ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 2,345,497,657,564
حجم معاملات 121,200,177,649
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 16%
بیت کوین $60,850.59
ریپل آلت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 37 زمان مطالعه: 3 دقیقه

ریپل آماده صعود ۷۰۰ درصدی؟ قیمت ۴ دلار در انتظار!

ریپل آماده صعود ۷۰۰ درصدی؟ قیمت ۴ دلار در انتظار!

پیش بینی های صعودی برای قیمت ریپل (XRP) بازگشته است، حتی با وجود اینکه گاوها برای افزایش قیمت این ارز دیجیتال در تلاش هستند.

EGRAG، یک کارشناس ارز دیجیتال، یکی از این پیش بینی های مثبت را انجام داده است، که جهشی عظیم در قیمت رخ خواهد داد. طبق پست اخیر این تحلیلگر در شبکه های اجتماعی، ریپل می تواند در بلندمدت به سطح قیمت ۴ دلار برسد.

تحلیلگر ارز دیجیتال پیش بینی کننده افزایش ۷۰۰ درصدی قیمت ریپل

ریپل (XRP) در چند روز گذشته با تثبیت قیمت در کل بازار ارزهای دیجیتال، با کاهش جزئی ارزش مواجه شده است. حرکت قیمت ریپل در سال جاری بسیاری از طرفداران پرشور آن را ناامید کرده است، به خصوص با توجه به این واقعیت که هنوز به سطح ۱ دلاری که بسیاری از تحلیلگران پیش بینی کرده بودند نرسیده است.

EGRAG، که به خاطر همین موضع صعودی شدید در مورد ریپل شناخته شده است، اخیراً در تحلیل خود اشاره کرد که حرکت قیمت فعلی ریپل تقلیدی از حرکت ۲۰۲۱ است که شاهد شکستن قیمت تا ۱.۸ دلار بود. بر اساس تحلیل او، EGRAG چشم انداز قیمت را به دو بخش آبی و زرد تقسیم کرد که هر کدام تصویری آینه ای از حرکت قیمت ۲۰۲۱ را نشان می دهد.

بخش آبی بیشتر یک مسیر قیمتی باریک است که نشان می دهد ریپل می تواند تا ژوئن یا جولای به ۱.۴ دلار برسد، با محدوده قیمتی بین ۱.۲ تا ۱.۸ دلار. در همین حال، بخش زرد یک مسیر قیمتی صعودی تر است. طبق گفته این تحلیلگر، ریپل می تواند در صورت پیروی از بخش زرد حرکت ۲۰۲۱، تا ژوئن یا جولای به سطح قیمت ۴ دلار برسد. جالب اینجاست که افزایش قیمت به ۴ دلار، قیمت ریپل را در بالاترین حد تاریخی جدید قرار می دهد.

مورد بعدی برای ریپل چیست؟

EGRAG یکی از بسیاری از تحلیلگران ارز دیجیتال است که همچنان نسبت به مسیر قیمت ریپل خوشبین هستند. پیش بینی قیمت بلندمدت او برای ریپل ۲۷ دلار است که به نظر او همچنان امکان پذیر است. در زمان نگارش این مقاله، ریپل با قیمت ۰.۵۱۴۸ دلار معامله می شود که در ۳۰ روز گذشته ۱۶.۸ درصد کاهش یافته است.

همچنین بخوانید: بازگشت نهنگ های بزرگ ریپل! صعود یا ریزش؟

این بدان معناست که برای رسیدن به ۴ دلار در جولای، گاوها باید این ارز دیجیتال را در کمتر از سه ماه با افزایش ۶۷۷ درصدی روبرو کنند. اگرچه ماهیت ناپایدار ارزهای دیجیتال نشان می دهد که این روند قیمتی ممکن است، اما دینامیک فعلی بازار در بهترین حالت به افزایش قیمت متوسط ریپل اشاره دارد.

از سوی دیگر، معیارهای درون زنجیره ای نشان داده اند که ممکن است احساسات صعودی به ریپل بازگردد. به طور قابل توجهی، تعداد کیف پول های ریپل که حداقل ۱ میلیون سکه را در اختیار دارند، به تازگی افزایش یافته است، که می تواند نشانه ای از افزایش قیمت آینده باشد.

منبع: NewsBTC

همچنین بخوانید: احتمال نزول قیمت ریپل؛ سطوح کلیدی برای معامله گران

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.