ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,335,458,225,843
حجم معاملات 98,138,634,031
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $65,733.82
ریپل ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 20 زمان مطالعه: 3 دقیقه

پیش بینی قیمت XRP؛ انتظار سرمایه گذاران برای رویداد ریپل سول و تجدید نظر SEC

پیش بینی قیمت XRP؛ انتظار سرمایه گذاران برای رویداد ریپل سول و تجدید نظر SEC

پیش بینی ها نشان می دهد که پیش از برگزاری رویداد Ripple Swell ۲۰۲۴ و درخواست تجدیدنظر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، یک حرکت صعودی قوی ممکن است قیمت XRP را به بالای سطح مقاومت ۰.۶۵ دلار برساند.

کانال تلگرام مارکت فلو

با تنها ۱۶ روز باقی مانده تا مهلت تجدیدنظر SEC از حکم اخیر دادگاه، احتمالاً قیمت XRP در ماه اکتبر با شتاب بیشتری همراه خواهد شد. رویداد ریپل سول که قرار است در تاریخ ۱۵ و ۱۶ اکتبر ۲۰۲۴ در میامی برگزار شود، ممکن است با اعلامیه های مهم، قیمت XRP را حتی بیشتر تقویت کند.

حرکت صعودی ناشی از شکست یک الگوی مثلث طولانی مدت، می تواند XRP را از فاز انباشت خارج کند. طی جلسه روز شنبه، قیمت XRP ۳.۴ درصد افزایش داشت و این صعود به شکست مقاومت ۰.۶ دلار منجر شد. برخی از تحلیل گران بر این باورند که این افزایش ممکن است به بحث و مناظره احتمالی میان کامالا هریس و دونالد ترامپ در تاریخ ۲۳ اکتبر مرتبط باشد. پیش بینی ها حاکی از آن است که یک حرکت صعودی پیش از رویداد ریپل سول می تواند زمینه ساز یک روند بلندمدت صعودی برای XRP شود.

تمرکز بر رویداد ریپل سول و تجدید نظر SEC

در دو هفته گذشته، قیمت XRP با ۲۰ درصد افزایش از ۰.۵ دلار به ۰.۶ دلار رسیده است. این افزایش ناشی از انتظارات برای کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو و همچنین نزدیک شدن به مهلت تجدیدنظر SEC در برابر حکم دادگاه مربوط به جریمه ۱۲۵ میلیون دلاری ریپل است.

علاوه بر این، پلتفرم جهانی ریپل خود را برای رویداد سالانه ریپل سول ۲۰۲۴ آماده می کند که قرار است در میامی برگزار شود. این رویداد میزبان رهبران برجسته خدمات مالی، بلاکچین، دارایی های دیجیتال و سیاست گذاری اقتصادی خواهد بود و بحث های ارزشمند و فرصت های شبکه سازی بی نظیری را برای شرکت کنندگان فراهم خواهد کرد. این رویداد می تواند جریان صعودی در قیمت XRP را تقویت کند.

همچنین بخوانید: ادعای جسورانه ریپل؛ بازار ارز دیجیتال ایالات متحده از آسیا عقب تر است

حرکت صعودی در پی شکست الگوی تثبیت سه ساله

در دو ماه اخیر، قیمت XRP در روندی جانبی حرکت کرده و تلاش کرده تا سطح مقاومت ۰.۶۵ دلار را بشکند. این الگوی تثبیت چندین تلاش ناموفق برای عبور از مرز بالایی مثلث متقارن که از سپتامبر ۲۰۲۱ دست نخورده باقی مانده، نشان داده است.

الگوهای مثلث معمولاً یک فاز تثبیت موقتی را قبل از ادامه روند اصلی نشان می دهند. در زمان نگارش این خبر، قیمت XRP به ۰.۶۰۷ دلار رسیده و احتمالاً با شکست این سطح مقاومت، قیمت به ۰.۹۳ دلار و سپس ۱.۴ دلار خواهد رسید. در مقابل، اگر این مقاومت همچنان برقرار بماند و قیمت را به سمت پایین برگرداند، روند تثبیت ممکن است تا سه ماهه چهارم سال جاری ادامه یابد.

همچنین بخوانید: پیشبینی قیمت ریپل XRP؛ گاوها در آستانه آزمایش مجدد ۰.۸۶ دلار

منبع: کوین گیپ
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.