ارز دیجیتال 605 فارکس 174
ارزش بازار 2,389,535,238,995
حجم معاملات 127,269,907,141
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 16%
بیت کوین $61,984.07
دوج کوین آلت کوین میم کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 22 زمان مطالعه: 3 دقیقه

تحلیل قیمت دوج کوین: کف قیمتی ۰.۱۶ دلار، هدف ۴۰ دلار

تحلیل قیمت دوج کوین: کف قیمتی ۰.۱۶ دلار، هدف ۴۰ دلار

دوج‌کوین یک هفته نسبتاً جالب را پشت سر گذاشته است، ابتدا برای عبور از ۰.۲ دلار رالی کرد، قبل از اینکه دوباره به سمت پایین اصلاح شود و در نهایت در ۰.۸ دلار از دست بدهد. با این حال، به نظر می رسد که هنوز هم قدرت زیادی در این ارز دیجیتال باقی مانده است، زیرا تحلیلگران کریپتو کف و چرخه ۷ ساله ای را شناسایی کرده اند که می تواند قیمت آن را تا ۴۰ دلار افزایش دهد.

دوج‌کوین احتمالاً به حدود ۰.۱۶ دلار می‌رسد

در تحلیلی که در X (که قبلا توییتر بود) منتشر شد، تحلیلگر کریپتو، معامله‌گری با نام ماین، گفت که دوج کوین (DOGE) می‌تواند کف قیمتی را در حدود ۰.۱۶ دلار پیدا کند. او توضیح می‌دهد که این سطحی است که گاوها در حال افزایش حمایت هستند و آن را به نقطه‌ای حیاتی برای میم‌کوین تبدیل می‌کند.

حالا، اگر گاوها بتوانند این سطح حمایتی را حفظ کنند، به این معنی است که قیمت دوج‌کوین سرانجام کف خود را پیدا کرده است. با این حال، همانطور که این معامله‌گر فاش کرد، سقوط به زیر این سطح حمایتی می تواند برای قیمت میم کوین مضر باشد و منجر به اصلاح حتی بیشتر از این شود.

از طرف دیگر، اگر گاوها بتوانند این حمایت را حفظ کنند، می‌تواند نشانه‌ای از ادامه روند صعودی باشد. این تحلیلگر کریپتو گزارش می دهد که نسبت ریسک به ریوارد (RR) برای معاملات لانگ مثبت شده است. بنابراین، در این مورد، حفظ قیمت بالای ۰.۱۶ دلار و در نهایت بازپس گیری قله محلی قبلی درست زیر ۰.۲۴ دلار، «مهمانی ادامه دارد»، همانطور که تحلیلگر بیان کرد.

آیا قیمت دوج‌کوین به سمت ۴۰ دلار حرکت می‌کند؟

ماین تنها تحلیلگر کریپتو نیست که علی‌رغم کاهش قیمت، نسبت به دوج‌کوین خوش‌بین بوده است. تحلیلگر دیگری به نام تاردیگرید نیز با به اشتراک گذاشتن الگوی چرخه‌ای در قیمت دوج‌کوین که کشف کرده بود، به X رفت. این تحلیلگر کریپتو این روند را «چرخه ۷ ساله» نامگذاری کرده است که پیش بینی کننده حرکت بزرگی به سمت سطوح بالای قله تاریخی جدید برای میم کوین است. تاردیگرید به عملکرد دوج‌کوین در هفت سال منتهی به افزایش قیمت ۲۰۲۱ اشاره می‌کند، چرخه‌ای که آنها معتقدند دوباره تکرار خواهد شد.

همچنین بخوانید: دوج‌کوین ۴۰% بالا رفت! GFOX به دنبال فتح قله ۶ میلیون دلاری

با توجه به اینکه هفت سال محدوده وسیعی است، به این معنی است که در سال ۲۰۲۴، قیمت دوج‌کوین هنوز فقط نیمی از راه را برای تکمیل آن طی کرده است. از اینجا، چهار سال دیگر طول می کشد تا چرخه ۷ ساله تکمیل شود، در پایان آن انتظار می رود دوج‌کوین شاهد افزایش قابل توجهی باشد.

این چرخه در سال ۲۰۲۸ به پایان می رسد و تا آن زمان، این تحلیلگر کریپتو انتظار دارد که قیمت دوج کوین از ۲ دلار فراتر رود، سپس به ۹ دلار و در نهایت به ۴۰ دلار برسد. آنها این موضوع را با این واقعیت پشتیبانی می کنند که قیمت دوج کوین از ۰.۰۰۰۷ دلار در سال ۲۰۱۷ به ۰.۷ دلار در سال ۲۰۲۱ رسید. با توجه به این موضوع، تحلیلگر به سرمایه گذاران کریپتو توصیه می کند که حرکت صعودی دوج کوین را از دست ندهند.

منبع: NewsBTC

همچنین بخوانید: استراحت بیت کوین و اتریوم، صعود دوج کوین در بازار ۲.۶ تریلیون دلاری!

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.