ارز دیجیتال 602 فارکس 174
ارزش بازار 2,719,313,968,071
حجم معاملات 269,937,836,842
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 17%
بیت کوین $70,942.20
ریپل بونک کانگامون میم کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 16 زمان مطالعه: 4 دقیقه

ریپل به دنبال فتح قله یک دلار؛ میم کوین ها در کمین جهش سه ماهه دوم!

ریپل به دنبال فتح قله یک دلار؛ میم کوین ها در کمین جهش سه ماهه دوم!

بونک (BONK) با افزایش ۲۹۰۲.۴ درصدی به اوج می رسد، ریپل از ۰.۵۰ دلار عبور می کند و کانگامون (KangaMoon) به دنبال افزایش ۵۰ برابری است که نشان دهنده تحرکات قابل توجه در بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۴ است.

بونک (BONK) شاهد افزایش ۲۹۰۲.۴ درصدی از ابتدای سال (YTD) بود و یک رالی قیمت عمده را آغاز کرد که می تواند بر بازار گسترده میم تأثیر بگذارد. در همین بازه زمانی، ریپل (XRP) از سد قیمت ۰.۵۰ دلار عبور کرد و اکنون بسیاری حدس می زنند که آیا می تواند ارزش خود را دو برابر کند و تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۱ دلار برسد.

در کنار این دو ارز دیجیتال، ارز دیجیتال دیگری که می تواند در سال ۲۰۲۴ و بعد از آن شاهد افزایش قابل توجهی باشد، کانگامون (KANG) است، زیرا قیمت آن ۲۹۰٪ افزایش یافته است و تحلیلگران پیش بینی افزایش ۵۰ برابری قیمت را تا پایان سه ماهه دوم ۲۰۲۴ دارند. برای اینکه ببینیم آیا اینطور است و اینکه کدام ارز دیجیتال بهترین ارز برای سرمایه گذاری است، هر آلت کوین را به صورت جداگانه بررسی خواهیم کرد.

ریپل ۱۷.۳٪ افزایش می یابد

ریپل شاهد یک روند صعودی قابل توجه در قیمت بوده است، زیرا طی سال گذشته ارزش این ارز دیجیتال ۱۷.۳٪ افزایش یافته است. علاوه بر این، طی یک هفته، ریپل از ۰.۵۰ دلار عبور کرد، زیرا از ۰.۴۷ دلار به ۰.۵۳ دلار افزایش یافت. با این سرعت، به زودی می تواند به ارتفاعات جدیدی برسد، زیرا معیارهای آن صعودی هستند. احساسات مثبت نسبت به قیمت ریپل همچنین با داده های کلی مثبت RSI و MACD تقویت می شود. طبق پیش بینی قیمت ریپل، می تواند سال ۲۰۲۴ را با قیمت ۱.۱۷ دلار به پایان برساند.

بونک ۲۹۰۲.۴% رشد می کند

بونک (BONK) یک ارز دیجیتال غالب در نمودارها است زیرا شاهد افزایش قیمت عمده ۲۹۰۲.۴٪ از ابتدای سال (YTD) بوده است و آن را به عنوان یکی از داغ ترین آلت کوین ها برای ورود به بازار قرار می دهد. علاوه بر این، فقط در طول هفته گذشته، قیمت بونک ۲۵.۳٪ افزایش یافته است.

با این سرعت رشد، بونک به زودی می تواند شاهد رشد تصاعدی حتی بیشتر باشد، به خصوص که توجه صعودی را به خود جلب کرده است. حداکثر نقطه ارزشی که این ارز دیجیتال می تواند به آن برسد، طبق پیش بینی قیمت Bonk، تا پایان سه ماهه چهارم ۲۰۲۴ به ۰.۰۰۰۰۳۳ دلار است که آن را به یکی از داغ ترین میم کوین ها برای ورود به بازار تبدیل می کند.

کانگامون ۲۹۰% افزایش می یابد

کانگامون (KANG) نیز در میان توجه صعودی به دست آمده از ریپل و Bonk به سمت بالا در حال افزایش است. بر اساس پیش بینی تحلیلگران، این ارز دیجیتال قرار است در سه ماهه دوم ۲۰۲۴، ۵۰ برابر شود. پیش بینی قیمت عظیم برای این میم کوین از روند صعودی آن ناشی می شود، زیرا ۲۹۰٪ افزایش یافته و اکنون در مرحله ۵ معاملات با قیمت ۰.۰۱۹۶ دلار است. علاوه بر این، عامل اصلی رشد عمده این پروژه، کاربرد واقعی پشت توکن KANG است.

همچنین بخوانید: ریپل آماده صعود ۷۰۰ درصدی؟ قیمت ۴ دلار در انتظار!

بازیکنان می توانند با این ارز دیجیتال اقلام را خریداری کرده و شخصیت ها را ارتقا دهند و دارندگان KANG می توانند دسترسی انحصاری به چالش ها و آیتم های درون بازی داشته باشند.

علاوه بر این، کانگامون حتی قبل از راه اندازی پروژه، به اعضای فعال جامعه، میم کوین های رایگان KNAG اهدا می کند. این اکوسیستم عناصر Play-to-Earn (P2E)، ویژگی های Social-Fi و رویکرد جامعه محور را با هم ترکیب می کند که همگی می توانند آن را به عنوان یک بازیگر غالب در صنعت معرفی کنند.

نتیجه گیری

بر اساس آخرین پیش بینی های قیمت، ریپل واقعاً پتانسیل عبور از سد قیمت ۱ دلاری را تا پایان سه ماهه چهارم ۲۰۲۴ دارد، اما بونک نیز بر اساس آخرین پیش بینی ها، پیش بینی قیمت صعودی دارد. با وجود موفقیت آنها، در حال حاضر همه نگاه ها به ارز دیجیتال کانگامون است زیرا یک اکوسیستم منحصر به فرد با تأکید بر جامعه را معرفی می کند. این جنبه ها KANG را به عنوان بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در حال حاضر قرار می دهد.

منبع: Crypto.news

همچنین بخوانید: بازگشت نهنگ های بزرگ ریپل! صعود یا ریزش؟

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.