ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,934,771,445,012
حجم معاملات 84,142,759,324
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,001.02
تون کوین فناوری
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 14 زمان مطالعه: 2 دقیقه

تون (TON)؛ انقلابی در امنیت دارایی های دیجیتال با بلاکچین!

تون (TON)؛ انقلابی در امنیت دارایی های دیجیتال با بلاکچین!

شرکت کوبو، ارائه دهنده خدمات نگهداری و کیف پول دارایی های دیجیتال، با ادغام بلاکچین TON، راه حل های نگهداری جامع خود را گسترش داده و امنیت و انعطاف پذیری را برای مشتریان نهادی بهبود می بخشد.

کانال تلگرام مارکت فلو

کوبو اعلام کرده است که از شبکه باز (TON) پشتیبانی خواهد کرد. این ادغام، راه حل های نگهداری جامع کوبو را به بلاکچین TON، از جمله کیف پول های نگهداری و فناوری کیف پول محاسبات چند طرفه، ارائه می کند. از طریق این همکاری، کوبو توکن بومی تون (TON) شبکه TON، توکن نات کوین (NOT) و استیبل کوین هایی مانند تتر (USDT) را یکپارچه خواهد کرد.

ادغام TON

ادغام بین کوبو و TON پس از ورود گسترده پشتیبانی وب ۳ برای این بلاکچین که پلتفرم تبلیغات جدید تلگرام را تامین می کند، صورت گرفته است. هدف از این ادغام، بهبود امنیت و انعطاف پذیری مدیریت دارایی های دیجیتال برای مشتریان نهادی و افزایش خدمات ارائه شده توسط کوبو است.

اگرچه افزودن بلاکچین TON به خدمات کوبو می تواند پشتیبانی از توکن ها را برای ارائه دهنده کیف پول گسترش دهد، اما معماری چند زنجیره ای و فناوری اشتراک گذاری TON می تواند موانع فنی متعددی را ایجاد کند.

رعایت مقررات

پلتفرم کوبو به عنوان ارائه دهنده خدمات به مشتریان نهادی، سابقه رعایت مقررات را دارد. با تایید اخیر تون کوین توسط کمیته خدمات مالی و تنظیم مقررات قزاقستان (AFSA)، این مشارکت یک حرکت استراتژیک برای کوبو است. پس از تایید AFSA، تون کوین به لیست 107 ارز رمزنگاری شده مورد تایید دولت قزاقستان پیوست.

همچنین بخوانید: تحلیل: تون کوین با پشتوانه تتر به قله جدید صعود می کند!

مثل شلیک به بشکه

علی رغم موفقیت اکوسیستم TON، همانطور که توسط Yu Xian، بنیانگذار اسلو میست (SlowMist) توضیح داده شد، حملات فیشینگ در این بلاکچین افزایش یافته است. در 24 ژوئن، شیان ادعا کرد که اکوسیستم تلگرام با انتشار لینک های فیشینگ از طریق گروه های پیام رسان، ایردراپ ها و سایر «روش های فریب آمیز» پلتفرم، «بیش از حد آزاد» است.

اگرچه پیام رسان تلگرام به طور معمول نیازمند اتصال شماره تلفن به حساب کاربری است، شیان توضیح داد که خطرات فیشینگ برای کاربرانی که از شماره های ناشناس استفاده می کنند بالاتر است. کاربرانی از این نوع، حساب هایی ندارند که به سیم کارت ها متصل باشند و بنابراین، اگر توسط بازیگران مخرب در پلتفرم فریب خورده باشند، حساب هایشان قابل از دست رفتن است.

همچنین بخوانید: انفجار تون کوین؛ ارز دیجیتال تلگرام در مسیر ۱۰ دلاری

منبع: کوین تلگراف
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.