ارز دیجیتال 602 فارکس 174
ارزش بازار 2,291,633,439,817
حجم معاملات 188,212,505,844
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 18%
بیت کوین $61,296.33
ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 1 زمان مطالعه: 3 دقیقه

۴ نشانه امیدوار کننده برای صعود بازار ارزهای دیجیتال

۴ نشانه امیدوار کننده برای صعود بازار ارزهای دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال در حال تلاش برای خروج تدریجی از کف های قبلی است و دارندگان به دنبال نشانه هایی از فاز گاوی (صعودی) هستند.

کانال تلگرام مارکت فلو

ارزهای دیجیتال امروز اعداد مثبتی را به خود اختصاص داده اند و ممکن است پس از روزهای گذشته که در رکود بودند، وارد فاز گاوی شوند. بیت کوین (BTC)، آلت کوین ها و میم کوین ها هفته گذشته با سقوط قیمت رهبر بازار به زیر ۷۰ هزار دلار در کنار عوامل کلان اقتصادی دیگر، سقوط کردند. با این حال، در ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایش ۰.۴۰ درصدی در ارزش بازار به رقم ۲.۴۲ تریلیون دلار پس از لیکوییدشن های گسترده بودیم.

با تلاش ارزهای دیجیتال برای بازگشت، بسیاری از کاربران احساس می کنند که این ممکن است یک اصلاح کوتاه مدت بدون یک فاز گاوی عمده باشد. روند صعودی کوتاه مدت همچنین می تواند دارایی ها را قبل از نزول به موقعیت های قبلی بکشاند. چندین عامل یک فاز گاوی را مشخص می کند، از جمله فعالیت های نهنگ ها و تغییر در سیاست های نظارتی. در اینجا چهار نشانه از فاز گاوی در زمان بهبود بازار آورده شده است.

فعالیت نهنگ ها

نهنگ های ارز دیجیتال و ماینرها به دلیل حجم دارایی هایشان می توانند بازار را تحت تاثیر قرار دهند. در طول سال ها، انباشت توکن توسط نهنگ ها به دلیل سیگنال هایی که به کاربران ارسال می کند، منجر به اقدام قیمتی می شود. انباشت دارایی توسط دارندگان بزرگ، نشانه ای از فاز گاوی به دلیل پیش بینی افزایش قیمت است. از سوی دیگر، فروش دارایی های دیجیتال توسط نهنگ ها نشان دهنده احساسات ضعیف است.

بازپس گیری مقاومت توسط بیت کوین

بیت کوین، رهبر بازار، با قیمت ۶۶۱۲۵ دلار معامله می شود و برای سنجش عملکرد دارایی های دیجیتال استفاده می شود. سقوط بیت کوین می تواند قیمت ها را به سمت پایین سوق دهد و این همچنین نشان دهنده افزایش قیمت است. امسال قیمت بیت کوین به بالاتر از ۷۳۰۰۰ دلار رسید و آلت کوین ها و میم کوین ها نیز افزایش یافتند. اگر این دارایی در این هفته از مرز ۷۰۰۰۰ دلار عبور کند، سایر کوین ها نیز به دنبال آن افزایش خواهند یافت.

همچنین بخوانید: قیمت بیت کوین تا کجا ریزش می‌کند؟

حجم امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)

یکی از نشانه های یک بازار سالم، ورود سرمایه به پروتکل های امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) است. بازارهای گاوی با افزایش پذیرش و قیمت دارایی ها، شاهد افزایش قابل توجهی در این ارقام هستند. اگر اکوسیستم DeFi در معاملات کوتاه مدت بهبود یابد، نشانه ای از روند مثبت در بازار است. همچنین، قله های گاوی منجر به افزایش دارایی تحت مدیریت (AUM) می شود.

خروج از صرافی ها

کاهش تعداد کوین ها در صرافی ها نشانه ای از فاز گاوی است. ارسال دارایی های کاربران از صرافی ها به سایر نگهبانان، نشان دهنده موقعیت های بلندمدت است، در حالی که ارسال دارایی ها به صرافی های متمرکز، نشان دهنده فروش بالقوه در بازار است. این موضوع همچنین در مورد ماینرهای بیت کوین که پاداش خود را به صرافی ها ارسال می کنند، صدق می کند.

همچنین بخوانید: تحلیلگر: شروع معامله اتریوم اسپات ETF تا ۲ جولای

منبع: کوین گیپ
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.