ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,938,287,457,255
حجم معاملات 82,702,247,161
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,100.22
ارز دیجیتال دوج کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 2 زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایلان ماسک؛ حمایت مالی کمیته اقدام سیاسی ترامپ از ۴۵ میلیون دلار کمتر است

ایلان ماسک؛ حمایت مالی کمیته اقدام سیاسی ترامپ از ۴۵ میلیون دلار کمتر است

مدیرعامل تسلا (TSLA) ایلان ماسک اذعان کرد که تأمین مالی کمیته سیاسی جدیدش به نام «The America PAC» بسیار کمتر از چیزی است که گزارش های اخیر نشان می دهد.

کانال تلگرام مارکت فلو

یک کاربر با نام مستعار دوج دیزاینر (DogeDesigner) در شبکه اجتماعی ایکس که به عنوان طراح گرافیک در اکوسیستم دوج کوین (DOGE/USD) فعالیت می کند، کلیپی از مصاحبه ماسک با جردن پیترسون را منتشر کرد.

ماسک ادعاهای مربوط به انجام هرگونه کمک مستقیم به کمپین رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ را رد کرد، اما اذعان داشت که یک «سوپر PAC» ایجاد کرده است که می تواند توسط هر دو کاندیدای جمهوری خواه و دموکرات استفاده شود.

در مورد این ویدئو، دوج دیزاینر بیان کرد که سوپر PAC قرار بود از کاندیداهایی که از «شایسته سالاری و آزادی شخصی» حمایت می کنند، حمایت کند، که به نظر می رسد به ترامپ اشاره دارد. با این حال، او اضافه کرد که تأمین مالی PAC خیلی کمتر از ۴۵ میلیون دلار در ماه بوده است، نه آنطور که برخی رسانه ها گزارش داده اند.

ماسک به این ادعا توسط دوج دیزاینر پاسخ مثبت داد.

آره
— ایلان ماسک (@elonmusk) ۲۴ ژوئیه ۲۰۲۴

همچنین بخوانید: محدودیت های جدید برای صرافی های ارز دیجیتال در کره جنوبی

چشم انداز سیاسی آمریکا در دو هفته گذشته، با تلاش نافرجام برای ترور ترامپ و کناره گیری رئیس جمهور جو بایدن از مسابقه انتخاباتی دچار تغییرات بزرگی شد.

لازم به ذکر است که ماسک در انتخابات ۲۰۲۰ به بایدن رأی داده بود اما بعداً در چندین پلتفرم عمومی از تصمیم خود پشیمان شد. در طول سال ها، او به سمت حزب جمهوری خواه گرایش پیدا کرده و به طور قاطع از کاندیداتوری ترامپ پس از تلاش ترور حمایت کرده است.

در اخبار دیگر، دارایی های بیت کوین (BTC/USD) تسلا در سه ماهه دوم بدون تغییر باقی مانده است، بر اساس گزارش آخرین درآمد این شرکت که روز سه شنبه منتشر شد. این غول خودروسازی الکتریکی دارایی های دیجیتال خالص خود را در ۱۸۴ میلیون دلار گزارش داد که از سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ بدون تغییر باقی مانده است.

قیمت سهام: سهام تسلا ۷٫۷۷٪ کاهش یافت و به ۲۲۷ دلار در معاملات پس از ساعات کاری رسید. سهام در ساعات کاری معمولی ۲٫۰۴٪ کاهش یافت و به ۲۴۶٫۳۸ دلار رسید.

همچنین بخوانید: هک شیبا اینو؛ سرقت ۵ تریلیون شیبا از صرافی هندی

منبع: بنزینگا
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.