ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,525,401,153,595
حجم معاملات 116,881,988,346
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $67,203.05
کوین بیس صرافی
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 36 زمان مطالعه: 2 دقیقه

کوین‌بیس به دنبال پیدا کردن پایگاه نظارتی جهانی در ایرلند برای مقابله با افزایش کنترل ایالات متحده

کوین‌بیس به دنبال پیدا کردن پایگاه نظارتی جهانی در ایرلند برای مقابله با افزایش کنترل ایالات متحده

صرافی رمزارز کوین بیس در مواجهه با چالش‌های ایجاد شده در ایالات متحده، مرکز اصلی نظارتی جهانی خود را ایرلند اجرایی کرده است. این پلتفرم در حال حاضر به منظور تطابق با مقررات جدید اروپایی که در دسامبر ۲۰۲۴ به اجرا در خواهد آمد، برای گرفتن مجوز از بانک مرکزی ایرلند درخواست داده است.

کوین بیس در میان چالش های نظارتی در ایالات متحده، ایرلند را انتخاب می کند

همانطور که ایالات متحده تدابیر نظارتی خود را نسبت به شرکت‌های رمزارزی تشدید کرده و آینده این بازار در این کشور نامعلوم باقی مانده است، کوین‌بیس در حال جستجوی گزینه‌های جایگزین است.

پیش بینی می شود مقررات بازارهای دارایی های دیجیتال (MiCA) اتحادیه اروپا (EU) که در پایان سال  اجرایی می شود، باعث این رخداد شده باشد. اگر کوین‌بیس مجوزی از بانک مرکزی ایرلند به دست آورد، این اجازه را دارد که خدمات خود را به همه مشتریان اتحادیه اروپا با حق اصالت پاسپورتی ارائه دهد و به یک پایگاه ۴۵۰ میلیون نفر دسترسی داشته باشد.

چرا ایرلند به جای فرانسه، آلمان یا ایتالیا؟

همچنین بخوانید: انتقال قابل توجه اتریوم به صرافی کوین بیس توسط بنیانگذار اتریوم ویتالیک بوترین

در گفتگو با CNBC، که اولین بار این خبر را گزارش کرد، کوین بیس اعلام کرد که بیش از پنج سال است که دفتر خود را در دوبلین اداره می کند و تیمی با بیش از ۱۰۰ متخصص را در آنجا استخدام کرده است. بنابراین، انتخاب ایرلند امری طبیعی بود.

نانا موروگسن معاون عملیات بین‌المللی کوین‌بیس به CNBC گفت که مجوزی که در ایرلند به دست می‌آید، قوانین و مقررات MiCA را تضمین می‌کند.

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.