ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,169,109,028,695
حجم معاملات 167,533,581,764
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,343.36
ریپل تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 4 زمان مطالعه: 2 دقیقه

پیشبینی قیمت ریپل XRP؛ گاوها در آستانه آزمایش مجدد ۰.۸۶ دلار

پیشبینی قیمت ریپل XRP؛ گاوها در آستانه آزمایش مجدد ۰.۸۶ دلار

ماه سپتامبر به طور سنتی برای بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها ماهی‌های پرچالش بوده و شاخص‌های فعلی نشان می‌دهند که ممکن است در حالت خرید بیش از حد قرار داشته باشد، که احتمالاً قیمت‌ها را افزایش می‌دهد. رفتار قیمتی XRP نیز به طور نزدیکی منعکس‌کننده حرکات بیت‌کوین بوده است.

کانال تلگرام مارکت فلو

تاریخ نشان داد که هر زمان بیت‌کوین پس از اصلاحات خود قله‌های پایین‌تری ثبت می‌کند، XRP نیز الگوی مشابهی را دنبال می‌کند. به همین دلیل، با کاهش بیت‌کوین، انتظار می‌رود که قیمت XRP نیز کاهش یابد. با این حال، اعلام خبر راه‌اندازی صندوق ریپل (XRP) توسط شرکت گری اسکیل بر قیمت این ارز تأثیر مثبت دارد. این صندوق به منظور ارائه دسترسی سرمایه‌گذاران نهادی به XRP طراحی شده و بیانگر افزایش اعتماد به آینده این ارز دیجیتال است.

علاوه بر این، XRP یکی از نه ارز دیجیتالی است که با استاندارد ISO 20022 سازگاری، استانداردی که نقش حیاتی در ادغام با سیستم‌های مالی سنتی دارد و می‌تواند آن را برای استفاده در پروژه‌های ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) در آینده داشته باشد.

تحلیل تکنیکال قیمت XRP

الگوی حرکتی قیمت XRP از زمان ثبت پایین‌ترین قیمت در ۴ جولای (حدود ۰.۳۸ دلار) شاهد یک رالی سه‌موجی است که با نام موج ثبت می‌شود. تحلیل‌گران انتظار دارند که روند پیشرفتی ادامه یابد، هرچه اعتماد به این نتیجه به طور کامل محکم نیست. حرکات جانبی واقعی به عنوان موج مشخص شده است و انتظار می رود که این روند به طور کامل مشخص شود. این کلی به شکل یک مثال با یک موج A، B، C و D مشاهده می‌شود که تکمیل شده و یک نهایی نهایی شود.

همچنین بخوانید: ارز ریپل در بن بست ۰.۵۰ دلاری؛ آیا شاهد تغییر روند خواهیم بود؟

صفحه کلیدی و نقطه حساس

در هر دو سناریو، نقطه ابطال در 0.5 دلار تعیین شده است. اگر قیمت به زیر این سطح برسد، ساختار میکرو هر یک از الگوهای بی‌اعتبار می‌شود. مقاومت حیاتی بعدی در محدوده 0.642 تا 0.643 دلار قرار دارد که بالاترین سطح ثبت شده از ۷ آگوست است.

شکست پایدار در بالای این سطح می‌تواند شروع سوم صعودی را نشان دهد و احتمالاً قیمت را به 0.86 دلار برآورد، که هدف ایده‌آل برای موج سوم بر گسترش فیبوناچی است. با این، اگر قیمت به بالاتر از حد B برسد، اما در حال حاضر در آن محدوده باقی بماند، همچنان می‌تواند بخشی از ساختار مثلثی باشد و یک مثلث سد ایجاد کند، اما این حالت کمتر معمول است.

همچنین بخوانید: ریپل به سوی ۸ دلار؛ تحلیلگر از تکرار سال ۲۰۱۷ می گوید

منبع: کوین پدیا
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.