ارز دیجیتال 602 فارکس 174
ارزش بازار 2,489,242,043,848
حجم معاملات 96,337,277,382
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 15%
بیت کوین $66,180.44
بایننس صرافی
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 2 زمان مطالعه: 3 دقیقه

بایننس با برنامه VIP جدید به دنبال جذب معامله‌گران سنتی

بایننس با برنامه VIP جدید به دنبال جذب معامله‌گران سنتی

رئیس بخش بایننس VIP و موسسات به تقاضای موجود برای ارزهای دیجیتال اشاره می‌کند و می‌گوید شکاف بین دارایی‌های سنتی و دیجیتال در حال بسته شدن است.

صرافی ارز دیجیتال بایننس امروز از گسترش برنامه دعوت VIP خود رونمایی کرد که به طور خاص کاربران جدیدی را هدف قرار می دهد که به طور فعال در بازارهای سنتی یا دارایی های دیجیتال در سایر پلتفرم ها معامله می کنند.این ابتکار برای تسهیل انتقال این معامله گران به اکوسیستم بایننس طراحی شده است، زیرا به آنها امکان می دهد حجم معاملات خود را از حداکثر دو بستر معاملات خارجی، از جمله معاملات نقدی و آتی در ارزهای دیجیتال و دارایی های سنتی، ترکیب کنند.

این حرکت برای جذب معامله‌گران دارایی‌های سنتی انجام شده است و اولین باری است که یک صرافی بزرگ ارز دیجیتال برنامه‌ای از این نوع را طراحی کرده است و از افرادی که معیارهای حجم معاملات تجمعی ۳۰ روزه را برآورده می‌کنند دعوت می‌کند تا به برنامه بایننس VIP بپیوندند. کاترین چن، رئیس بخش بایننس VIP و موسسات، اظهار داشت که این صرافی متعهد است «بهترین تجربه را برای کاربران با حجم بالا و با تجربه به ارمغان بیاورد».

چن افزود: «فهرست موفقیت آمیز صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین و ورودی‌های آن‌ها نه تنها نشان می‌دهد که تقاضای آشکار بازار برای ارزهای دیجیتال وجود دارد، بلکه نشان می‌دهد که هر شکافی بین دارایی‌های سنتی و دیجیتال در حال بسته شدن است. تیم جهانی VIP و مؤسسات ما که از متخصصان TradFi و ارزهای دیجیتال تشکیل شده است، از تخصص لازم برای برآوردن نیازهای کاربران VIP و ارائه خدمات عالی و جامع برخوردار است.»

شرکت کنندگان واجد شرایط به طور خودکار یک ارتقاء VIP بالاتر از واجدین شرایط فعلی خود را بر اساس حجم معاملات خارجی برای یک دوره دو ماهه دریافت خواهند کرد و با برآورده کردن معیارهای اضافی، امکان ارتقاء بیشتر وضعیت VIP و مزایا وجود دارد. برنامه VIP بایننس به معامله‌گران، هزینه‌های ارزان‌تر، تخفیف‌ها، راه‌حل‌های معاملاتی سفارشی و دسترسی به رویدادها و کمپین‌های خصوصی صنعت را ارائه می‌دهد.

همچنین بخوانید: نقش ارزهای دیجیتال در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا

علاوه بر این، بایننس در راستای همسو شدن بیشتر با رویه‌های بازار مالی سنتی، در نوامبر گذشته یک توافق سه جانبه بانکی را برای ارتقاء مدیریت ریسک برای سرمایه‌گذاران نهادی آغاز کرد که به آن‌ها امکان می‌دهد وثیقه معاملاتی خود را با ارز فیات نزد یک شریک بانکی شخص ثالث نگهداری کنند.علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین ابتکارات بایننس به وب سایت رسمی این صرافی مراجعه کنند.

منبع: CoinBriefing

همچنین بخوانید: تلاش بایننس برای رد شکایت کمیسیون اوراق بهادار آمریکا

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.