است. مقاومت کلیدی اول نزدیک به ۰.۵۳۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته است.

بسته شدن قیمت بالاتر از منطقه مقاومتی ۰.۵۳۰ دلار می تواند جرقه افزایشی قابل توجهی را بزند. مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به ۰.۵۴۶۵ دلار است. در صورتی که خریداران همچنان بالای سطح مقاومتی ۰.۵۴۶۵ دلار فعال باقی بمانند، ممکن است شاهد رالی به سمت مقاومت ۰.۵۸۰ دلار باشیم. هر گونه افزایش بیشتر ممکن است قیمت را به سمت مقاومت ۰.۶۰۰ دلار سوق دهد.

همچنین بخوانید: ریزش ۵۱ درصدی معاملات آتی ریپل، سولانا و دوج کوین

ریزش بیشتر؟

اگر ریپل نتواند منطقه مقاومتی ۰.۵۳۰ دلار را پشت سر بگذارد، ممکن است با کاهش دیگری مواجه شود. حمایت اولیه در نزول نزدیک به سطح ۰.۵۱۵۰ دلار است. حمایت اصلی بعدی در ۰.۵۰۸۰ دلار قرار دارد. در صورت شکست نزولی و بسته شدن قیمت پایین‌تر از سطح ۰.۵۰۸۰ دلار، قیمت ممکن است با سرعت بیشتری کاهش یابد. در چنین شرایطی، قیمت می تواند دوباره منطقه حمایتی ۰.۴۸۴۰ دلار را آزمایش کند.

شاخص های تکنیکال

  • مکدی ساعتی – مکدی برای XRP/USD در حال حاضر در حال از دست دادن شتاب در منطقه نزولی است.
  • RSI ساعتی (شاخص قدرت نسبی) – RSI برای XRP/USD در حال حاضر پایین‌تر از سطح ۵۰ قرار دارد.
  • سطوح اصلی حمایت – ۰.۵۱۵۰ و ۰.۵۰۸۰ دلار
  • سطوح اصلی مقاومت – ۰.۵۲۵۰ و ۰.۵۳۰ دلار

منبع: NewsBTC

همچنین بخوانید: ریپل به دنبال فتح قله یک دلار؛ میم کوین ها در کمین جهش سه ماهه دوم!

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.