ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 2,370,706,169,242
حجم معاملات 135,413,449,048
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $62,610.27
اتریوم آلت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 12 زمان مطالعه: 3 دقیقه

آلت سیزن در راه است؟ کاهش کارمزد اتریوم در شش ماه گذشته!

آلت سیزن در راه است؟ کاهش کارمزد اتریوم در شش ماه گذشته!

شبکه اتریوم ارزان‌ترین روز خود را در بیش از شش ماه گذشته تجربه کرد، که می‌تواند نشان دهد آلت‌کوین‌ها زودتر از آنچه بسیاری انتظار دارند، ممکن است افزایش یابند.

کارمزدهای گس در شبکه اتریوم حتی با افزایش جزئی قیمت اتریوم (ETH) در آخر هفته گذشته، به پایین‌ترین سطح شش ماهه خود رسیده‌اند، که به گفته تحلیلگران پلتفرم تجزیه و تحلیل کریپتو سانتیمنت (Santiment)، می‌تواند نشانه‌ای از یک رالی آلت‌کوین آینده باشد. طبق پست سانتیمنت در ۲۸ آوریل، متوسط کارمزد برای یک تراکنش اتریوم در ۲۷ آوریل به پایین‌ترین حد خود یعنی ۱.۱۲ دلار رسید.

سانتیمنت نوشت: «معامله‌گران به‌طور تاریخی بین چرخه‌های احساسی حرکت می‌کنند که احساس می‌کنند کریپتو به «ماه» می‌رود یا اینکه «مرده‌است»، که این موضوع از طریق کارمزد تراکنش‌ها قابل مشاهده است.»

سانتیمنت توضیح داد که کارمزدها تمایل دارند در حدود سقف‌های محلی بازار به اوج خود برسند و در زمان کف بازار به پایین‌ترین حد «حالت استراحت» خود بازگردند. کارمزدهای گس در اتریوم در فوریه سال جاری، در بحبوحه موج عظیمی از علاقه به یک استاندارد توکن آزمایشی به نام ERC-۴۰۴، به بالاترین سطح هشت ماهه خود رسید.

این پلتفرم تجزیه و تحلیل نشان داد که کارمزدهای پایین گس می‌تواند نشان‌دهنده افزایش آتی فعالیت شبکه اتریوم و شروع یک رالی آلت‌کوین باشد.

«با عقب‌نشینی قابل توجه بازارها در ۶ هفته گذشته، کمبود تقاضا و فشار بر شبکه ممکن است به بهبود اتریوم و آلت‌کوین‌های مرتبط زودتر از آنچه بسیاری انتظار دارند، کمک کند.»

این در حالی است که قیمت اتریوم کمی افزایش یافته و طبق داده‌های کوین گکو در هفته گذشته ۴.۳ درصد رشد کرده است.

همچنین بخوانید: دیجن؛ سریعترین شبکه لایه ۳ در اکوسیستم اتریوم!

در تاریخ ۲۷ آوریل، شبکه‌های لایه دوم اتریوم، آپتی‌میسم (OP)، آربیتروم (ARB) و پالیگان (MATIC) سه مورد از پنج دارایی با بهترین عملکرد در بین ۵۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار بودند که به ترتیب ۱۱.۷ درصد، ۳.۵ درصد و ۲.۸ درصد افزایش یافتند. در همین حال، کاهش فعالیت در شبکه باعث شده است که عرضه در گردش اتریوم به بالاترین سطح خود در ماه گذشته برسد.

طبق داده‌های ultrasound.money، در ۳۰ روز گذشته، ۷۴۴۵۸ اتریوم جدید عرضه شده است، در حالی که تنها ۵۷۵۱۶ اتریوم سوزانده شده است، که منجر به افزایش خالص عرضه ۱۶۹۷۹ اتریوم جدید شده است.

این در تضاد کامل با پنج ماه گذشته است که تورم ثابتی را بر اساس اتریوم داشته است. با وجود افزایش اخیر در تورم مبتنی بر اتریوم، از زمان تغییر شبکه به مکانیسم اجماع اثبات سهام، که با عنوان «مرج» شناخته می‌شود و در ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۲ رخ داد، بیش از ۴۳۷۰۰۰ اتریوم سوزانده شده است.

منبع: CoinTelegraph

همچنین بخوانید: استیکینگ در اتریوم؛ بحث داغ بر سر پول و حاکمیت

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.