ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,935,417,321,400
حجم معاملات 83,896,277,942
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,018.63
داگ ویف هت میم کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 13 زمان مطالعه: 2 دقیقه

داگ ویف هت با جهش ۱۹ درصدی در صدر میم کوین ها

داگ ویف هت با جهش ۱۹ درصدی در صدر میم کوین ها

توکن ویف (WIF)، توکن اصلی میم کوین سولانا «داگ ویف هت»، با افزایش ۱۹ درصدی، امروز به عنوان یکی از برنده های برتر بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفت.

کانال تلگرام مارکت فلو

طبق داده های کوین مارکت کپ (CMC)، در زمان نگارش این خبر، داگ ویف هت با قیمت ۲.۳۱ دلار معامله می شد که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ درصد افزایش یافته است. حجم معاملات روزانه این دارایی رمزنگاری نیز ۳۴ درصد افزایش یافته و حدود ۴۳۲ میلیون دلار است.

نمودار قیمت داگ ویف هت

این در حالی است که این میم کوین که بر اساس تصویری از یک سگ شیبا اینو با یک کلاه بافتنی صورتی ساخته شده است، ارزش بازار خود را نیز به بیش از ۲.۳ میلیارد دلار رسانده است. با این حال، WIF همچنان ۵۵ درصد پایین تر از بالاترین قیمت تاریخی خود که در ۳۱ مارس به دست آمده بود، معامله می شود.

افزایش اخیر WIF به دنبال اقدام «ون اک»، یک مدیر دارایی بزرگ، برای ثبت اولین صندوق قابل معامله در بورس (ETF) سولانا در ایالات متحده نزد کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) صورت گرفته است. به احتمال زیاد اقدام ون اک باعث افزایش علاقه دوباره سرمایه گذاران به میم کوین های مبتنی بر سولانا شده است که انتظار دارند پس از تأیید ETF سولانا، قیمت این توکن ها افزایش یابد.

همچنین بخوانید: گلکسی به دنبال داگ ویف هت؛ چه آینده ای در انتظار WIF است؟

در همین حال، مارکت اسپاتر (Market Spotter)، که به خاطر شاخص های معاملاتی پیشرفته اش شناخته می شود، در تاریخ ۱ ژوئیه اعلام کرد که WIF خط روند مقاومت را شکسته است و قیمت هدف ۴.۵ دلار را برای آن پیش بینی کرده است.

افزایش قیمت WIF همچنین در بحبوحه بازار گسترده تر میم کوین ها رخ می دهد که در ۲۴ ساعت گذشته ۴.۳ درصد افزایش یافته و به ۴۹.۲ میلیارد دلار رسیده است. علاوه بر WIF، سایر میم کوین های محبوب با افزایش قابل توجه قیمت عبارتند از پپه کوین (PEPECOIN)، بونک (BONK) و برت (BRETT) که به ترتیب ۹ درصد، ۸ درصد و ۷ درصد افزایش را تجربه کرده اند.

در همین حال، بازار جهانی ارزهای دیجیتال نیز شاهد افزایش ۳ درصدی بوده است که ارزش کل آن را به ۲.۳۳ تریلیون دلار رسانده است. بیت کوین، اولین ارز دیجیتال، نیز با افزایش ۲.۷ درصدی و با قیمت ۶۳,۰۳۴ دلار، طبق داده های کوین مارکت کپ، در حال حاضر صعودی است.

همچنین بخوانید: جهش قیمتی داگ ویف هت به سمت ۳ دلار با معاملات نهنگ ها!

منبع: کریپتو دات نیوز
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.