counter statistics
ارز دیجیتال 600 فارکس 174
ارزش بازار 2,453,253,052,727
حجم معاملات 130,619,922,097
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,913.56
بیت کوین رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 20 زمان مطالعه: 2 دقیقه

رشد تعداد کیف پول‌های بیت‌کوین علیرغم طولانی شدن تغییرات قیمتی

رشد تعداد کیف پول‌های بیت‌کوین علیرغم طولانی شدن تغییرات قیمتی

به گزارش CoinEdition، تریدر و تحلیل‌گر بازار ارزهای دیجیتال، روز پیش در توییتی اعلام کرد که بیشتر مردم به رهبر بازار بیت‌کوین (BTC) علاقه نشان می‌دهند. بر اساس این گزاش حدودا 527 هزار آدرس جدید به صورت روزانه در شبکه بیت‌کوین ایجاد می‌شود که رکورد جدید در سال به حساب می‌آید.

کانال تلگرام مارکت فلو

نکات کلیدی:

  • تحلیلگر و تریدر بازار ارزهای دیجیتال با نام علی توییتی در خصوص افزایش تعداد آدرس‌های بیت‌کوین نوشت.
  • طبق این توییت روزانه حدود 527 هزار آدرس جدید در حال ایجاد هستند.
  • در همین حال، شاخص‌های فنی نشان می‌دهند که قیمت بیت‌کوین ممکن است در روزهای آینده کاهش یابد.

با وجود نوسان قیمت بیت‌کوین در حدود سطح ۲۶۰۰۰ دلار، این تحلیل‌گر اظهار داشت که افزایش تعداد آدرس‌ها برای این رمزارز، نشانه مثبت در درازمدت خواهد بود. علاوه بر این، خاطرنشان کرد که این رشد، نشانه مثبتی از علاقه و اعتماد پایدار به این شبکه است.

از نظر فنی، قیمت BTC در زمان انتشار این مطلب، دقیقاً زیر مقاومت ۲۶ هزار دلاری معامله می‌شد که با خط ۹ روزه EMA همخوانی داشت. اگر این ارز بتواند در ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده، یک شمع روزانه را بالای سطح ۲۶ هزار دلار ببندد، قیمت بیت‌کوین ممکن است به سمت آستانه کلیدی بعدی ۲۶۸۰۰ دلار افزایش یابد.

در سناریوی صعودی شدید، قیمت این ارز می‌تواند طی دو ماه آینده به سطح ۲۸۲۰۰ دلار برسد. از سوی دیگر، بسته نشدن حداقل یک شمع روزانه بالای سطح ۲۶۰۰۰ دلار در ۴۸ ساعت آینده می‌تواند منجر به کاهش قیمت این رمزارز تا سطح ۲۵۳۰۰ دلار در چند روز آینده شود.

همچنین بخوانید: آیا بیت‌کوین پیش از هاوینگ ریزش می‌کند؟

فشار فروش مداوم ممکن است منجر به شکست سطح حمایتی حیاتی ۲۵۳۰۰ دلار و سقوط به حداقل ۲۴۰۰۰ دلار طی هفته آینده شود. با این حال، سرمایه‌گذاران و تریدرها باید به این نکته توجه داشته باشند که شاخص‌های فنی، نگاه و چشم‌اندازی منفی در بازه زمانی کوتاه مدت به این رمزارز دارند.

پیش از همه‌ی موارد، خط EMA ۹ روزه در زیر خط EMA ۲۰ روزه قرار داشته است. این موضوع نشان می‌دهد که فروشندگان برتری بیشتری از نظر حرکت کوتاه‌مدت داشته‌اند.

در زمان انتشار این مطلب، خط RSI روزانه در تااش برای عبور از خط SMA روزانه RSI بود. اگر این دو شاخص فنی با هم تلاقی پیدا کنند، نشان‌دهنده‌ی افزایش حرکت نزولی خواهد بود. این موضوع ممکن است منجر به کاهش قیمت بیت‌کوین در چند روز آینده شود.
 

همچنین بخوانید: از بین رفتن بازگشت قیمت بیت کوین در صورت عدم عبور از میانگین متحرک ساده (SMA) صد ساعته

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.