ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,179,488,005,713
حجم معاملات 73,732,790,317
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,017.58
بیت کوین تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 2 زمان مطالعه: 3 دقیقه

تحلیلگر: بیت‌کوین به ۷۰ هزار دلار می‌رسد؛ فومو عامل اصلی صعود

تحلیلگر: بیت‌کوین به ۷۰ هزار دلار می‌رسد؛ فومو عامل اصلی صعود

مارکوس تیلن، تحلیلگر شرکت تحقیقاتی 10X، اشاره کرده که افزایش ۱۰ میلیارد دلاری در حجم ضرب استیبل کوین ها در هفته های اخیر، نقدینگی قابل توجهی را به بازار کریپتو وارد کرده است.

کانال تلگرام مارکت فلو

به گزارش یک تحلیل جدید، پس از کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده در اواسط سپتامبر و اقدامات محرک اقتصادی چین، بیت کوین (BTC) توانسته از مسیر نزولی خود خارج شود.

مارکوس تیلن در آخرین تحلیل خود با عنوان «بازگشت FOMO: آیا به اندازه کافی بیت کوین و آلت کوین در اختیار دارید تا از موج جدید استفاده کنید؟» گفته است: «با عبور بیت کوین از مرز ۶۵ هزار دلار، پیش بینی می کنیم به زودی به ۷۰ هزار دلار برسد و سپس در کوتاه مدت رکوردهای جدیدی را ثبت کند.»

تیلن همچنین به رشد چشمگیر ضرب استیبل کوین ها پس از جلسه ژوئیه فدرال رزرو اشاره کرد که در آن نرخ ها ثابت ماند اما احتمال کاهش نرخ بهره در سپتامبر مطرح شد. او افزود که در هفته های پس از آن جلسه، حدود ۱۰ میلیارد دلار به حجم استیبل کوین ها افزوده شد که نقدینگی بیشتری به بازار کریپتو وارد کرد و جریان ETF نقدی را نیز پشت سر گذاشت.

وی افزود که USDC شرکت Circle حدود ۴۰ درصد از این جریان را تشکیل داده است، که در مقایسه با سهم USDT تتر، نشان دهنده افزایش قابل توجهی است. این امر مهم است، زیرا برخلاف USDT که معمولاً به حفظ سرمایه مرتبط است، رشد USDC می تواند نشانه ای از افزایش فعالیت های دیفای (DeFi) باشد.

همچنین بخوانید: احتمال تغییر روند بازار بیت کوین بر اساس داده های لیکوییدی

تیلن همچنین اشاره کرد که ۵۵ درصد از بیت کوین های استخراج شده در حال حاضر از استخرهای استخراج چین تأمین می شود و افزود که اقدامات بزرگ محرک پولی و مالی این کشور - که بلافاصله پس از کاهش نرخ بهره اعلام شد - می تواند منجر به خروج گسترده سرمایه از چین و ورود به بازار کریپتو شود.

او در پایان نتیجه گیری کرد: «احتمال یک رشد قوی در سه ماهه چهارم سال بسیار زیاد است و به نظر می رسد این افزایش تازه آغاز شده است. ممکن است موج بزرگی در راه باشد که موجب FOMO بیشتر در بازار کریپتو شود.»

در حال حاضر بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۳ درصد و در ماه گذشته حدود ۱۲ درصد رشد داشته و به سطح ۶۶,۳۰۰ دلار رسیده است، که بالاترین قیمت آن از اواخر ژوئیه تاکنون است.

همچنین بخوانید: هشدار تحلیلگران؛ بیت کوین به زیر ۶۰ هزار دلار می رود؟

منبع: کوین دسک
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.