ارز دیجیتال 600 فارکس 174
ارزش بازار 2,222,299,189,787
حجم معاملات 158,839,834,952
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $63,159.73
میم کوین تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 8 زمان مطالعه: 3 دقیقه

بیت کوین در ۶۱ هزار دلار؛ میم کوین ها آماده پرواز دو برابری؟

بیت کوین در ۶۱ هزار دلار؛ میم کوین ها آماده پرواز دو برابری؟

با رسیدن قیمت بیت کوین به ۶۱ هزار دلار، جستجوهای مربوط به ارزهای دیجیتال میم افزایش یافته است. به نظر می رسد که این ارزهای دیجیتال مبتنی بر میم در حال آماده شدن برای معکوس شدن روند و شروع یک روند صعودی بزرگ هستند تا بتوانند بازار را رهبری کنند.

کانال تلگرام مارکت فلو

بیایید نگاهی سریع به ارزهای دیجیتال میم برتر که برای یک روند صعودی در این هفته آماده هستند، بیندازیم.

ارزهای دیجیتال میم برتر برای خرید در این هفته:

ماگ کوین (MOG)

با وجود روند نزولی کوتاه مدت، روند صعودی بلندمدت قیمت ماگ کوین یک خط حمایت تشکیل می دهد. با این حال، این ارز دیجیتال میم یک بازگشت صعودی از میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه نشان می دهد و آماده یک جهش جدید است.

نمودار تحلیل تکنیکال ماگ کوین

با ایجاد یک تقاطع صعودی در خطوط MACD و سیگنال، روند بهبودی در قیمت MOG خط مقاومت کوتاه مدت را به چالش می کشد. در حال حاضر، این ارز دیجیتال میم با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۱۱۴۲ دلار معامله می شود و افزایش درون روزی ۵.۲ درصد را تجربه می کند.

یک رالی صعودی در قیمت MOG می تواند سطح ۵۰ درصد فیبوناچی را در ۰.۰۰۰۰۰۱۱۶۰ دلار پشت سر گذاشته و به سطح ۰.۰۰۰۰۰۳۱۵۳ دلار برسد.

داگوایفات (WIF)

با افزایش قدرت بازگشت دو قعر در حالی که بازار گسترده تر در حال بهبود است، قیمت WIF یک چرخه صعودی را آغاز می کند. این ارز دیجیتال میم در یک گوه نزولی گرفتار شده است و روند بهبودی آن افزایش درون روزی ۹.۲۷ درصد را نشان می دهد و یک کندل بلعنده صعودی تشکیل می دهد.

نمودار تحلیل تکنیکال داگ ویف هت

با ادغام خطوط MACD و سیگنال در محدوده منفی، میانگین های متحرک نمایی ۵۰ روزه و ۲۰۰ روزه آماده یک تقاطع مرگ هستند. با این حال، بهبود اخیر در این ارز دیجیتال میم یک روند صعودی برای چالش خط روند بالایی را نشان می دهد.

یک رالی صعودی بالاتر از خط روند، روند نزولی در میانگین های متحرک را معکوس کرده و احتمالاً به سطح ۵۰ درصد فیبوناچی در ۳.۴۰ دلار می رسد. به طور خوش بینانه، یک روند صعودی در بازار کریپتو می تواند منجر به افزایش قیمت تا ۵.۵۴ دلار شود.

همچنین بخوانید: پاپکت رکورد قیمت را شکست؛ رشد ۳۳٪ در ۲۴ ساعت

پپه (PEPE)

قیمت PEPE با تشکیل یک کانال نزولی در نمودار روزانه، یک چرخه منفی را نشان می دهد. با این حال، افزایش تقاضای زیربنایی یک بازگشت دو قعر در سطح حمایت ۰.۰۰۰۰۰۷۷۲ دلار نشان می دهد.

نمودار تحلیل تکنیکال پپه

علاوه بر این، روند قیمت ارز دیجیتال میم نشان می دهد که رالی بازگشتی آماده است تا یک شکست پرچمی را ایجاد کند. تقاطع صعودی در اندیکاتور MACD و واگرایی صعودی در خط RSI از یک جهش قیمت حمایت می کنند.

یک رالی صعودی در قیمت PEPE می تواند با مقاومت در سطح ۰.۰۰۰۰۱ دلار مواجه شود. علاوه بر این، یک رالی شکست دوم می تواند منجر به افزایش قیمت تا ۰.۰۰۰۰۱۶ دلار شود.

پاپکت (POPCAT)

با حمایت از یک خط روند صعودی طولانی مدت، POPCAT یک بازگشت دو قعر در نمودار روزانه را نشان می دهد. این ارز دیجیتال میم یک چرخه صعودی را نشان می دهد که دو کندل سبز متوالی تشکیل می دهد و افزایش ۲۴ درصدی را نشان می دهد.

نمودار تحلیل تکنیکال پاپکت

با یک تقاطع صعودی در اندیکاتور MACD و واگرایی مثبت در خط RSI، خریداران کنترل خود را بر روی ارزهای دیجیتال میم محکم می کنند. بر اساس بازگشت فیبوناچی، POPCAT سطح ۲۳.۶۰ درصد فیبوناچی را در ۰.۵۱۷۴ دلار به چالش می کشد.

در حال حاضر، این ارز دیجیتال میم با قیمت ۰.۵۰ دلار معامله می شود و این سطح روانی را بازپس گرفته است. یک شکست صعودی از خط گردن می تواند قیمت POPCAT را به سطح روانی ۱ دلار برای یک افزایش دو برابری سوق دهد.

همچنین بخوانید: فروش بی رویه میم کوین ها همزمان با کاهش ترس و طمع

منبع: کوین پدیا
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.