ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,936,340,903,341
حجم معاملات 83,765,914,673
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,049.80
بیت کوین اتریوم
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 13 زمان مطالعه: 3 دقیقه

بیت کوین یا اتریوم؛ نظر تحلیلگر ارزهای دیجیتال

بیت کوین یا اتریوم؛ نظر تحلیلگر ارزهای دیجیتال

کریپتو تحلیلگر کریپتو کالئو توضیح داده است که چرا معتقد است بیت کوین در کوتاه مدت همچنان عملکرد بهتری نسبت به اتریوم خواهد داشت. او این ادعا را بر اساس این باور مطرح کرد که ETFهای اسپات اتریوم بلافاصله تأثیری که بسیاری انتظار دارند بر قیمت اتریوم بگذارند نخواهند داشت.

کانال تلگرام مارکت فلو

بیت کوین برای مدتی به عملکرد بهتر نسبت به اتریوم ادامه خواهد داد

کریپتو کالئو در پستی در ایکس (توییتر سابق) اظهار داشت که معتقد نیست هیپ اطراف عرضه ETFهای اسپات اتریوم در هفته آینده منجر به عملکرد بهتر اتریوم نسبت به بیت کوین شود. در عوض، او پیش بینی می کند که اتریوم هفته آینده نسبت به جفت بیت کوین خود کاهش یابد. او خاطرنشان کرد که هیپ اطراف عرضه ETFهای اسپات اتریوم تضمین شده است اما پیشنهاد کرد که آنها باعث نخواهند شد اتریوم تا «چند ماه بعد» عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشته باشد.

نمودار تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم

تحلیلگران کریپتو مانند میشائیل ون د پوپ پیش از این پیش بینی کرده بودند که این ETFهای اسپات اتریوم منجر به حرکات عظیم برای اتریوم خواهند شد و همچنین پیشنهاد کردند که این صندوق ها می توانند فصل آلت کوین را آغاز کنند زیرا اتریوم و سایر آلت کوین ها عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین دارند. تحلیلگر کریپتو لیندا همچنین پیش بینی کرده است که این ETFهای اتریوم به زودی قیمت اتریوم را به ۴۰۰۰ دلار خواهند رساند.

با این حال، کریپتو کالئو پیشنهاد کرد که بازار نباید برای افزایش فوری قیمت پس از عرضه این ETFهای اسپات اتریوم در هفته آینده خیلی امیدوار باشد. این تحلیلگر کریپتو احتمال این را مطرح کرد که این عرضه همان مسیر قبلی را دنبال کند و یک رویداد فروش خبری دیگر باشد. او اشاره کرد که این احتمالاً چنین خواهد بود و اظهار داشت که این رویدادها اغلب به این شکل پیش می روند.

کریپتو کالئو معتقد است که اگر عرضه ETFهای اسپات اتریوم به یک رویداد فروش خبری دیگر تبدیل شود، نیازی به نگرانی نیست. او اظهار داشت که چنین تحولی برای کسانی که واقعاً به این چرخه بازار خوشبین هستند یک «هدیه مطلق» خواهد بود. او افزود که بازار هنوز از اینجا «خیلی بالاتر» در حال حرکت است و ممکن است شرکت کنندگان بازار فقط به کمی صبر بیشتر قبل از اینکه «سرگرمی واقعا شروع شود» نیاز داشته باشند.

نمودار تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم

همچنین بخوانید: جهش قیمت بیت کوین به ۶۶ هزار دلار در بحبوحه نوسانات جهانی فناوری اطلاعات

تردیدی در مورد چشم انداز صعودی اتریوم وجود ندارد

بر اساس پیش بینی های چندین تحلیلگر کریپتو مانند تایلر دردن، شکی در مورد چشم انداز صعودی اتریوم وجود ندارد. این توکن کریپتو در مسیر افزایش بسیار بیشتر به سمت نیمه دوم روند صعودی قرار دارد. دردن پیشنهاد کرد که افزایش اتریوم به ۱۰۰۰۰ دلار اجتناب ناپذیر است و این افزایش قیمت سهمی را به ETFهای اسپات اتریوم نسبت داد.

تحلیلگر کریپتو آلت کوین دیلی (Altcoin Daily) نیز پیش از این اظهار داشت که افزایش اتریوم به ۱۰۰۰۰ دلار «برنامه ریزی شده» است و ETFهای اسپات اتریوم را به عنوان یکی از دلایلی که دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار چنین افزایش قیمت هایی را تجربه خواهد کرد، برجسته کرد. انتظار می رود ETFهای اسپات اتریوم پول جدیدی را وارد اکوسیستم اتریوم کنند که به افزایش قیمت اتریوم کمک خواهد کرد.

مت هوگان، مدیر سرمایه گذاری (CIO) بیت ویز، اخیراً پیش بینی کرد که این صندوق ها ممکن است در ماه اول معاملات خود تا ۱۵ میلیارد دلار جذب کنند. در همین حال، شرکت تحقیقاتی K۳۳ پیش بینی کرد که این صندوق ها ممکن است در پنج ماه اول معاملات خود تا ۴.۸ میلیارد دلار جذب کنند.

نمودار قیمت بیت کوین

همچنین بخوانید: آیا بیت کوین به دوران رکود باز می گردد؟

منبع: بیت کوینیست
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.