ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,169,034,118,786
حجم معاملات 168,933,473,371
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,232.60
اتریوم آلت کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 9 زمان مطالعه: 3 دقیقه

تحلیلگران: اتریوم برای افراد عادی پیچیده است

تحلیلگران: اتریوم برای افراد عادی پیچیده است

به گفته تحلیلگران رمزارز، در حالی که بیت کوین اغلب به عنوان «طلای دیجیتال» به بازار عرضه می شود، اتریوم هنوز به آسانی ساده خود دست پیدا نکرده است.

کانال تلگرام مارکت فلو

طبق گفته تحلیلگران، اتریوم (ETH) فاقد یک «توضیح کوتاه و قابل فهم» است که بتواند نسل بیبی‌بومر (متولدین دهه ۱۹۴۰ تا ۱۹۶۰) را به سمت صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) مبتنی بر اتریوم جلب کند.

جیمز چک، تحلیلگر ارشد گلسنود با نام مستعار «CheckMatey» در پستی که پس از تایید هشت صندوق قابل معامله در بورس مبتنی بر اتریوم توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در ۲۴ می منتشر کرد، نوشت: «با وجود تلاش های چندین ساله، اتریوم هنوز فاقد یک توضیح کوتاه برای معرفی خود است.»

اریک بالچوناس، تحلیلگر صندوق‌های قابل معامله در بورس بلومبرگ، در حالی که پیشنهاد می‌کند یک مانع احتمالی برای موفقیت صندوق‌های قابل معامله در بورس مبتنی بر اتریوم، نحوه ارتباط آن با سرمایه‌گذاران ۶۰ تا ۸۰ ساله باشد، اضافه کرد: «آیا توضیح کوتاه و مفیدی مانند بیت‌کوین برای اتریوم وجود دارد؟»

بالچوناس استدلال کرد: «یکی از چالش‌های صندوق‌های قابل معامله در بورس اتریوم برای نفوذ به دنیای ۶۰/۴۰ بومرها، تقطیر هدف و ارزش آن به توضیحی کوتاه و قابل فهم است.»

بالچوناس تکرار کرد: «بیت‌کوین، طلای دیجیتال است» که این یک شعار ساده برای فروش بیت‌کوین (BTC) است. با این حال، او پیشنهاد کرد که اتریوم فاقد یک شعار فروش به همان سادگی است که مدیران سرمایه‌گذاری بتوانند به راحتی آن را به مشتریان بومر خود ارائه دهند.

مت هوگان، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری بیت‌وایز در قسمت ۲۴ مه پادکست بانکلس، پیشنهاد کرد که توضیح تفاوت بین بیت‌کوین و اتریوم اغلب برای افراد تازه وارد به حوزه ارزهای دیجیتال گیج کننده است، زیرا آنها آنها را به عنوان ارزهای مختلف «مانند دلار و یورو» می‌بینند. هوگان استدلال کرد که ساده‌ترین راه برای توضیح تفاوت، استفاده از قیاس با شرکت‌های نرم‌افزاری مختلف است که از نرم‌افزار به روش‌های مختلف استفاده می‌کنند. او گفت: «SalesForce از نرم افزار به روشی استفاده می‌کند، مایکروسافت از روشی دیگر.»

همچنین بخوانید: ادعای پژوهشگر اتریوم؛ پوشش مغرضانه ویکی‌پدیا در مورد سولانا

هوگان گفت که هر دارایی رمزنگاری به عنوان یک دارایی و یک بلاکچین عمل می‌کند و این بلاکچین‌ها را می‌توان به روش‌های مختلف بهینه‌سازی کرد، شبیه به اینکه شرکت‌های نرم‌افزاری نرم‌افزار را به روش‌های مختلف بهینه‌سازی می‌کنند. این دو معمولا با این استدلال مقایسه می‌شوند که بیت‌کوین ممکن است برای حفظ ارزش و به عنوان پناهگاهی امن استفاده شود، در حالی که اتریوم می‌تواند برای دسترسی به خدمات مالی غیرمتمرکز (DeFi) استفاده شود.

در همین حال، بازیگران دیگر در صنعت ارزهای دیجیتال ایده‌های مختلفی برای یک شعار کوتاه و ساده برای متمایز کردن اتریوم دارند. آدام کوکران، شریک در شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه Cinneamhain Ventures گفت: «اتریوم مانند نفت دیجیتال است. این سوخت است که باعث اجرای پروتکل‌های غیرمتمرکز می‌شود. این دارایی، تولیدی و سودده است.»

قیمت اتریوم پس از انتشار اولین گزارش‌ها مبنی بر تغییر موضع کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) از رویکرد سختگیرانه در مورد تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس، در طول هفت روز گذشته ۱۹.۵۶ درصد افزایش یافت. 

منبع: CoinTelegraph

همچنین بخوانید: نگرانی ها در اتریوم با نزدیک شدن به سطح حمایتی

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.