ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,169,109,028,695
حجم معاملات 167,533,581,764
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,343.36
دوج کوین تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 3 زمان مطالعه: 2 دقیقه

تریدر؛ صعود واقعی دوج کوین هنوز اتفاق نیفتاده است

تریدر؛ صعود واقعی دوج کوین هنوز اتفاق نیفتاده است

دوج کوین (DOGE/USD) در هفته های اخیر نتوانسته به طور مداوم پیشرفت کند، اما یک تریدر محبوب ارزهای دیجیتال معتقد است که حرکت صعودی واقعی برای این کوین محبوب با تم سگ هنوز آغاز نشده است.

کانال تلگرام مارکت فلو

روز چهارشنبه، کوین دیدگاه خود را در مورد چشم انداز بلندمدت بزرگترین میم کوین جهان به اشتراک گذاشت.

آنها بیان کردند که شاخص قدرت نسبی (RSI) ماهانه و واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) به اهداف کلان خود نزدیک نیستند. وی همچنین اشاره کرد که ساختار قیمتی فعلی دوج کوین در تایم فریم ماهانه، چرخه های قبلی را نشان می دهد.

این تریدر اظهار داشت: «حرکت صعودی واقعی دوج کوین هنوز حتی شروع نشده است.» آنها بر اساس تحلیل تاریخی، پیش بینی می کنند که اوج چرخه در سه ماهه اول سال ۲۰۲۵ یا زودتر در ماه دسامبر باشد.

بر اساس تحلیل های تاریخی، شاخص قدرت نسبی (RSI) ماهانه حتی به نزدیک هدف کلان (ماکرو) هم نرسیده و مکد (MACD) ماهانه نیز بسیار با هدف فاصله دارد. ساختار قیمتی در تایم فریم یک ماهه در حال تکرار چرخه های قبلی است. روند صعودی واقعی دوج کوین حتی هنوز آغاز نشده است. بر اساس تحلیل های گذشته، سقف چرخه در سه ماهه اول ۲۰۲۵ یا زودتر در ماه دسامبر خواهد بود. #دوج کوین #تحلیل_تکنیکال

— کوین (@Kev_Capital_TA) ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۴

همچنین بخوانید: ایلان ماسک؛ حمایت مالی کمیته اقدام سیاسی ترامپ از ۴۵ میلیون دلار کمتر است

پیش بینی صعودی کوین در بحبوحه عملکرد ضعیف این میم کوین در نمودارهای قیمتی صورت می گیرد. دوج کوین در طول هفته گذشته ۱.۳۱ درصد کاهش یافته است و در ماه جولای ۴.۲ درصد ضرر را ثبت کرده است.

دوج کوین با وجود اینکه برخی از معامله گران نسبت به پتانسیل آن در مقایسه با بیت کوین (BTC/USD) خوش بین هستند، با شاخص های تکنیکال نزولی مبارزه می کند. کوین پیش از این بر اساس آخرین نمودار دوج کوین/بیت کوین، پیشنهاد کرده بود که فصل آلت کوین ممکن است نزدیک تر از همیشه باشد.

این ارز دیجیتال که ارزش بازار آن از ۱۷ میلیارد دلار فراتر می رود، به دلیل ارتباطش با ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا شناخته شده است. ماسک در یک مصاحبه اخیر در پادکست X Takeover گفت: «من به خاطر اینکه سگ ها و میم ها را دوست دارم، علاقه ای به دوج کوین دارم.»

در زمان نگارش این متن، دوج کوین با قیمت ۰.۱۲۱۲ دلار معامله می شود که طبق داده های بنزینگا پرو، در ۲۴ ساعت گذشته ۳.۳۴ درصد کاهش یافته است.

همچنین بخوانید: دوج کوین به اوج ۳۴ روزه صعود کرد؛ افزایش تقاضا برای معاملات آتی

منبع: بنزینگا
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.