ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,059,916,115,230
حجم معاملات 139,555,377,255
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,807.79
بیت کوین کش تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 4 زمان مطالعه: 3 دقیقه

تحلیل؛ احتمال نوسان شدید بیت کوین در بحبوحه سال انتخاباتی

تحلیل؛ احتمال نوسان شدید بیت کوین در بحبوحه سال انتخاباتی

به گفته یک تحلیلگر رمز ارز، اگر بیت کوین الگوی مشابه سال های انتخاباتی قبلی را دنبال کند، آگوست «هیچ اتفاق دیوانه واری» نخواهد بود، اما ممکن است طی یک یا دو ماه آینده یک جهش رخ دهد.

کانال تلگرام مارکت فلو

به گفته یک تحلیلگر ارز دیجیتال، نمودار قیمت بیت کوین الگوهای مشابهی را در سال های انتخاباتی قبلی ایالات متحده نشان می دهد و فقدان حرکت اخیر آن می تواند به شدت معکوس شود.

متیو هایلند، تحلیلگر رمز ارز، در یک ویدیوی تحلیلی در ۱۶ آگوست اشاره کرد که بیت کوین (BTC) پس از یک تثبیت طولانی مدت و سپس کاهش - که منجر به سقوط بیت کوین به زیر ۵۰ هزار دلار در آغاز آگوست شد - الگوهای مشابهی را در سال های ۲۰۱۲، ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ قبل از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده نشان داده است.

تحلیلگر رمز ارز به الگوهای مشابه در سال های انتخاباتی قبلی اشاره می کند

هایلند افزود: «من به آگوست ۲۰۱۲ برمی گردم، یک سقوط بزرگ درست در اینجا. سپس ما به آرامی وارد انتخابات شدیم، قبل از اینکه پس از انتخابات به شدت حرکت کنیم.»

او افزود: «من انتظار دارم این مسیر را طی کنم. کمی نوسانی، هیچ چیز خیلی دیوانه واری، سپس احتمالاً اکتبر، نوامبر، از این محدوده خارج خواهیم شد.» در حالی که پیش بینی کرد قیمت بیت کوین برای «مدتی طولانی تر» در محدوده فعلی خود باقی خواهد ماند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ۵ نوامبر برگزار می شود.

تحلیل بیت کوین متیو هایلند نوسان قیمت در محدوده

بر اساس داده های کوین مارکت کپ، در زمان نگارش این خبر، بیت کوین با قیمت ۵۹۰۸۹ دلار معامله می شود که نسبت به ۱۸ ژوئیه ۹.۷۸ درصد کاهش یافته است.

همچنین بخوانید: جهش دوج کوین با مجوز CFTC برای معاملات آتی در کوین بیس!

در همین حال، برخی از معامله گران معتقدند ممکن است کاهش بیشتر زیر محدوده فعلی آن وجود داشته باشد. معامله گر ارز دیجیتال Rager در یک پست X در ۱۶ آگوست نوشت: «شخصاً فکر می کنم قیمت بیت کوین قبل از پایان سپتامبر پایین تر از قیمت فعلی خواهد بود.» با این حال، او انتظار دارد که در «اواخر آگوست» قبل از ورود به سپتامبر، همراه با بازار سهام، یک بهبود کوتاه مدت از کاهش اخیر به ۵۹۰۰۰ دلار داشته باشد.

برخی از معامله گران محدوده ۴۰ هزار دلاری را ممکن می دانند

برخی دیگر معتقدند بیت کوین ممکن است به محدوده ۴۰ هزار دلاری بازگردد، سطحی که در ۵ آگوست به ۴۹۸۴۲ دلار رسید و اکنون به عنوان «دوشنبه سیاه رمز ارز» شناخته می شود.

مایکل ون د پوپ، بنیانگذار MN، افزود: «نگهداری یک سطح حمایت حیاتی، از دست دادن ۵۶ هزار دلار و احتمالاً شاهد کاهش های جدید یا بازگشت به ۴۸ هزار دلار خواهیم بود.»

با این حال، مارکوس تیلن، رئیس تحقیقات 10x Research، پیشنهاد کرد که بیت کوینرها باید تا زمانی که قیمت این دارایی به محدوده پایین ۴۰ هزار دلاری کاهش یابد، منتظر بمانند تا بهترین قیمت ورود را قبل از شروع گاوآزمایی بعدی به دست آورند.

تیلن در گزارشی که در ۷ آگوست توسط کوین تلگراف مشاهده شد، نوشت: «برای زمان بندی ایده آل ورود به بازار گاوی بعدی، هدف ما کاهش قیمت بیت کوین به ۴۰ هزار دلار پایین است.»

منبع: کوین تلگراف
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.