ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,516,788,817,444
حجم معاملات 115,963,689,111
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $66,755.28
اکس توییتر
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 8 زمان مطالعه: 3 دقیقه

عدم نیازمندی به حساب بانکی برای پرداخت های اکس تا پایان ۲۰۲۴

عدم نیازمندی به حساب بانکی برای پرداخت های اکس تا پایان ۲۰۲۴

ایلان ماسک اشاره کرد که تا پایان سال ۲۰۲۴ پرداخت‌های شبکه اجتماعی اکس بدون حساب بانکی انجام خواهد شد. او هیچ اشاره‌ای به ارزهای رمزنگاری نکرد، اما گفت که این برنامه با پول و اوراق بهادار سر و کار دارد.

ایلان ماسک، مالک توییتر و ایکس، جزئیات جدیدی از خدمات پرداختی برنامه‌ریزی شده خود را در یک جلسه کاری گسترده با کارکنان اعلام کرد. این گزارش توسط ورج در تاریخ ۲۶ اکتبر منتشر شده است.

ماسک گفت که این ویژگی جدید تقریباً شامل همه زمینه‌های مالی خواهد شد:

وقتی در مورد پرداخت‌ها صحبت می‌کنم، منظور من تمام زندگی مالی یک فرد است. اگر شامل پول باشد، در پلتفرم ما قرار خواهد گرفت. پول یا اوراق بهادار یا هر چیز دیگری. بنابراین، این پرداخت فقط مانند ارسال ۲۰ دلار به دوستم نیست. من در مورد این صحبت می‌کنم که می‌توانید بدون حساب بانکی زندگی کنید.

اگر چه ماسک اشاره کرده که اکس تقریباً تمام زمینه‌های مالی را پوشش خواهد داد، اما اعلام نکرد که ویژگی‌های جدیدی از رمزارز را به آن اضافه خواهد کرد. با این حال، این برنامه از قبل برخی ویژگی‌های مربوط به رمزارز، مانند امکان ارسال بیت‌کوین و اتریوم و پشتیبانی از تصاویر پروفایل NFT را دارد.

ماسک در موارد دیگر اظهار کرد که شرکت منتظر موافقت برای ویژگی‌های پرداختی خود است و اعلام کرد که این فرآیند در ماه‌های آینده به پایان خواهد رسید. اکس در تابستان امسال در ماه‌های ژوئیه و اوت مجوزهای خدمات پولی را در ایالت‌های مختلف آمریکا به دست آورده است. بر اساس داده‌های کنونی، این شرکت مجوزها را در نه ایالت کسب کرده است.

مدیران این شرکت اشاره کردند که ویژگی‌های پرداختی در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. مدیرعامل اکس، لیندا یاکارونو، اشاره کرد که تا آن زمان این ویژگی «فرصت کاملی» خواهد داشت، در حالی که ماسک اظهار کرد که اگر تا پایان سال آینده معرفی نشود، او شگفت‌زده خواهد شد.

همچنین بخوانید: تلاش سوپر اپلیکیشن اکس و آزمایش پخش زنده بازی توسط ایلان ماسک

ماسک جاه طلبی های بیشتری برای اکس دارد

ماسک در جای دیگری در این تماس تلفنی خاطرنشان کرد که شرکت او در حال «به سرعت تبدیل کردن» آنچه که یک بار متعلق به توییتر بوده به یک برنامه همه‌چیزی است. او گفت که قصد دارد اکس را از برنامه وی چت چین پیشی بگیرد. این برنامه به طور مشابه شامل پرداخت و سایر ویژگی‌ها در کنار شبکه رسانه اجتماعی خود است، اما معادل آن در خارج از چین وجود ندارد.

ماسک همچنین گفت که اکس «آمار هیولایی» در مورد استفاده دارد، از جمله ۵۰۰ میلیون پست و ۱۰۰ میلیارد نمایش در روز. او همچنین گفت که انتظار دارد پرداخت‌های سازنده «به طور قابل توجهی افزایش یابد» و گفت که تعداد سازندگان در حال حاضر ده برابر شده است.

ماسک می‌خواهد ویژگی‌های اجتماعی اکس را گسترش دهد تا شامل استخدام و دوستیابی شود و ویژگی‌های ویدیویی اکس را با ادغام برنامه با تلویزیون‌ها گسترش دهد. او سیستم راستی‌آزمایی اجتماعی این پلتفرم را که در اوایل اکتبر معرفی شد، تحسین کرد.

این تماس در ۲۶ اکتبر ۲۰۲۳ انجام شد، تقریباً به مناسبت اولین سالگرد خرید توییتر توسط ماسک در سال ۲۰۲۲. ماسک توییتر را در جولای ۲۰۲۳ به اکس تغییر نام داد.

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.