ارز دیجیتال 605 فارکس 174
ارزش بازار 2,371,264,209,780
حجم معاملات 122,660,888,222
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 16%
بیت کوین $61,516.82
دوج کوین ارز دیجیتال آلت کوین میم کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 31 زمان مطالعه: 3 دقیقه

خرید های نجومی نهنگ ها در بازار دوج کوین

خرید های نجومی نهنگ ها در بازار دوج کوین

قیمت دوج‌کوین در دو روز گذشته با افزایش فعالیت، روند رکود ابتدای هفته را معکوس کرده است. در زمان نگارش این خبر، دوج‌کوین طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ درصد افزایش یافته و بخشی از افت‌های هفته گذشته را جبران کرده است.

طبق داده‌های درون بلاک چینی، به نظر می‌رسد برخی از وال‌های دوج‌کوین خریدهای هنگفتی انجام داده‌اند. علی مارتینز، تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال، با توییت کردن این روند انباشت را برجسته کرد. وی گفت که وال‌های دوج‌کوین طی سه روز گذشته بیش از ۲۵ میلیون دوج‌کوین به ارزش تقریبی ۳.۷۵ میلیون دلار خریداری کرده‌اند.

تحلیلگر ارز دیجیتال از انباشت نهنگ‌های دوج‌کوین پرده برمی‌دارد

طبق نمودار احساسات بازار (سنتیمنت) که علی مارتینز در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است، کیف پول‌هایی که بین ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون توکن دوج‌کوین نگهداری می‌کنند، پس از افزودن ۲۵ میلیون دوج‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع دارایی خود را به ۱۵.۶۳ میلیارد دوج‌کوین رسانده‌اند. جالب اینجاست که این نمودار نشان‌دهنده تغییر قابل توجهی در احساسات این گروه از معامله‌گران است، زیرا دارایی کل آن‌ها از ۱۴ مارس به طور مداوم کاهش یافته بود.

جالب است که دینامیک نمودار نشان می‌دهد این یک تغییر عمده در احساسات این گروه از معامله‌گران است، زیرا تراز مالی جمعی آنها از ۱۴ مارس در حال سقوط آزاد بوده است.

چرا این موضوع مهم است؟

معمولا وال‌های ارز دیجیتال بازار را حرکت می‌دهند. خرید یا فروش زیاد توسط چند معامله‌گر بزرگ می‌تواند احساسات سایر سرمایه‌گذاران را تغییر دهد و آن‌ها می‌توانند باعث افزایش یا کاهش بیشتر قیمت شوند. قابل ذکر است که نمودار به اشتراک گذاشته شده توسط مارتینز نشان می‌دهد که مجموع موجودی آدرس‌های وال دوج‌کوین تا حد زیادی با افزایش قیمت مطابقت دارد.

برای مثال، کاهش موجودی کل نهنگ‌ها در ۱۴ مارس با کاهش ۳۳ درصدی قیمت دوج‌کوین از ۰.۱۸۷۸ دلار در ۱۴ مارس تا ۲۰ مارس مطابقت داشت. با این حال، دوج‌کوین اکنون نشانه‌هایی از بهبود را نشان می‌دهد و در حال حاضر با قیمت ۰.۱۶۲۹ دلار معامله می‌شود.

همچنین بخوانید: جهش دوج کوین با مجوز CFTC برای معاملات آتی در کوین بیس!

در حالی که نهنگ‌های دوج‌کوین و خریداران هیجانی ممکن است به طور موقت دوج‌کوین را به سمت بالا سوق دهند، موفقیت بلندمدت آن واقعاً به این بستگی دارد که آیا می‌تواند از یک میم‌کوین به یک ارز دیجیتال پرکاربرد تبدیل شود. دوج‌کوین اخیراً در تلاش خود برای دستیابی به پذیرش گسترده، به امتیاز قابل توجهی دست یافت. کوین‌بیس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال ایالات متحده، برنامه‌هایی را برای معرفی دوج‌کوین به همراه لایت‌کوین و بیت‌کوین کش در بازار قراردادهای آتی تنظیم‌شده خود اعلام کرد.

طبق پیش‌بینی قبلی علی مارتینز، دوج‌کوین ممکن است در آوریل به قیمت ۱ دلار برسد. پیش‌بینی او بر اساس عملکرد این ارز دیجیتال پس از جهش‌های مشابه در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۲۱ بود.

بخش زیادی از تحقق این پیش‌بینی، احساسات مثبت از جانب آدرس‌های وال است، به ویژه اگر آن‌ها الگوی انباشت را ادامه دهند. سطح کلیدی برای قیمت ۰.۲۰ دلار است.اگر دوج‌کوین بتواند از این سطح مقاومت عبور کند، ممکن است با افزایش خرید، به رشد خود ادامه دهد. اما اگر نتواند ۰.۲۰ دلار را بشکند و دوباره شروع به کاهش کند، ممکن است نشان دهد که این رالی در حال از بین رفتن است.

منبع: NewsBTC

همچنین بخوانید: دوج کوین یا شیبا اینو؟ کدام میم کوین می درخشد!

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.