ارز دیجیتال 605 فارکس 174
ارزش بازار 2,209,911,584,327
حجم معاملات 201,100,893,985
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $63,474.57
داگز تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 18 زمان مطالعه: 3 دقیقه

پیش بینی رشد ۴۰ درصدی توکن داگز

پیش بینی رشد ۴۰ درصدی توکن داگز

بلاکچین تون کوین (TON) با پروژه های توکن های میم خود، به رهبری داگز (DOGS) و رِزِستنس دوج (REDO) و غیره، صنعت را متحول کرده است. پروژه تون کوین به شدت از نزدیک به ۱ میلیارد کاربر تلگرام برای راه اندازی پروژه های توکن میم خود استفاده کرده است، که حمایت گسترده ای از جامعه وب ۳ دریافت کرده اند.

کانال تلگرام مارکت فلو

در نتیجه، انتظار می رود پروژه های توکن میم آن نوسانات قابل توجهی را تجربه کرده و سودهای ملموسی را ثبت کنند، به ویژه در بحبوحه آلت سیزن مورد انتظار. طبق آخرین داده های بازار، توکن های برتر میم در شبکه TON حدود ۵۹۳ میلیون دلار ارزش بازار و میانگین حجم معاملات روزانه حدود ۴۷۹ میلیون دلار دارند.

قیمت توکن داگز آماده جهش سهموی است

از نظر تکنیکال، قیمت داگز در برابر دلار آمریکا پس از یک راه اندازی چشمگیر، در یک هفته گذشته در یک روند نزولی گیر کرده است. با این حال، این آلت کوین با ارزش بازار رقیق شده حدود ۵۷۵ میلیون دلار و میانگین حجم معاملات روزانه حدود ۴۷۵ میلیون دلار، احتمالاً یک تغییر جهت کوتاه مدت را نشان داده است.

قیمت $DOGS در تایم فریم ساعتی از الگوی گُوه نزولی خارج می شود..!!

انتظار رالی صعودی ۴۰٪+ در کوتاه مدت.. این فرصت را از دست ندهید..

— کاپیتان فایبیک 🐺 (@CryptoFaibik) ۵ سپتامبر ۲۰۲۴

به گفته یک تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال با نام مستعار کاپیتان فایبیک، قیمت داگز از یک روند نزولی لگاریتمی ساعتی خارج شده است. در نتیجه، این تحلیلگر ارزهای دیجیتال استدلال کرد که یک بازآزمایی موفق خط گوه نزولی ساعتی، حداقل ۴۰ درصد رالی صعودی در کوتاه مدت به همراه خواهد داشت.

همچنین بخوانید: پیش بینی قیمت داگز؛ جفت ارز بایننس قیمت را به ۰.۰۰۳ دلار رساند

نگرش صعودی داگز با جامعه ای با رشد سریع متشکل از حدود ۲.۵۸ میلیون دارنده، که در تنها ده روز به آن دست یافت، تقویت شده است.

روایت صعودی در مورد تون کوین

با وجود موانع قانونی تلگرام در حوزه های قضایی مختلف، در بحبوحه دستگیری اخیر پاول دوروف در فرانسه، پروژه های تون کوین همچنان جاذبه ای برای سرمایه گذاران سفته باز باقی مانده اند.

علاوه بر این، شبکه تون کوین کارمزد تراکنش های ارزان و نقدینگی بالایی را برای کاربران خود ارائه می دهد. همچنین، شبکه تون کوین اخیراً اعلام کرده است که اقدامات لازم برای اطمینان از فعال ماندن زنجیره در بحبوحه فعالیت بالای درون زنجیره ای انجام شده است.

در اوایل این هفته، شبکه تون کوین به دستیابی به یک نقطه عطف مهم با رسیدن به ۱ میلیارد تراکنش جشن گرفت.

همچنین بخوانید: قراردادهای دائمی نالز و داگز به بایننس فیوچرز آمد

منبع: کوین پدیا
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.