ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,423,763,668,384
حجم معاملات 142,984,745,302
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 16%
بیت کوین $62,946.26
دوج کوین میم کوین ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 22 زمان مطالعه: 3 دقیقه

روز دوج با جهش قیمت پس از هاوینگ بیت کوین و توییت ایلان ماسک

روز دوج با جهش قیمت پس از هاوینگ بیت کوین و توییت ایلان ماسک

ارز دیجیتال با مضمون سگ در طول روند صعودی اخیر دیر به مهمانی کریپتو رسید و در اواخر فوریه شروع به شکستن یک محدوده تجاری گسترده کرد. این روز دوج با اولین سالگرد پرتاب استارشیپ اسپیس ایکس به رهبری ایلان ماسک همزمان است.

جامعه دوج در سراسر جهان ۲۰ آوریل را به عنوان روز دوج جشن می گیرند که با «روز علف» همزمان است. روز دوج یک رویداد غیررسمی است که طرفداران دوج کوین (DOGE) سالانه آن را جشن می گیرند. این روز به طور معمول شاهد افزایش قیمت و حجم معاملات این ارز دیجیتال است. امسال، این رویداد درست پس از رویداد هاوینگ بیت کوین (BTC) رخ داده است که عرضه این ارز دیجیتال برتر را کاهش می دهد.

با افزایش قیمت ارزهای دیجیتال تا قبل از رویداد هاوینگ، رفتار معمول «فروش اخبار» در بازار مشاهده شده است. طبق داده‌های بنزینگا پرو، بیت کوین آخرین بار با قیمت ۶۳,۸۶۷.۴۵ دلار معامله شد که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۱.۵۰ درصد کاهش یافته است. در همین حال، دوج با افزایش ۰.۴۸ درصدی به ۰.۱۵۳۲۷۵ دلار، قدرت متوسطی را نشان می دهد.

این ارز دیجیتال با مضمون سگ در طول روند صعودی اخیر دیر به مهمانی کریپتو رسید و تنها در اواخر فوریه شروع به شکستن یک محدوده تجاری گسترده کرد. در ۲۸ مارس به ۰.۲۲۶۵۸۱ دلار رسید و از آن زمان پایین آمده است. با وجود جهش صعودی که در کوتاه مدت مشاهده می شود، این ارز دیجیتال به میزان قابل توجهی پایین تر از بالاترین سطح تاریخی خود معامله می شود. دوج پس از رسیدن به ۰.۷۳۷۵۶۷ دلار در ۸ مه ۲۰۲۱، حدود یک سال شاهد حرکت نزولی بود و عمدتاً تا اوایل امسال زیر ۰.۱۰ دلار تثبیت شد.

ارتباط با ماسک

ماسک که زمانی بسیار در مورد دوج صحبت می کرد و اغلب با نظرات خود این میم کوین را تبلیغ می کرد، اکنون به ندرت در مورد آن صحبت می کند. با توجه به حمایت قاطع او از این کوین، او قبلاً به عنوان «پدر دوج» شناخته می شد. در پلتفرم X، ماسک پستی از یک طراح گرافیک دوج کوین را به اشتراک گذاشت که گفت این روز اولین سالگرد پرتاب استارشیپ است، یک وسیله پرتاب قدرتمند توسعه یافته توسط اسپیس ایکس که قادر به حمل تا ۱۰۰ نفر در پروازهای طولانی مدت بین سیاره ای است.

همچنین بخوانید: سولانا و دوج کوین در حال افزایش، بورو فایننس پیشرو در پیش فروش

با این حال، یومی، معامله گر کریپتو، اهمیت این روز را رد کرد. او در پستی در پلتفرم X  اینکه چرا دوج در روز شنبه اوج نگرفته بود را با گفتن این جمله توضیح داد: «چون دنیای واقعی اهمیتی نمی دهد. روی نمودارها تمرکز کنید، رویدادهای بی معنی و احساسات را حذف کنید و پول در خواهید آورد. بقیه شکست خواهند خورد.»

منبع: ‌Benzinga

همچنین بخوانید: دوج‌کوین: جهش صعودی به سوی قله‌های جدید

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.