ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,520,322,727,664
حجم معاملات 116,242,649,995
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $66,899.32
دوج کوین میم کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 27 زمان مطالعه: 4 دقیقه

دوج‌کوین ۴۰% بالا رفت! GFOX به دنبال فتح قله ۶ میلیون دلاری

دوج‌کوین ۴۰% بالا رفت! GFOX به دنبال فتح قله ۶ میلیون دلاری

گلکسی فاکس (GFOX) در تلاش است تا در کمپین پیش‌فروش فعلی خود به رقم ۶ میلیون دلار برسد.

صرافی‌های متمرکز به گروه طرفداران میم‌کوین‌ها ملحق می‌شوند و صادقانه بگویم، پتانسیل صعودی این کلاس دارایی در این دوره وحشتناک است. میم‌کوین‌ها به طور پیوسته به بازی‌هایی با اهرم بر روی شبکه‌های زیربنایی خود و بخش‌های ضروری از فرهنگ درون-زنجیره‌ای تبدیل می‌شوند.

تمام ۱۰ ارز دیجیتال برتر برای خرید در حال حاضر در بخش میم‌کوین قرار دارند و سلطان در حال حرکت است، که نشان می‌دهد زمان برای موج دوم فرا رسیده است. دوج‌کوین تقریبا ۲۰ درصد با اخبار کوین‌بیس افزایش یافته است و گلکسی فاکس آماده است تا به ۶ میلیون دلار برسد. اوضاع در حال داغ شدن است و دور دوم جنون قریب الوقوع است.

دوج‌کوین تقریبا ۴۰ درصد با خبر کوین‌بیس افزایش یافت

دوج‌کوین پادشاه میم‌ها و بنیان‌گذار آنهاست. هنگامی که شروع به حرکت می‌کند، نشانه‌ای از یک رالی بزرگ است و با افزایش تقریبا ۲۰ درصدی DOGE به لطف اخبار کوین‌بیس، سرمایه‌گذاران باید سریع عمل کنند. کمیسیون معاملات آتی کالایی (CFTC) درخواست صرافی مشتقات کوین‌بیس برای قراردادهای آتی DOGE را تأیید کرده است.

اکنون، سرمایه‌گذاران خرده‌فروش می‌توانند با دوج‌کوین معامله کنند، اما بازارهای اهرم و آتی همیشه نوسان را به بازارها وارد می‌کنند. اما جالب‌تر اینکه، این موضوع گمانه‌زنی در مورد DOGE را برای سرمایه‌گذاران حرفه‌ای‌تر که ترجیح می‌دهند از محصولات مشتقه استفاده کنند، باز می‌کند.

این افزایش عظیم DOGE خبر بسیار خوبی است و تنها چند وقت طول می‌کشد تا کوین‌های با ارزش کم شروع به کسب سودهای دیوانه‌وار کنند. به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری بلندمدت، دوج‌کوین به دلیل اینکه یک شبکه اثبات کار مبتنی بر بیت‌کوین است که قبلاً چراغ سبز را دریافت کرده، از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در امان است. این یک ارز دیجیتال عالی برای مبتدیانی است که به تازگی وارد سرمایه‌گذاری در میم‌کوین‌ها می‌شوند و اکنون سوال بعدی این است که چه زمانی جامعه خواستار رسیدن DOGE به ۱ دلار خواهد شد.

گلکسی فاکس آماده رسیدن به ۶ میلیون دلار است

گلکسی فاکس در پیش‌فروش خود از موفقیت خارق‌العاده‌ای برخوردار بوده است و پس از عبور از ۵ میلیون دلار، در اوایل آوریل به رقم ۶ میلیون دلار خواهد رسید. دو عامل اصلی که باعث این موفقیت اولیه شده‌اند، معماری منحصر به فرد گلکسی فاکس و تقاضای رو به رشد برای مالکیت میم‌کوین است. این کوین که قبلاً در بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر برای خرید در حال حاضر قرار گرفته است، باید دید در ماه‌های آینده تا کجا پرواز خواهد کرد.

همچنین بخوانید: استراحت بیت کوین و اتریوم، صعود دوج کوین در بازار ۲.۶ تریلیون دلاری!

مدل ترکیبی آن از ادغام یک بازی کسب درآمد و یک اکوسیستم حاصل می‌شود. این بازی دونده بی‌پایان مبتنی بر وب ۳، در هر فصل جوایزی را پرداخت می‌کند. در حالی که سرگرمی و جریان نقدی بالقوه‌ای را برای بازیکنان ماهر فراهم می‌کند، به‌عنوان یک قیف ورود کاربر عالی برای اکوسیستم گسترده‌تر عمل خواهد کرد. مدل توزیع توکن جایی است که GFOX در آن برتری دارد و به آن لقب برترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در این سه ماهه را می‌دهد.

ابر چرخه میم‌کوین

جوایز استیکینگ، درآمدهای مستقیمی را برای همه دارندگان توکن باز می‌کند. این امر در ترکیب با سیاست سوزاندن تهاجمی آنها، باعث می‌شود تا این سهامداران روی یک دارایی کاملاً تورم‌زا با پتانسیل صعودی عظیم، سود کسب کنند. جای تعجب نیست که پیش‌فروش آن در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد فروخته شده است.

این میم‌کوین نسل سوم در حال حاضر توسط بازار دست‌کم گرفته می‌شود. با این حال، زمانی که سودهای استیکینگ محقق شوند و سوزاندن توکن‌ها آغاز گردد، GFOX به سرعت رشد خواهد کرد. افزایش تقاضا در کنار کاهش عرضه، همواره سوخت موشک برای افزایش قیمت بوده است.

تلاش کوین‌بیس برای دریافت قراردادهای آتی DOGE نماد یک روند بزرگ‌تر است. حتی صرافی‌های متمرکز نیز در این دوره بیدار شده‌اند و به سلطه میم‌کوین‌ها پی برده‌اند. این داستانی است که نباید آن را از دست بدهید.

منبع: Crypto.news

همچنین بخوانید: خرید های نجومی نهنگ ها در بازار دوج کوین

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.