counter statistics
ارز دیجیتال 600 فارکس 174
ارزش بازار 2,453,253,052,727
حجم معاملات 130,619,922,097
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,911.53
بیت کوین رمزارز صرافی اف تی اکس
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 23 زمان مطالعه: 3 دقیقه

دلیل افزایش قیمت رمزارزها امروز چه بود؟

دلیل افزایش قیمت رمزارزها امروز چه بود؟

امروز ارزش کل بازار (TOTALCAP) و قیمت بیت‌کوین (BTC) افزایش یافت و به خط مقاومت نزولی خود رسید، اما وارد یک شکست نشدند. از سوی دیگر، ایکش (XEC) از خط مقاومت نزولی خود خارج شد.

کانال تلگرام مارکت فلو

صرافی رمزارزی ورشکست شده FTX از والدین سام بانکمن-فرید دعوت کرده است تا میلیون‌ها دلار از اموالی که معتقدند به طور فریب‌آمیز اختلاس شده‌اند را پس بگیرند.

ارزش کل بازار (TOTALCAP) تلاش می کند از خط مقاومت خارج شود

ارزش کل بازار از ۱۳ ژوئیه، زیر خط مقاومت نزولی قرار گرفت است و این حرکت نزولی منجر به کاهش ۹۷۸ میلیارد دلاری در ۱۱ سپتامبر شد.

پس از پایین آمدن سطح پایین، ارزش کل بازار حرکت صعودی را آغاز کرد و در ۱۸ سپتامبر به خط مقاومت رسید. با این حال، نتوانست از آن خارج شود و به جای آن یک کندل بلند ایجاد کرد (نماد قرمز).

در صورت شکست قیمت، ارزش کل بازار می‌تواند ۸ درصد افزایش یافته و به منطقه مقاومتی ۱.۱۳ تریلیون دلاری برسد. با این حال در صورت رد شدن این نظریه، احتمالاً کاهشی ۵ درصدی به عدد ۹۹۵ میلیارد دلار محتمل‌ترین نتیجه خواهد بود.

قیمت بیت کوین (BTC) به خط مقاومت می رسد

قیمت بیت‌کوین از تاریخ ۱۳ ژوئیه زیر خط مقاومت نزولی سقوط کرده بود. این کاهش منجر به کاهش ۲۴،۹۰۱ دلاری در ۱۱ سپتامبر شده بود. پس از آن قیمت به شدت افزایش یافت و در ۱۸ سپتامبر به ۲۷،۴۰۹ دلار رسید.

همچنین بخوانید: مقاومت بیت‌کوین در برابر میانگین متحرک ساده 100 روزه

با این حال، بیت‌کوین نتوانست از خط مقاومت نزولی خود خارج شود. به جای آن، آخرین شمع بلند به بالا ایجاد کرد (آیکون قرمز) و کمی کاهش یافت. خروج از خط تأیید می کند که اصلاح کامل شده است.

در صورت شکست، قیمت بیت کوین می تواند ۹ درصد افزایش یابد و به منطقه مقاومت ۲۹۲۰۰ دلار برسد. با این حال، در صورت رد شدن، افت ۵ درصدی به منطقه حمایتی ۲۵۴۰۰ دلاری، محتمل ترین چشم انداز آینده قیمت خواهد بود.

eCash (XEC) از خط مقاومت نزولی خارج می شود

قیمت ایکش (XEC) از ۱۷ اوت افزایش یافت. قیمت در ۱۱ سپتامبر یک سطح پایین را ایجاد کرد و سه روز بعد از خط مقاومت نزولی خارج شد. در تاریخ ۱۸ سپتامبر، قیمت به ۰.۰۰۰۰۲۹ دلار رسید.

خروج از خط نشانه به این معناست که اصلاح قبلی به پایان رسیده است و حرکت رو به بالا شروع شده است. با این حال، قیمت XEC نتوانست از ناحیه مقاومت ۰.۰۰۰۰۲۹ دلار خارج شود و یک شمع بلند ایجاد کرد و سقوط کرد.

اگر ایکش (XEC) خارج شود، می‌تواند به منطقه مقاومتی ۰.۰۰۰۰۴۱ دلار برسد. این منطقه مقاومتی ۵۵٪ بالاتر از قیمت فعلی است. با این حال، اگر قیمت نزول خود را از سر بگیرد، می‌تواند به ناحیه پشتیبانی افقی ۰.۰۰۰۰۲۱ دلار سقوط کند که کاهشی ۱۷ درصدی نسبت به قیمت فعلی دارد.

همچنین بخوانید: ‌کارمزد نیم میلیون دلاری برای انجام یک تراکنش بیت‌کوین

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.