ارز دیجیتال 600 فارکس 174
ارزش بازار 2,222,299,189,787
حجم معاملات 158,839,834,952
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $63,159.73
تون کوین بایننس
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 5 زمان مطالعه: 3 دقیقه

رشد ۱۰ درصدی تون کوین علی رغم نفرین بایننس

رشد ۱۰ درصدی تون کوین علی رغم نفرین بایننس

کارشناسان بازار خاطرنشان کردند که بیشتر توکن های لیست شده در بایننس در سال جاری با کاهش شدید ارزش مواجه شده اند.

کانال تلگرام مارکت فلو

بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال از نظر حجم معاملات، امروز ۸ آگوست اعلام کرد که تون کوین (TON) را لیست خواهد کرد. این صرافی امکان معاملات اسپات برای تون کوین را با چندین جفت از ساعت ۱۰:۰۰ UTC فعال خواهد کرد. برداشت تون کوین از ساعت ۱۰:۰۰ UTC روز ۹ آگوست آغاز می شود.

این لیست جدید دارای برچسب «seed tag» خواهد بود که نشان دهنده ریسک بالاتر و نوسانات احتمالی است. بایننس هشدار داد:

«تون کوین یک توکن تازه لیست شده است که ریسک بالاتری نسبت به معمول دارد و احتمالاً تحت تأثیر نوسانات شدید قیمت قرار خواهد گرفت. کاربران باید مدیریت ریسک کافی داشته باشند و تحقیقات خود را انجام دهند (DYOR) تا قبل از تصمیم گیری برای معامله توکن، پروژه را به طور کامل درک کنند.»

پس از این خبر، قیمت TON طبق داده های کریپتو اسلیت، ۱۰ درصد افزایش یافت و به ۶.۱۷ دلار رسید.

آیا «نفرین بایننس» بر TON تأثیر خواهد گذاشت؟

بلاک چین تون کوین در طول سال گذشته با کمک ادغام آن با پلتفرم پیام رسان محبوب تلگرام رشد چشمگیری داشته است. این تقویت تون کوین را در بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار قرار داده است و شبکه هایی مانند آوالانچ، دوج کوین و کاردانو را پشت سر گذاشته است.

با این حال، یافته های اخیر مانعی بالقوه برای ادامه صعود قیمت تون کوین ایجاد می کند. تحقیقات نشان می دهد که توکن های لیست شده توسط بایننس در سال ۲۰۲۴ تا حد زیادی عملکرد ضعیفی داشته اند. طبق گفته Coin98 Analytics، تقریباً تمام ۳۰ توکن لیست شده در سال جاری در حال کاهش هستند.

همچنین بخوانید: تون (TON)؛ انقلابی در امنیت دارایی های دیجیتال با بلاکچین!

عملکرد ارزهای دیجیتال لیست شده در بایننس در سال ۲۰۲۴

این موضوع با گزارشی از محقق رمزنگاری فلوی همخوانی دارد که او نیز خاطرنشان کرد اکثر لیست های این صرافی شکست خورده اند. به گفته این محقق، سلطه بازار و نقدینگی بایننس باعث جذب افراد داخلی شده است که به دنبال نقد کردن دارایی های خود هستند. او گفت:

«اغلب اوقات، توکن هایی که در بایننس راه اندازی می شوند دیگر وسیله سرمایه گذاری نیستند - تمام پتانسیل رشد آن ها از بین رفته است. در عوض، آن ها نقدینگی خروجی را برای افراد داخلی نشان می دهند که از کمبود دسترسی خرده فروشان به فرصت های سرمایه گذاری اولیه باکیفیت بهره مند می شوند.»

با این وجود، طرفداران TON معتقدند که لیست شدن در بایننس نتایج مثبت بیشتری برای این پروژه به همراه خواهد داشت و اعتبار آن را بهبود بخشیده و دیدپذیری آن را برای تعداد بیشتری از خرده فروشان افزایش می دهد.

همچنین بخوانید: تحلیل: تون کوین با پشتوانه تتر به قله جدید صعود می کند!

منبع: کریپتو اسلیت
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.