ارز دیجیتال 602 فارکس 174
ارزش بازار 2,528,406,053,922
حجم معاملات 136,146,259,305
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $66,959.56
دوج کوین میم کوین آلت کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 46 زمان مطالعه: 3 دقیقه

دوج‌کوین: جهش صعودی به سوی قله‌های جدید

دوج‌کوین: جهش صعودی به سوی قله‌های جدید

قیمت دوج‌کوین (DOGE) پس از عقب‌نشینی از بالاترین قیمت کنونی خود در ۰.۲۲۹۶۰ دلار، مجددا جهش یافته و به نظر می‌رسد این روند صعودی همچنان ادامه دارد.

تحلیل تکنیکال قیمت دوج‌کوین

دوج‌کوین یکی از معدود میم‌کوین‌هایی است که قلب بسیاری از سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال را به دست آورده است. این ارز دیجیتال، درست مانند شیبا اینو و پپه‌کوین (PEPE)، از حمایت یک جامعه قوی و پرشور برخوردار است که تاکنون نقش بسزایی در موفقیت آن داشته است. در زمان نگارش این مطلب، قیمت دوج‌کوین در حدود ۰.۱۹۷۱۳ دلار معامله می‌شد و در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵ درصد افزایش یافته بود. همچنین، قیمت در حال حاضر بالاتر از میانگین متحرک ۱۰۰ روزه با محرک صعودی بسیار قوی در تایم فریم ۴ ساعته قرار دارد.

شاخص MACD در تایم فریم ۴ ساعته، حاکی از یک جهش صعودی است. این امر به این دلیل است که خط MACD و خط سیگنال MACD که در زیر خط صفر قرار داشتند، هر دو با هم برخورد کرده‌اند و به سمت خط صفر MACD در حال حرکت هستند. اگر خط MACD و خط سیگنال MACD بتوانند از بالای خط صفر MACD عبور کنند، دوج‌کوین ممکن است برای ثبت رکوردی جدید، به سمت بالا حرکت کند. در همین حال، هیستوگرام MACD در حال حاضر بالاتر از خط صفر قرار دارد که نشان‌دهنده یک حرکت صعودی است.

شاخص قدرت نسبی (RSI) در تایم فریم ۴ ساعته نیز نشان‌دهنده حرکت صعودی به سمت بالا است، زیرا خط سیگنال RSI از بالای سطح ۵۰ درصد عبور کرده و به سمت منطقه اشباع خرید (Overbought) در حال حرکت است. طبق شاخص RSI، قدرت حرکت صعودی همچنان بسیار قوی است زیرا خریداران هنوز هم در بازار بسیار فعال هستند.

احتمال افت مجدد قیمت

با توجه به افزایش قبلی قیمت، دو سطح مقاومت اصلی و یک سطح حمایت اصلی به ترتیب در حدود ۰.۲۲۹۶۰ دلار، ۰.۲۲۴۴ دلار و ۰.۱۹۶۲۲ دلار ایجاد شده است. اگر قیمت دوج‌کوین بتواند از سطح مقاومت ۰.۲۲۴۴۱ دلاری عبور کند، ممکن است حتی بیشتر به سمت سطح مقاومت ۰.۲۲۹۶۰ دلار حرکت کند.

همچنین بخوانید: تحلیل قیمت دوج کوین: کف قیمتی ۰.۱۶ دلار، هدف ۴۰ دلار

در این مرحله، اگر قیمت موفق شود از بالای این سطح عبور کند، ممکن است برای ثبت رکوردی جدید، به طور قابل توجهی افزایش یابد. از طرف دیگر، اگر قیمت نتواند از این سطح مقاومت عبور کند، ممکن است یک روند نزولی جدید را به سمت سطح حمایت قبلی خود در ۰.۱۹۶۲۲ دلار آغاز کند. با این حال، شکستن سطح ۰.۱۹۶۲۲ دلار می‌تواند روند نزولی جدیدی را کلید بزند.

منبع: NewsBTC

همچنین بخوانید: دوج‌کوین ۴۰% بالا رفت! GFOX به دنبال فتح قله ۶ میلیون دلاری

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.