ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,939,908,353,705
حجم معاملات 83,809,737,952
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,170.92
داگ ویف هت میم کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 4 زمان مطالعه: 4 دقیقه

اعتماد ۹۰ درصدی تیم داگ ویف هت به سفر به وگاس!

اعتماد ۹۰ درصدی تیم داگ ویف هت به سفر به وگاس!

پشتيباني کنندگانِ يک ابتکار تامین مالی مي گويند گفت وگوها با لاس وگاس اسفر در حال پيشرفت است و اطمينان دارند که اين طرح در نهايت اجرا خواهد شد.

کانال تلگرام مارکت فلو

یکی از سازمان دهندگان پشت ابتکار تامین مالی که در ماه مارس برای نمایش دادن عروسک میم کوین سولانا داگ ویف هت (WIF) روی وگاس اسفر تقریباً ۷۰۰ هزار دلار جمع آوری کرد، علیرغمِ انتظار طولانی، همچنان به اجرایی شدن این قرارداد تبلیغاتی اطمینان دارد.

مهیر - یکی از پنج سازمان دهنده ای که در وب سایت رسمی «sphere wif hat» ذکر شده است - به کوین تلگراف گفت که او «۹۰ درصد مطمئن» است که این کارزار برای نمایش دادن اینعروسک روی وگاس اسفر برای یک هفته ی کامل، به پیش خواهد رفت.

مهیر گفت که نمایندگان اسفر پس از شنیدن این کارزار، اصطلاحات جدیدی را به طور خاص برای ارزهای دیجیتال ایجاد کرده اند و افزوده است که جلسات داخلی برای توسعه ی سیاست های مرتبط با ارزهای دیجیتال در پاسخ به این ابتکار عمل برگزار شده است.

او افزود: «ما [هنوز] در حال کار با آن ها هستیم تا با معیارها و الزاماتشان مطابقت داشته باشیم.»

او به دلیل نگرانی هایی که ممکن است بر گفتگوهای در حال انجام تأثیر بگذارد یا باعث ایجاد گمانه زنی های غیرضروری در موردِ قیمتِ WIF شود، از اظهار نظر بیشتر در مورد جزئیات بحث ها با اسفر خودداری کرد. مهیر افزود که احتمال کمی وجود دارد که این معامله به خاطر تردیدهایی در مورد الزاماتی که جامعه ی WIF یا شرکت های همکار نمی توانند با آن ها موافقت کنند، همچنان با شکست مواجه شود، اما گفت که تاکنون «اینطور نبوده است.»

سخنگوی اسفر از اظهار نظر خودداری کرد.

لحظه شماری حامیان داگ ویف هت از مارس

کسانی که برای ابتکار تامین مالی پول جمع آوری کرده اند، در هفته های اخیر به X روی آورده اند و برخی نگرانی هایی را در مورد عدم برقراریِ ارتباط از سوی سازمان دهندگان در مورد پیشرفت و نحوه ی مدیریت وجوه اهدایی آن ها در صورت شکست مذاکرات مطرح کرده اند.

مهیر گفت که در صورت شکست مذاکرات به هر دلیلی، تمام وجوه به تمام اهداکنندگان بازگردانده می شود و به پیام عمومی ای که در گروه تلگرام رسمی داگ ویف هت در تاریخ ۱۸ ژوئن منتشر کرده است اشاره کرد.

همچنین بخوانید: رشد ۲۱ درصدی داگ ویف هت (WIF) با پیش بینی قیمت ۴.۵ دلاری!

او نوشت: «کار روی اسفر همچنان ادامه دارد. این کارها زمان می برد و ما داوطلبانه برای این میم کار می کنیم.»

«اگر لغو می شد، بلافاصله به شما اطلاع می دادیم و تمام وجوه بازگردانده می شد.»

مهیر همچنین گفت که «می خواهد شایعه ی این را که تیم ممکن است به دلیل حق تکثیر مجاز به استفاده از تصویرِ رسمیِ عروسک Wif - سگی به نام آچی - نباشد، را رد کند.»

مهیر گفت: «ممکن است برای این تصویر حق تکثیر در نظر گرفته شده باشد یا نشده باشد، اما ما با صاحبان سگ روی ابتکارات دیگری کار می کنیم و آن ها از این میم خوشحال هستند.»

در ۱۸ مارس، معامله گر ارز دیجیتال مستعار Gigantic Rebirth، که همچنین با نام GCR شناخته می شود، یک توکن غیرمثلیِ (NFT) منحصربه فرد از تصویر اصلی آچی را به قیمت ۴.۳ میلیون دلار خرید. مهیر خاطرنشان کرد که او و سایر اعضای تیم sphere wif hat همچنان با صاحبان آچی در تماس هستند و افزود که صاحبان حتی یک نسخه ی دوباره دوخت کلاه بافتنی صورتی اصلی را از تصویر به آن ها قرض داده اند.

سازمان دهندگان این کارزار جمع سپاری شامل معامله گر برجسته ی ارز دیجیتال Ansem و چهار عضو دیگر از جامعه ی WIF با نام های مستعار هستند که نام کاربریِ توییتر آن ها در وب سایت رسمی این کارزار در دسترس عموم قرار دارد. WIF در حال حاضر با وجود افت بیش از ۶۲ درصدی از بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۴.۸۳ دلار در ۳۱ مارس، به عنوان پنجاه وچهارمین ارز دیجیتال بزرگ بر اساس ارزش کل بازار باقی مانده است.

در زمان انتشار، WIF با قیمت ۱.۸۵ دلار دست به دست می شود و ارزش بازار آن ۱.۸۵ میلیارد دلار است که نسبت به زمان عرضه در اواخر نوامبر سال گذشته بیش از ۱،۰۰۰،۰۰۰ درصد افزایش یافته است.

همچنین بخوانید: داگ ویف هت با جهش ۱۹ درصدی در صدر میم کوین ها

منبع: کوین تلگراف
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.