counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,446,157,165,847
حجم معاملات 117,564,858,851
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,835.47
بیت کوین رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 27 زمان مطالعه: 2 دقیقه

‌کارمزد نیم میلیون دلاری برای انجام یک تراکنش بیت‌کوین

‌کارمزد نیم میلیون دلاری برای انجام یک تراکنش بیت‌کوین

به تازگی یک کاربر بیت‌کوین، مبلغ ۵۰۹،۵۶۳ دلار کارمزد برای انجام تراکنش ۱۹ بیت‌کوین پرداخت کرده است. این کارمزد بسیار بالاتر از هزینه‌های معمول تراکنش‌ها بوده است و توسط Whale Alert که یک سرویس رصد تراکنش‌های بزرگ رمزارزها است، ردیابی شده است.

کانال تلگرام مارکت فلو

این هزینه بسیار بالاتر از متوسط کارمزد تراکنش‌ها بوده است و منجر به گمانه‌زنی‌های بی حد و حصری در مورد شرایط شده است.

دلایل ممکن

میانگین کارمزد تراکنش بیت‌کوین در حدود ۱،۴۱۰ دلار است که نسبت به دیروز ۳۷،۳۰ درصد کاهش و نسبت به سال گذشته ۱۲،۶۲ درصد افزایش یافته است، این اتفاق به صورت واضح به عنوان یک مورد نادر و شوک‌آور تلقی می‌شود.

شایان ذکر است که میانگین کارمزدها می‌تواند بر اساس تراکم شبکه نوسان داشته باشد و در دوران افزایش قیمت‌های بیت‌کوین در سال ۲۰۱۷ تا نزدیک به ۶۰ دلار افزایش پیدا کرده بود.

با این حال، این کارمزد بالا ممکن است ناشی از یک اشتباه، تنظیم اشتباه نرم‌افزار تراکنش یا احتمالاً دلایلی که تنها به تراکنش معلوم هستند، باشد.

همچنین بخوانید: رشد تعداد کیف پول‌های بیت‌کوین علیرغم طولانی شدن تغییرات قیمتی

واکنش جامعه

جامعه ارزهای دیجیتال واکنش های متفاوتی به این خبر داشته است. نظرات از عجیب و شگفت‌زده بودن تا شوخی‌هایی در مورد آینده مالی و هزینه‌های مرتبط با استفاده از بیت‌کوین را شامل می‌شود.

یکی از کاربران خاطرنشان کرد که این کارمزد، بیشتر از پاداش استخراج سه بلوک جدید بیت‌کوین است که معمولاً انگیزه‌ی ماینرها برای اعتبارسنجی تراکنش های شبکه است.

این رویداد گفتگوها را در مورد مقیاس‌پذیری و کارایی شبکه بیت کوین برانگیخته است و فرصتی را برای حامیان ارزهای دیجیتال جایگزین برای انتقاد از پادشاه کریپتو فراهم کرده است.

همچنین بخوانید: آیا بیت‌کوین پیش از هاوینگ ریزش می‌کند؟

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.