ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,938,536,120,361
حجم معاملات 83,226,309,230
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,122.73
بیت کوین تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 5 زمان مطالعه: 3 دقیقه

آیا بیت کوین به دوران رکود باز می گردد؟

آیا بیت کوین به دوران رکود باز می گردد؟

طبق گفته تحلیلگران پلتفرم اطلاعات بازار سانتیمنت (Santiment)، احساسات مثبت بیت کوین شاهد یک «کاهش جدی» بوده است.

کانال تلگرام مارکت فلو

روز پنجشنبه، زمانی که بیت کوین (BTC) برای بازپس گیری مسیر صعودی اخیر خود تلاش می کرد، سانتیمنت به اشتراک گذاشت که نرخ تامین مالی، افزایش شرط بندی های نزولی را نشان می دهد.

این پلتفرم نوشت: «با وجود جهش بازار میان بُعد ارزهای دیجیتال در این هفته، نظرات مثبت در مورد بیت کوین به شدت کاهش یافته است. بسیاری از معامله گران، به ویژه در بایننس، با پیش بینی کاهش مجدد قیمت بیت کوین، موقعیت های فروش استقراضی باز می کنند.»

نظرات گاوی در مورد قیمت بیت کوین به حدود یک سوم نرخی که چهار ماه پیش مشاهده شد، کاهش یافته است. داده ها همچنین نشان می دهد که معامله گران به طور فزاینده ای شرط می بندند که قیمت بیت کوین در کوتاه مدت افزایش نخواهد یافت.

 نظرات مثبت در مورد بیت کوین با وجود جهش بازار میان بُعد ارزهای دیجیتال در این هفته، به شدت کاهش یافته است. بسیاری از معامله گران، به ویژه در بایننس، با پیش بینی کاهش مجدد قیمت بیت کوین، موقعیت های فروش استقراضی باز می کنند. هر دوی این عوامل احتمال افزایش ارز دیجیتال را افزایش می دهند.

— سانتیمنت (@santimentfeed) ۱۸ ژوئیه ۲۰۲۴

نگهدارندگان بیت کوین، بیت کوین را از صرافی ها خارج می کنند

افزایش قیمت بیت کوین به ۶۶۰۰۰ دلار در اوایل این هفته، به کاهش قیمت به حدود ۶۳۳۸۰ دلار منجر شد. قیمت در ۲۴ ساعت گذشته کمی بیش از ۲.۵ درصد کاهش یافته است، که قابل توجه است، همان چیزی است که تحلیلگران بیت فینکس (Bitfinex) به احتمال وقوع آن اشاره کرده بودند، همانطور که در پوشش قبلی ما برجسته شد.

همچنین بخوانید: تابستان داغ بیت کوین؛ چه چیزی در انتظار ارز دیجیتال محبوب است؟

در حالی که احساسات مثبت کاهش یافته است و معامله گران، موقعیت های فروش استقراضی را افزایش می دهند، سانتیمنت نشان می دهد که این عوامل «احتمال افزایش ارز دیجیتال را افزایش می دهد».

وو مینکیو، تحلیلگر کریپتو، روز پنجشنبه در پستی در X اشاره کرد که دارندگان بیت کوین اخیراً مقادیر زیادی بیت کوین را از صرافی ها خارج کرده اند. این اتفاق در ۵ جولای رخ داد، زمانی که قیمت بیت کوین به زیر ۵۴۰۰۰ دلار سقوط کرد - سناریویی که با فشار فروش عظیم دولت آلمان و انتقالات اولیه بیت کوین توسط Mt. Gox همزمان شد.

در آن زمان، دارندگان، بیت کوین به ارزش ۳.۸ میلیارد دلار را از صرافی ها خارج کردند و به افزایش قیمت از حدود ۵۶۰۰۰ دلار به بالای ۶۵۰۰۰ دلار کمک کردند.

این هفته، در ۱۶ جولای، دارندگان بیت کوین دوباره به صرافی ها هجوم آوردند و ۳.۴ میلیارد دلار دیگر بیت کوین را خارج کردند. با وجود احساسات جدید ناشی از Mt. Gox، فروشندگان استقراضی غافلگیر شدند، اگرچه ارز دیجیتال پیشرو در ۲۴ ساعت گذشته دوباره کاهش یافته است.

در حالی که قیمت ها از اوج هفته گذشته فاصله گرفته اند، این حرکت بیت کوین از صرافی ها نشان می دهد که دارندگان قصد نگهداری (هودل) دارند، که اغلب بر قیمت تأثیر مثبت گذاشته است.

همچنین بخوانید: احتمال بازپرداخت Mt Gox با انتقال بیت کوین به کیف پول جدید!

منبع: کریپتو دات نیوز
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.