ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,166,733,913,251
حجم معاملات 169,705,937,942
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $61,871.35
دوج کوین تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 4 زمان مطالعه: 3 دقیقه

تحلیلگر ارز دیجیتال؛ دوج کوین آماده صعود ۱۰۰ درصدی به ۰٫۲ دلار

تحلیلگر ارز دیجیتال؛ دوج کوین آماده صعود ۱۰۰ درصدی به ۰٫۲ دلار

دوج کوین مطمئناً از بالاترین نقطه خود در سال جاری تاکنون فاصله زیادی گرفته است. در حالی که این حرکت جانبی و اصلاح اخیر برای مدت طولانی ادامه داشته است، عملکرد قیمت بازتابی از حرکت گسترده تر بازار رمز ارز است.

کانال تلگرام مارکت فلو

با این حال، دوج کوین همچنان نظرهای خوش بینانه ای را در بین معامله گران به خود جلب می کند. محبوبیت و جایگاه آن به عنوان بزرگترین میم کوین همچنان احساسات خوش بینانه ای را در جامعه تجاری ایجاد می کند.

تحلیلگر رمز ارز، Astronomer، معتقد است که دوج کوین از نظر فنی هنوز برای یک روند صعودی قوی آماده است. به گفته Astronomer، ساختار قیمت فعلی دوج کوین قدرت نسبی را نشان می دهد که آن را از عملکرد قیمت سایر ارزهای رمزنگاری شده از سه ماهه چهارم ۲۰۲۳ متمایز می کند و نشان می دهد که این سکه پتانسیل بهبود و حتی رشد در آینده نزدیک را دارد.

دوج کوین در مسیر افزایش قیمت بالای ۰.۲ دلار

تحلیل فنی دوج کوین توسط اخترشناس که در پلتفرم رسانه های اجتماعی X به اشتراک گذاشته شد، بر اساس عملکرد قیمت ارز دیجیتال از سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ است. بازار رمز ارز پس از درخواست های ETF بیت کوین اسپات توسط بلک راک و سایرین، چرخه بازار اخیر خود را در سه ماهه چهارم ۲۰۲۳ آغاز کرد.

این رویداد پایان یک چرخه نزولی چند ساله را رقم زد و منجر به احساسات صعودی در کل بازار رمز ارز شد. در نتیجه، بسیاری از ارزهای دیجیتال افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کردند که آنها را به سمت رسیدن به بالاترین سطح چند ساله جدید سوق داد.

اگرچه بسیاری از شرکت کنندگان بازار ممکن است استدلال کنند که بازار هنوز تا حد زیادی در یک چرخه صعودی قرار دارد، اما بسیاری از ارزهای دیجیتال حتی زیر قیمت های سه ماهه چهارم ۲۰۲۳ اصلاح شده اند. با این حال، Astronomer خاطرنشان می کند که دوج کوین در این زمینه برجسته است، زیرا توانسته سطح قیمتی را بالاتر از ارزش سه ماهه چهارم ۲۰۲۴ خود حفظ کند.

در زمان نگارش این مقاله، دوج کوین با قیمت ۰.۱۰۵۷ دلار در حال معامله است. اگرچه این میم کوین نسبت به قیمت خود در ابتدای سال ۲۹ درصد افزایش یافته است، اما نسبت به بالاترین قیمت سالانه خود یعنی ۰.۲۲ دلار ۵۲ درصد اصلاح شده است. علاوه بر این، دوج کوین از قیمت آغازین سه ماهه چهارم ۲۰۲۴ خود یعنی ۰.۱۲۱ دلار ۱۲ درصد اصلاح شده است. نقطه قیمتی محوری. به گفته تحلیلگر رمز ارز Astronomer، تنها چیزی که این ارز دیجیتال اکنون نیاز دارد شکستن بالای یک سقف جدید محلی برای تثبیت بازگشت یک روند قیمتی صعودی است.

همچنین بخوانید: تحلیلگر: دوج کوین تا سال ۲۰۲۵ به ۲٫۵۵ دلار می رسد

اهداف قیمتی برای دوج کوین

از نظر هدف قیمتی، نمودار قیمت دوج کوین/تتر ایالات متحده که توسط تحلیلگر به اشتراک گذاشته شده است، پیش بینی می کند که دوج کوین ارزش فعلی خود را دو برابر کرده و تا پایان سال به بالای سطح قیمتی ۰.۲۲ دلار صعود خواهد کرد. پیش بینی های تحلیلگر حتی خوش بینانه تر است و نشان می دهد که دوج کوین می تواند از ۰.۲۶ دلار فراتر رود که نشان دهنده افزایش قابل توجه ۱۴۵ درصدی نسبت به قیمت فعلی معاملات آن خواهد بود.

نمودار تحلیل تکنیکال دوج کوین

با این حال، اقدامات اخیر قیمت دوج کوین مقاومت های مختلفی را قبل از ۰.۲۲ دلار نشان می دهد. با این وجود، تحلیلگر همچنان مطمئن است که پس از موفقیت دوج کوین در شکستن این سقف محلی، می تواند یک حرکت صعودی تجدید شده و پایدار را آغاز کند و احساسات صعودی در اطراف سکه را بیشتر تقویت کند.

نمودار قیمت دوج کوین

همچنین بخوانید: تریدر؛ صعود واقعی دوج کوین هنوز اتفاق نیفتاده است

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.