ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,939,434,625,144
حجم معاملات 82,828,583,521
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,072.40
بیت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 16 زمان مطالعه: 3 دقیقه

رشد دوباره بیت‌کوین؟ ۳ دلیل صعود احتمالی به ۷۰ هزار دلار!

رشد دوباره بیت‌کوین؟ ۳ دلیل صعود احتمالی به ۷۰ هزار دلار!

قیمت بیت کوین (BTC) در حال حاضر نشانه هایی از احیا را نشان می دهد و در ۲۴ ساعت گذشته با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۶۶۶۰۰.۶۲ دلار رسیده است. اگرچه این بهبودی به طور کامل نشان دهنده تغییر روند پایدار نیست، اما ممکن است شروع روند صعودی قیمت را نشان دهد.

کانال تلگرام مارکت فلو

۳ عامل اصلی محرک بازگشت قیمت بیت کوین (BTC) که باید به آنها توجه کرد

بیت کوین درست از زمانی که در مارس به بالاترین قیمت خود (ATH) یعنی ۷۳۷۵۰.۰۷ دلار رسید، به قلمروی نزولی ناشناخته سقوط کرد. از آن زمان، قیمت به طور مداوم در یک محدوده بسیار محدود با اقدامات متعادل گاو نر و خرس در نوسان بوده است.

اخیراً، تحولات زیادی در مورد اینکه چگونه تغییر قریب الوقوع است، وجود داشته است. در پیش بینی این تغییر روند، سه عامل کلیدی نقش بسیار مهمی ایفا می کنند. این موارد شامل تراکنش های خرد و فروشندگان عمده، احساسات اجتماعی و تأثیر محصولات صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) می شود.

حجم معاملات خرده فروشی و نهنگ ها به سنجش اینکه آیا سرمایه وارد اکوسیستم بیت کوین می شود یا خیر کمک می کند. طبق داده های کوین مارکت کپ، حجم معاملات فعلی ۱۲۸۱۲۰۵۶۰۷۳ دلار است که ۴۶.۸۵ درصد کاهش یافته است. برای اینکه قیمت بیت کوین دوباره مقاومت ۷۰۰۰۰ دلاری را آزمایش کند، چشم انداز این حجم باید در طول هفته گذشته تغییر کند.

مانند حجم، معاملات بزرگ در شبکه بیت کوین نیز با کاهش ۳۵.۴۵ درصدی به ۳۰.۳۹ میلیارد دلار کاهش یافته است. احساسات اجتماعی در مورد BTC یک عامل مهم است زیرا به سنجش کم یا زیاد بودن علاقه کمک می کند. تأثیر صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF)  از این سه عامل  مهمترین عامل است. با توجه به حساسیت سرمایه گذاران وال استریت، هر تغییر جزئی در بازار ممکن است تعیین کند که آیا آنها تمام تلاش خود را برای خرید سکه انجام می دهند یا خیر.

همچنین بخوانید: قیمت بیت کوین تا کجا ریزش می‌کند؟

در طول چند روز گذشته، محصولات ETF خروجی را ثبت کرده اند، پس از خروج سرمایه GBTC از گری اسکیل اینوستمنتز. در صورت تغییر این روند در هفته آینده، ممکن است نقش مثبتی در بازگرداندن بیت کوین به جایگاه قیمتی مطلوب آن داشته باشد.

بیت کوین تا کجا می تواند اوج بگیرد؟

با قیمت بیت کوین که تقریباً ۹.۷ درصد پایین تر از ATH قبلی خود است، انتظار می رود که به زودی بر این سطح غلبه کند. تحلیلگران و کارشناسان بازار پیش بینی های مختلفی را در مورد اینکه این سکه چقدر می تواند در آینده نزدیک افزایش یابد، به اشتراک گذاشته اند.

به گفته PlanB، خالق مدل Stock-to-Flow (S2F) می گوید که BTC می تواند در سال ۲۰۲۵ به ۵۰۰۰۰۰ دلار برسد. تحلیلگران دیگر مانند نویسنده کتاب «پدر پولدار، پدر فقیر» رابرت کیوساکی گفتند که این سکه می تواند تا آگوست به ۳۵۰۰۰۰ دلار برسد. در میان این گمانه زنی ها، قیمت بیت کوین ممکن است در روزهای آینده دوباره سطح ۷۰۰۰۰ دلاری خود را آزمایش کند.

همچنین بخوانید: سقوط آزاد بیت‌کوین به ۶۵ هزار دلار؛ توضیح تحلیلگر از دلایل ریزش

منبع: کوین گیپ
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.