ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,169,109,028,695
حجم معاملات 167,533,581,764
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,321.33
چین لینک تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 5 زمان مطالعه: 3 دقیقه

تحلیلگر؛ چین لینک به ۱۹ دلار می رسد

تحلیلگر؛ چین لینک به ۱۹ دلار می رسد

در ماه های اخیر، قیمت چین لینک نتوانسته است قدرت صعودی خود را که در ابتدای سال نشان داده بود، تکرار کند. هفته گذشته نمونه بارزی از مشکلات اخیر این سکه بود، زیرا گاوها نتوانستند کنترل کاملی بر هفت روز گذشته داشته باشند.

کانال تلگرام مارکت فلو

با این حال، به نظر می رسد که نوسانات قیمت LINK ممکن است به زودی به پایان برسد، زیرا یک تحلیلگر محبوب رمز ارز الگویی صعودی را در نمودار قیمت توکن شناسایی کرده است.

چگونه قیمت LINK می تواند ۴۸ درصد افزایش یابد و به ۱۹ دلار برسد

علی مارتینز، تحلیلگر برجسته رمز ارز، پیش بینی هیجان انگیزی در مورد مسیر آینده قیمت چین لینک ارائه کرده است. به گفته این کارشناس رمز ارز، این ارز دیجیتال که تا حد زیادی با مشکل مواجه بوده است، ممکن است در چند هفته آینده شاهد تغییر روند قیمت باشد.

دلیل این پیش بینی صعودی، تشکیل الگوی سر و شانه معکوس در نمودار چهار ساعته قیمت LINK است. الگوی سر و شانه معکوس یک شاخص تحلیل تکنیکال است که شامل یک سر (کاهش پایین تر) بین دو شانه (معمولاً یک کاهش پایین تر و یک افزایش پایین تر) است.

این شکل نموداری - چه به شکل طبیعی و چه معکوس - یک شاخص مهم برای شناسایی معکوس روند است. به طور خاص، الگوی سر و شانه معکوس نشان دهنده تغییر از روند نزولی به صعودی است، زمانی که قیمت از خط گردن، یک خط فرضی که از قله های دره ها عبور می کند، عبور کند.

نمودار تحلیل تکنیکال چین لینک

مارتینز در پست خود در X اشاره کرد که قیمت چین لینک ممکن است در روزهای آینده به سمت سطح ۱۹ دلار حرکت کند. با این حال، این ارز دیجیتال باید بالای خط گردن در حدود سطح ۱۵ دلار شکسته شود، همانطور که در نمودار بالا نشان داده شده است.

همچنین بخوانید: رالی فایل کوین در اوج پیش‌فروش متاکلیپ و ادامه نوسانات چین لینک

یک رالی به سطح ۱۹ دلار نشان دهنده افزایش تقریباً ۵۰ درصدی قیمت نسبت به قیمت فعلی خواهد بود. و بازگشت به این سطح قیمت برای سرمایه گذاران این آلت کوین که دو ماه گذشته را زیر آن گذرانده اند، بسیار خوشایند خواهد بود.

قیمت چین لینک در یک نگاه

در زمان نگارش این مطلب، قیمت چین لینک کمی بالاتر از ۱۳.۵ دلار جهش کرده است که نشان دهنده افزایش ۳.۶ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است. با این حال، این افزایش قیمت برای جبران ضرر توکن در هفت روز گذشته کافی نیست.

طبق داده های کوین گکو، توکن LINK در هفته گذشته ۳ درصد کاهش ارزش داشته است. با این وجود، این ارز دیجیتال همچنان در بین ۲۰ دارایی برتر این بخش قرار دارد و دارای ارزش بازار بیش از ۸.۲ میلیارد دلار است.

نمودار قیمت چین لینک

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.