ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,155,830,545,288
حجم معاملات 171,933,054,027
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $61,879.45
بایننس کوین تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 1 زمان مطالعه: 3 دقیقه

بایننس کوین در مسیر صعود؛ آیا از مرز ۵۳۵ عبور می کند؟

بایننس کوین در مسیر صعود؛ آیا از مرز ۵۳۵ عبور می کند؟

قیمت BNB از منطقه حمایت ۵۰۰ دلاری در حال بهبود است. قیمت اکنون نشانه های مثبتی را نشان می دهد و ممکن است برای افزایش بیشتر بالای ۵۳۵ دلار هدف قرار دهد.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • قیمت BNB موجی از بهبود را از منطقه حمایت ۵۰۰ دلاری آغاز کرد.
  • قیمت اکنون بالای ۵۱۵ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود.
  • یک کانال صعودی کلیدی در حال شکل گیری است که مقاومت آن در سطح ۵۲۸ دلار در نمودار ساعته جفت ارز BNB/USD (منبع داده از صرافی بایننس) قرار دارد.
  • این جفت ارز می تواند در صورت عبور از منطقه مقاومت ۵۳۵ تا ۵۳۸ دلار، حرکت صعودی قوی پیدا کند.

قیمت BNB به دنبال افزایش بیشتر است

پس از تشکیل یک پایه بالای سطح ۵۰۰ دلار، قیمت BNB مانند اتریوم و بیت کوین شروع به حرکت صعودی مناسبی کرد. قیمت سطوح مقاومت ۵۱۰ و ۵۱۵ دلار را برای ورود به منطقه صعودی کوتاه مدت پاک کرد. قیمت از سطح ۵۰ درصد بازگشت فیبوناچی حرکت نزولی از سقف ۵۳۷۶ دلاری تا کف ۴۹۹ دلاری فراتر رفت. حتی مقاومت ۵۲۰ دلاری را نیز پاک کرد. قیمت اکنون بالای ۵۱۵ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود.

اکنون در نزدیکی سطح ۶۱ درصد بازگشت فیبوناچی حرکت نزولی از سقف ۵۳۷۶ دلاری تا کف ۴۹۹ دلاری تثبیت شده است. در سمت بالا، قیمت ممکن است با مقاومت نزدیک سطح ۵۲۸ دلار مواجه شود. همچنین یک کانال صعودی کلیدی در حال شکل گیری است که مقاومت آن در سطح ۵۲۸ دلار در نمودار ساعته جفت ارز BNB/USD قرار دارد.

نمودار تحلیل تکنیکال بایننس کوین

مقاومت بعدی نزدیک سطح ۵۳۵ دلار قرار دارد. حرکت واضح بالای منطقه ۵۳۵ دلار می تواند قیمت را بالاتر ببرد. در این حالت، قیمت BNB می تواند ۵۵۰ دلار را آزمایش کند. بسته شدن بالای مقاومت ۵۵۰ دلار ممکن است سرعت را برای افزایش بزرگتر به سمت مقاومت ۵۶۵ دلار تعیین کند. هرگونه افزایش بیشتر ممکن است در کوتاه مدت خواستار آزمایش سطح ۵۸۰ دلار باشد.

ریزش دیگر؟

اگر BNB نتواند مقاومت ۵۳۵ دلاری را پاک کند، ممکن است کاهش دیگری را آغاز کند. حمایت اولیه در سمت پایین نزدیک سطح ۵۲۰ دلار است. حمایت اصلی بعدی نزدیک سطح ۵۱۸ دلار است. حمایت اصلی در سطح ۵۰۸ دلار قرار دارد. اگر شکست نزولی زیر حمایت ۵۰۸ دلار وجود داشته باشد، قیمت ممکن است به سمت حمایت ۵۰۰ دلاری کاهش یابد. هرگونه ضرر بیشتر می تواند یک کاهش بزرگتر به سمت سطح ۴۸۰ دلار را آغاز کند.

همچنین بخوانید: انفجار حجم معاملات BNB؛ پیروزی حقوقی، محرک رشد ۶۰۰۰ درصدی

شاخص های فنی

MACD ساعته - MACD برای BNB/USD در حال افزایش سرعت در منطقه صعودی است.

RSI ساعته (شاخص قدرت نسبی) - RSI برای BNB/USD در حال حاضر بالای سطح ۵۰ است.

سطوح حمایت اصلی - ۵۱۸ و ۵۰۸ دلار.

سطوح مقاومت اصلی - ۵۲۸ و ۵۳۵ دلار.

همچنین بخوانید: احتمال افزایش قیمت BNB با گذر از سطح حمایتی کلیدی

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.