ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,336,875,951,539
حجم معاملات 99,190,477,319
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $65,745.69
اتریوم ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 33 زمان مطالعه: 3 دقیقه

تحلیلگر: شروع معامله اتریوم اسپات ETF تا ۲ جولای

تحلیلگر: شروع معامله اتریوم اسپات ETF تا ۲ جولای

تحلیلگر ETF بلومبرگ، اریک بالچوناس می‌گوید «بهترین حدس فعلی» او این است که ETF های اسپات اتر قبل از ۲ جولای در ایالات متحده معامله شوند.

کانال تلگرام مارکت فلو

به گفته اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF بلومبرگ، صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اتریوم (ETH) اسپات ممکن است تا ۲ جولای در ایالات متحده معامله شوند.

بالچوناس در یک پست در ۱۵ ژوئن در ایکس نوشت: «ما تاریخ پیش‌بینی راه‌اندازی ETF اسپات اتر را به ۲ جولای منتقل کرده‌ایم»، و اشاره کرد که نظرات کارکنان کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مورد درخواست‌های S-1 ETF «بسیار سبک و بدون مورد عمده» بود و از آنها خواسته شده که ظرف یک هفته برگردانده شوند.

او افزود: «احتمال خوبی وجود دارد که آنها تلاش کنند تا آنها را هفته بعد موثر اعلام کنند و قبل از تعطیلات آخر هفته از روی میز خود بردارند. هر چیزی ممکن است، اما این بهترین حدس ما در حال حاضر است»، اشاره به جشن سالانه روز استقلال ایالات متحده که در ۴ جولای برگزار می‌شود.

این نظرات به نظر می‌رسد که یک تغییر نسبت به روز قبل باشد، زمانی که بالچوناس ادعا کرد که درخواست‌کنندگان ETF اتر هنوز منتظر بازخورد از بخش امور مالی شرکت‌ها — یک بخش از SEC که بر افشای شرکت‌ها نظارت دارد — بودند و او در حال بحث بود که آیا پیش‌بینی ۴ جولای خود را به تعویق بیندازد.

در ۲۳ می، SEC هشت پرونده 19b-4 را برای فهرست کردن ETF های اسپات اتر در بورس‌های مختلف ایالات متحده تایید کرد، اما آنها نمی‌توانند شروع به معامله کنند تا زمانی که تاییدیه لازم برای بیانیه ثبت نام S-1 را دریافت کنند.

همچنین بخوانید: هولد تاریخی اتریوم؛ رکوردشکنی در دومین روز متوالی

رئیس SEC، گری گنسلر، زمانبندی گسترده‌تری برای تاریخ احتمالی تایید ارائه داد

رئیس SEC، گری گنسلر، زمانبندی گسترده‌تری برای زمان شروع معامله ETF های اسپات اتر ارائه داد و اشاره کرد که این ممکن است طی سه ماه آینده، تا پایان سپتامبر اتفاق بیفتد. با این حال، فقط یک هفته قبل، گنسلر اشاره کرد که سرعت تایید ETF های اتر به این بستگی دارد که ناشران چقدر سریع می‌توانند نظرات SEC را برطرف کنند.

در حالی که برخی معامله‌گران امیدوارند که قیمت اتر پس از تایید ETF مشابه با حرکت نمودار بیت‌کوین پس از تایید ETF در ۱۱ ژانویه باشد، که تا ۱۳ مارس به بالاترین سطح خود یعنی ۷۳،۶۷۹ دلار رسید، همه به همین اندازه اطمینان ندارند. در ۳ ژوئن، استیون ریچاردسون، مدیر عامل بازارهای مالی در فایربلاکس، اظهار داشت که ETF های اسپات اتر مانند ETF های اسپات بیت‌کوین در روز اول ورود نخواهند داشت، زیرا موارد استفاده از این دارایی‌ها بسیار دشوارتر قابل ارزیابی هستند.

او در گفتگو با کوین‌تلگراف گفت: «آنچه که وجود ندارد، توافق گسترده‌ای است که به طور موثر میزان استفاده یا نرخ استفاده از بلاکچین اتریوم را ارزیابی کند.»

همچنین بخوانید: رکوردشکنی بلاک‌چین تون؛ کاربران فعال روزانه از اتریوم فراتر رفتند!

منبع: کوین تلگراف
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.