ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,059,916,115,230
حجم معاملات 139,555,377,255
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,757.90
کاردانو تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 1 زمان مطالعه: 4 دقیقه

کاهش قیمت کاردانو با وجود تورم پایین و ارتقای شبکه

کاهش قیمت کاردانو با وجود تورم پایین و ارتقای شبکه

افزایش اخیر حجم معاملات و ارتقاءهای قریب الوقوع شبکه می تواند در صورت تکمیل روند اصلاح فعلی دارایی، قیمت کاردانو را به سمت صعودی شدن سوق دهد.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • قیمت کاردانو ممکن است با خروج از الگوی نزولی ۱۴ درصد کاهش یابد.
  • نرخ تورم ADA کمتر از سولانا، آوالانچ و کاسموس است.
  • ۷۹ درصد از نودها به نسخه ۹.۱.۰ مهاجرت کرده اند و ممکن است این هفته به ۱۰۰ درصد برسد.

قیمت کاردانو پس از نشان دادن علائم ضعف بازار در نمودار بیت کوین، از روز شنبه شروع به تثبیت کرد. این دارایی از یک ساختار نزولی خارج شد و نشانه هایی از کاهش بیشتر را نشان داد. در همین حال، ارتقای چانگ با مهاجرت ۷۹ درصد از نودها به نسخه ۹.۱.۰ به سرعت در حال نزدیک شدن است. تورم کاردانو با ۲.۵ درصد در سال، بر سایر بلاکچین ها تسلط دارد. با این حال، آیا این تحولات می تواند ADA را از کاهش قریب الوقوع نجات دهد؟

آیا قیمت کاردانو به نرخ تورم پایین پاسخ خواهد داد؟

شبکه کاردانو در مقایسه با سایر بلاکچین ها مانند سولانا (SOL)، آوالانچ (AVAX)، کازموس (ATOM) و پولکادات (DOT) ثبات بیشتری را نشان می دهد. طبق گفته ADA Whale، نرخ تورم کاردانو در حال حاضر ۲.۵ درصد در سال است که کمتر از سایر بلاکچین های ذکر شده است. این نرخ تورم پایین نشان دهنده رشد پایدار و ثابت شبکه است.

کاردانو در طول ۱ سال گذشته تورم ۲.۵ درصدی داشته است. برای مقایسه، سولانا: ۱۴٪، آوالانچ: ۱۵٪، کاسموس: ۱۳٪، پولکادات: ۱۰٪

کاردانو به سطح قابل توجهی از پذیرش با تورم پایین دست یافته است

اینها چیزی است که ما آن را اصول اولیه می نامیم. و این توضیح می دهد که چرا کاردانو در آنجا باقی خواهد ماند

ADA whale (@cardano_whale) ۸ آگوست ۲۰۲۴

علاوه بر این، در ۹ آگوست، کاردانو ارتقاء هیدرا را برای افزایش قابلیت های مقیاس پذیری شبکه اجرا کرد. این بهبودها در ترکیب با فورک سخت قریب الوقوع چانگ ممکن است به ADA اجازه دهد تا در نهایت سطح قیمت ۱ دلار را پشت سر بگذارد.

تحلیل قیمت کاردانو

قیمت ADA در کوتاه مدت نزولی است. این ارز دیجیتال اخیراً از الگوی گوه صعودی خارج شده است که معمولاً یک سیگنال بازگشتی نزولی است. این شکست نشان دهنده پتانسیل کاهش بیشتر است.

عملکرد قیمت همچنین زیر میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه (۰.۳۴۵۷ دلار) و ۲۰۰ روزه (۰.۳۷۸۸ دلار) در حال روند است که روند نزولی را تقویت می کند. قیمت کاردانو سطوح حمایت و مقاومت را در مناطق زیر دارد:

  • مقاومت ۱: میانگین متحرک ۵۰ روزه در ۰.۳۴۵۷ دلار.
  • مقاومت ۲: میانگین متحرک ۲۰۰ روزه در ۰.۳۷۸۸ دلار.
  • حمایت: حدود ۰.۲۸ دلار.

شاخص قدرت نسبی (RSI) در سطح ۴۰.۴۲ نزدیک به منطقه اشباع فروش قرار دارد. این نشان می دهد که در حالی که حرکت نزولی قوی است، دارایی ممکن است به منطقه ای نزدیک شود که خریداران ممکن است وارد شوند.

همچنین بخوانید: هایدرا در راه است؛ کاردانو به نقطه عطف جدیدی رسید

جریان پول چایکین (CMF) فشار خرید یا فروش روی یک دارایی را در -0.14 نشان می دهد. این نشان می دهد که سرمایه بیشتری از ADA خارج می شود تا وارد آن شود، که با احساسات نزولی فعلی همسو است.

نمودار تحلیل قیمت کاردانو

اگر قیمت ADA زیر سطح حمایت ۰.۲۸ دلار شکسته شود، کاهش کوتاه مدت ممکن است به یک ادامه کامل روند نزولی تبدیل شود. کاردانو به دنبال حمایت بیشتر در حدود ۰.۲۴ دلار خواهد بود.

متریک های آن چین از کاهش کوتاه مدت حمایت می کنند

علاقه باز کاردانو در سراسر صرافی ها در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۹۹ درصد کاهش یافت. دلتای حجم تجمعی جمع شده ADA، طبق گفته کوینالایز، در ۹۷.۵ میلیون منفی است. این نشان می دهد که موقعیت های بلند ADA بسته می شوند و ممکن است موقعیت های کوتاه مدت پس از آن باز شوند. این سیگنالی است که قیمت کاردانو ممکن است به کاهش ادامه دهد.

نمودار اپن اینترست کاردانو

علاوه بر این، تحلیل های تحقیقاتی مساری (Messari) نشان می دهد که تعداد تراکنش ها در کاردانو در ۱۱ آگوست به پایین ترین سطح یک ساله خود رسید که نشان دهنده کاهش فعالیت شبکه است. این کاهش در حجم تراکنش ها نشان دهنده کاهش اعتماد سرمایه گذاران است که احتمالاً در قیمت کاردانو منعکس می شود.

نمودار تعداد تراکنش های کاردانو

با این وجود، قیمت ADA هنوز ممکن است صعودی شود، زیرا داده های کوین گکو نشان می دهد حجم کاردانو در ۲۴ ساعت گذشته ۴۷ درصد افزایش یافته است، در حالی که قیمت آن ۵.۴ درصد کاهش یافته و در حدود ۰.۳۳۱ دلار معامله می شود. این واگرایی حجم و قیمت یک سیگنال مثبت است که ممکن است منجر به شکست صعودی شود.

همچنین بخوانید: کاردانو به روز می شود؛ هارد فورک چانگ آغاز می شود

منبع: کوین گیپ
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.