ارز دیجیتال 602 فارکس 174
ارزش بازار 2,156,523,737,929
حجم معاملات 161,214,547,201
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,043.26
کاردانو ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 5 زمان مطالعه: 3 دقیقه

هایدرا در راه است؛ کاردانو به نقطه عطف جدیدی رسید

هایدرا در راه است؛ کاردانو به نقطه عطف جدیدی رسید

پروتکل کاردانو با وجود موانع زیاد، توانسته به مدت ۲۵۰۰ روز بدون وقفه به کار خود ادامه دهد. چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، به روزرسانی مهمی در مورد هایدرا ارائه کرد.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • پروژه هایدرا کاردانو با یک به روزرسانی بزرگ به Rare Evo می آید.
  • پروتکل کاردانو توانسته به مدت ۲۵۰۰ روز بدون وقفه به کار خود ادامه دهد.
  • رشد مداوم نشان دهنده تلاش های توسعه دهندگان ADA در زمینه توسعه است.

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، اخیراً با اعلامی در مورد هایدرا، جامعه ADA را هیجان زده کرده است. او با اشاره به به روزرسانی مورد انتظار، دنبال کنندگان خود را هیجان زده کرد. واکنش ها و پاسخ ها نشان می دهد که جامعه برای استقبال از پروتکل مقیاس پذیری آماده است. 

به روزرسانی هایدرا کاردانو اعتماد جامعه را تقویت می کند

پست مشترک هاسکینسون نشان می دهد که به روزرسانی هایدرا Head آماده راه اندازی است. او با پرسیدن یک سوال بلاغی از جامعه، پرسید: «آیا برای هایدرا در Rare Evo آماده هستید؟»

آیا برای هایدرا در Rare Evo آماده هستید؟

— چارلز هاسکینسون (@IOHK_Charles) ۲ اوت ۲۰۲۴

لینک وب سایت هایدرا Doom که هاسکینسون به اشتراک گذاشته، تأیید می کند که این به روزرسانی به زودی ارائه خواهد شد. برای مدت طولانی، بسیاری از ناظران ادعا می کردند که کاردانو پروژه هایدرا را رها کرده است. با این حال، هاسکینسون در ماه مارس این ادعاها را رد کرد و توضیح داد که شایعات منتقدان با هدف ایجاد FUD (ترس، عدم قطعیت و تردید) بوده است.

علاوه بر این، او به کاربران اطمینان داد که پروتکل مقیاس پذیری شبکه در حال توسعه است و تیم «پربارتر و با انگیزه تر» است. قابل ذکر است که این تیم در گذشته چندین به روزرسانی برای راه حل مقیاس پذیری معرفی کرده است. یکی از به روزرسانی هایی که در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ انجام شد، ارتقا به نسخه ۰.۱۲.۰ بود. این نسخه با گره کاردانو نسخه ۸.۱.۲ و پروتکل Mithril توسعه یافته توسط Input Output Global (IOG) سازگاری خوبی داشت.

همچنین بخوانید: کاردانو به روز می شود؛ هارد فورک چانگ آغاز می شود

گزارش ها حاکی از آن است که تیم کاردانو پشت سر هایدرا Head شروع به کار روی نسخه بعدی کرده اند: نسخه ۰.۱۵.۰. ماه گذشته، اپراتور استخر بزرگ Stake With Pride اعلام کرد که هایدرا کاردانو «حالت God» را در شبکه فعال خواهد کرد. این خبر باعث افزایش روند صعودی در معیار کل ارزش قفل شده (TVL) در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) کاردانو شد. همچنین باعث افزایش تجمع نهنگ های ADA در اواخر دوره شده است.

در نهایت، پست اخیر هاسکینسون به جامعه امید می دهد که کاردانو همچنان علاقه زیادی به پروژه هایدرا دارد.

به روزرسانی های بیشتر در مورد اکوسیستم کاردانو

تقریباً همزمان با به روزرسانی هاسکینسون، به روزرسانی دیگری از Jaromir Tesar، علاقه مند به کاردانو، منتشر شده است. تسار به دنبال کنندگان و سایر اعضای جامعه ADA اطلاع داد که پروتکل اکنون در اِپوک ۵۰۰ قرار دارد. با توجه به توضیحات او، هر اِپوک ۵ روز به طول می انجامد. این بدان معناست که کاردانو در ۲۵۰۰ روز گذشته بدون وقفه به کار خود ادامه داده است. به این معنی که هیچ وقفه یا راه اندازی مجدد شبکه ای ثبت نشده است.

علاوه بر آمدن هایدرا و به روزرسانی اِپوک، به روزرسانی ها و رویدادهای دیگری در اکوسیستم کاردانو رخ داده است. به تازگی، توسعه دهندگان نسخه آلفا v۱ کاردانو را منتشر کردند که نشان دهنده اولین قدم برای بلاک چین های شریک است. تمرکز بر کاهش چالش آسیب پذیری است که برخی از بلاک چین ها با آن روبرو هستند تا از حملات کم هزینه جلوگیری کنند.

همچنین بخوانید: بازار رمزارزها در شوک؛ کاردانو پیشرو سقوط

منبع: کوین گیپ
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.