ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,152,901,722,039
حجم معاملات 183,054,716,397
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 18%
بیت کوین $58,166.36
بایننس
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 22 زمان مطالعه: 3 دقیقه

تلاش بایننس برای رد شکایت کمیسیون اوراق بهادار آمریکا

تلاش بایننس برای رد شکایت کمیسیون اوراق بهادار آمریکا

بایننس در پاسخ به پرونده SEC اعلام کرد که ادعای این ناظر مورد قبول نیست و استدلال های مقرراتی برای رفتار واقعی که تجزیه و تحلیل را انجام می‌دهند قابل استفاده نیستند.

کانال تلگرام مارکت فلو

بایننس و ژائو، که به طور رایج به نام «سی زد» شناخته می‌شوند، همراه با بایننس ایالات متحده پاسخی به SEC ارائه کردند. در این پرونده آمده است که SEC نشان نداده است مشتریان آمریکایی صرافی ها هرگونه قراردادی را داشته باشند که می‌تواند تعریف یک «قرارداد سرمایه‌گذاری» را برآورده کند، یا اینکه سایر عناصر پرونده دادگاه عالی برآورده شده باشند.

این آخرین تلاش برای لغو دادخواستی است که توسط ناظر فدرال در ژوئن آغاز شده بود، زمانی که SEC ادعا کرد که بایننس و بایننس ایالات متحده به عموم اجازه داده بودند که اوراق بهادار ثبت نشده را با لیست کردن برخی از ارزهای رمزنگاری شده و ارائه خدمات سهام‌داری خریداری و معامله کنند.

بایننس که اخیراً با اتهامات متفاوتی با وزارت دادگستری آمریکا، کمیسیون معاملات آتی، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی و شبکه مبارزه با جرایم مالی حل و فصل کرده است، در سپتامبر درخواست لغو دادخواست SEC را ارائه کرد و ادعا کرد که این سازمان نظارتی از صلاحیت خود فراتر رفته است (این ادعا را در یک دادخواست برای لغو یک دادخواست CFTC در ماه ژوئیه هم ارائه کرد).

در پرونده‌های روز سه‌شنبه - که در پاسخ به SEC به حرکت برای لغو دادخواست هستند - بایننس و بایننس.یواس ادعا کردند که ناظر نشان نداده است که پس از خرید برخی از ارزهای رمزنگاری خاص، هیچ الزاماتی برای کاربران صرافی وجود داشته باشد، که نشان دهنده وجود قرارداد سرمایه‌گذاری است که به آن نیاز دارد بر اساس آزمون هاوی.

حل و فصل وزارت دادگستری

بایننس همچنین از SEC عقب نشینی کرد و اعتراف گناه صرافی به وزارت دادگستری و دستور رضایت FinCEN یا درخواست خود وزارت دادگستری ژائو را در پرونده جاری اضافه کرد.

SEC ادعا کرده است که موارد حل و فصل شده نشان می‌دهد که بایننس خوب می‌دانست که در آمریکا فعالیت می‌کند، به مشتریان آمریکایی خدمات ارائه می‌دهد و  زیرساخت‌های داخلی آمریکا را برای معاملات به کار می‌برد.

همچنین بخوانید: کاهش ۵۷ درصدی ارزش توکن تورنادو کش پس از حذف از بایننس

کمیسیون بورس و اوراق بهادار گفت: «موافقت‌نامه‌های ژائو و بایننس و دستور رضایت، زمینه‌های بیشتری را برای این دادگاه فراهم می‌کند تا درخواست مشترک برای اخراج را رد کند».

در یکی دیگر از پرونده های روز سه شنبه، بایننس ادعا کرد که قوانین اوراق بهادار مانند قانون اسرار بانکی یا قانون قدرت های اقتصادی اضطراری بین المللی (دو قانون حاکم بر هزینه هایی که بایننس و ژائو تسویه کردند) اعمال نمی شود.

بایننس و ژائو ادعا کردند:

«پذیرش‌های قضایی تحت BSA هیچ یک از ادعاهای SEC را در دسترس قوانین اوراق بهادار قرار نمی‌دهد».

در پرونده همچنین ادعا شده بود که تسویه‌ها و دستور قانونی به قوانین اوراق بهادار مربوط نمی‌شوند.

شواهد در توافق‌نامه‌های دادگستری با وزارت دادگستری نشان می‌دهد که BHL و آقای ژائو قانون رازداری بانکی (BSA) را نقض کرده‌اند، چیزی در مورد اینکه آیا تئوری SEC مبنی بر اینکه دارایی‌های رمزنگاری مورد بحث اوراق بهادار تحت عنوان اوراق بهادار بوده است یا خیر، نمی‌گوید.

همچنین بخوانید: بایننس پشتیبانی از کارت‌های ویزا در اروپا را متوقف می‌کند

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.