ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,457,528,390,792
حجم معاملات 148,076,783,477
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 15%
بیت کوین $65,403.40
اتریوم ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 2 زمان مطالعه: 3 دقیقه

نگرانی ها در اتریوم با نزدیک شدن به سطح حمایتی

نگرانی ها در اتریوم با نزدیک شدن به سطح حمایتی

قیمت اتریوم افت دیگری را آغاز کرد و به زیر ۲۹۲۰ دلار معامله شد. اگر قیمت به زیر سطح حمایت ۲۸۰۰ دلار بسته شود، ETH می تواند روند نزولی پیدا کند.

اتریوم (ETH) در یک منطقه نزولی باقی ماند و زیر سطح ۲۹۰۰ دلار معامله شد. قیمت در حال حاضر زیر ۲۹۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود. یک خط روند نزولی با مقاومت در ۳,۰۵۰ دلار روی نمودار ساعتی ETH/USD در حال شکل گیری است. اگر این جفت زیر مقاومت ۳,۰۵۰ دلار باقی بماند، ممکن است همچنان به روند نزولی خود ادامه دهد.

قیمت اتریوم کاهش می یابد

قیمت اتریوم مانند بیت کوین، در یک منطقه نزولی زیر سطح ۳,۱۲۰ دلار باقی ماند. ETH زیر سطح ۳۰۰۰ دلار معامله شد. خرس ها حتی قیمت را به زیر سطح ۲۹۲۰ دلار رساندند.

کف قیمت در ۲۸۱۳ دلار شکل گرفت و اکنون قیمت در حال تثبیت است. افزایش جزئی بالاتر از سطح ۲۹۰۰ دلار وجود داشت. قیمت سطح اصلاحی فیبوناچی ۲۳.۶٪ از موج نزولی از سقف نوسان ۳۳۵۵ دلار به کف قیمت ۲۸۱۳ دلار را آزمایش کرد. با این حال، خرس ها در نزدیکی سطوح ۲۹۵۰ و ۲۹۶۵ دلار فعال بودند.

اتریوم اکنون زیر ۳۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود. مقاومت فوری در نزدیکی سطح ۲۹۶۵ دلار است. اولین مقاومت اصلی در نزدیکی سطح ۳,۰۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته است. همچنین یک خط روند نزولی با مقاومت در ۳,۰۵۰ دلار روی نمودار ساعتی ETH/USD در حال شکل گیری است. این خط روند نزدیک به سطح اصلاحی فیبوناچی ۵۰٪ از موج نزولی از سقف نوسان ۳۳۵۵ دلار به کف قیمت ۲۸۱۳ دلار است.

مقاومت کلیدی بعدی در ۳,۰۸۵ دلار قرار دارد، که بالاتر از آن قیمت ممکن است قدرت بیشتری پیدا کند و به سمت سطح ۳,۱۵۰ دلار افزایش یابد. بسته شدن قیمت بالاتر از مقاومت ۳,۱۵۰ دلار می تواند قیمت را به سمت مقاومت ۳,۲۵۰ دلار سوق دهد. اگر حرکت بالاتر از مقاومت ۳,۲۵۰ دلار وجود داشته باشد، اتریوم حتی می تواند مقاومت ۳,۳۵۰ دلار را آزمایش کند. هر گونه سود بیشتر می تواند اتر را به سمت منطقه مقاومت ۳۵۰۰ دلار سوق دهد.

همچنین بخوانید: آلت سیزن در راه است؟ کاهش کارمزد اتریوم در شش ماه گذشته!

کاهش بیشتر در اتریوم؟

اگر اتریوم نتواند مقاومت ۳,۰۵۰ دلار را بشکند، ممکن است همچنان به روند نزولی خود ادامه دهد. حمایت اولیه در نزولی در نزدیکی سطح ۲۸۵۰ دلار است. اولین حمایت اصلی در نزدیکی منطقه ۲۸۲۰ دلار است.

حمایت اصلی در نزدیکی سطح ۲۸۲۰ دلار است. حرکت واضح زیر سطح حمایت ۲۸۲۰ دلار ممکن است قیمت را به سمت ۲۶۵۰ دلار سوق دهد. هر گونه ضرر بیشتر ممکن است قیمت را در کوتاه مدت به سمت سطح ۲,۵۴۰ دلار سوق دهد.

شاخص های فنی

  • MACD ساعتی - MACD برای ETH/USD در حال افزایش سرعت در منطقه نزولی است.
  • RSI ساعتی - RSI برای ETH/USD اکنون زیر سطح ۵۰ است.
  • سطح حمایت اصلی - ۲۸۲۰ دلار
  • سطح مقاومت اصلی - ۳,۰۵۰ دلار

منبع: NewsBTC

همچنین بخوانید: دیجن؛ سریعترین شبکه لایه ۳ در اکوسیستم اتریوم!

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.