ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,415,980,984,323
حجم معاملات 116,991,676,890
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 16%
بیت کوین $62,975.56
بیت کوین اتریوم دوج کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 22 زمان مطالعه: 3 دقیقه

استراحت بیت کوین و اتریوم، صعود دوج کوین در بازار ۲.۶ تریلیون دلاری!

استراحت بیت کوین و اتریوم، صعود دوج کوین در بازار ۲.۶ تریلیون دلاری!

بیت کوین و اتریوم در عصر روز چهارشنبه با کاهش سرعت حرکت بیت کوین و تجربه یک اصلاح قیمت کوچک، معاملات ترکیبی داشتند.

طبق داده هایی که توسط آنفولدد در یک پست X در ۲۷ مارس به اشتراک گذاشته شد، قرار است سررسید آپشن های بیت کوین به ارزش بیش از ۹.۴ میلیارد دلار در صرافی ارز دیجیتال دریبیت در ۲۹ مارس باشد. این نشان دهنده حداکثر قیمت درد بالقوه ۵۰۰۰۰ دلار است. قیمت درد حداکثر، قیمت اعتصابی با بیشترین قراردادهای آپشن بیت کوین باز (قراردادهای خرید و فروش) است. این قیمتی را نشان می دهد که در آن اکثر دارندگان آپشن در زمان انقضا متحمل ضررهای مالی می شوند.

هفته گذشته، پس از تجربه پنج روز خروج منفی متوالی، صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین شاهد چرخشی قابل توجه بودند. در ۲۵ مارس، همزمان با بالاترین قیمت بسته شدن روزانه بیت کوین بالای ۶۹۰۰۰ دلار در ۱۰ روز گذشته، این ETF ها شاهد جریان خالص بیش از ۱۵ میلیون دلار بودند. علاوه بر این، در ۲۶ مارس، ده ETF بیت کوین به طور کلی شاهد جریان ورودی خالص ۴۱۸ میلیون دلاری بودند. ارزش کل بازار جهانی ارزهای دیجیتال اکنون ۲.۶۶ تریلیون دلار است که کاهش ۰.۳۲ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته نشان می دهد.

در روز چهارشنبه، سهام در سراسر ۱۱ بخش از S&P ۵۰۰ (۵۰۰ سهام برتر بازار سهام نیویورک و نزدک) شاهد افزایش بود که نشان دهنده یک رالی گسترده است. بخش خدمات رفاهی با جهشی قابل توجه نزدیک به ۲.۸ درصد پیشتاز شد. در تعقیب نزدیک، املاک و مستغلات شاهد پیشرفت ۲.۴ درصدی بودند، در حالی که صنایع ۱.۶ درصد افزایش یافتند.

S&P ۵۰۰ با حرکت به سمت بهترین عملکرد سه ماهه اول از سال ۲۰۱۹، به بالاترین رکورد خود رسید. شاخص گسترده بازار در ۵۲۴۸.۴۹ بسته شد که نشان دهنده افزایش ۰.۸۶ درصدی است. علاوه بر این، میانگین صنعتی داو جونز شاهد پیشرفتی ۴۷۷.۷۵ امتیازی یا ۱.۲۲ درصدی بود و به ۳۹,۷۶۰.۰۸ رسید. هر دو شاخص روند نزولی سه روزه را شکستند. Nasdaq Composite نیز با افزایش ۰.۵۱ درصد، در ۱۶,۳۹۹.۵۲ بسته شد.

در اواخر این هفته، سرمایه‌گذاران به داده‌های مربوط به ادعای بیکاری، تولید ناخالص داخلی و احساسات مصرف‌کننده توجه خواهند کرد. اگرچه بازار در روز جمعه خوب تعطیل است، تمرکز بر روی انتشارات اقتصادی مرتبط با درآمد شخصی، هزینه‌های مصرف‌کننده و مخارج پیش‌بینی‌شده مصرف شخصی در صبح خواهد بود.

یادداشت های تحلیلگر: مایکل ون د پوپ، تحلیلگر ارزهای دیجیتال پیشنهاد می کند که از نظر فنی، نظارت بر بیت کوین در سطح ۶۷۰۰۰ دلار بسیار مهم است.

همچنین بخوانید: احتمال جهش عمودی بیت کوین در پی فشار کوتاه

«اگر این اتفاق بیفتد، به احتمال زیاد شاهد یک تست ATH دیگر قبل از نصف شدن خواهیم بود.»

ون د پوپ معتقد است که بیت کوین در حال تجربه افزایش قابل توجهی است و پیش از رویداد نصف شدن، هدف آن محدوده ۷۵۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰ دلار است. این پیش‌بینی بر اساس فاز تثبیت فعلی بیت‌کوین است که نشان‌دهنده افزایش تدریجی برای آزمایش بالاترین سطح قیمت آن است و به دنبال آن احتمالاً اصلاح قیمت وجود دارد.

«فکر می کنم ما به اوج این روند نزدیک هستیم، اما فکر می کنم یک تست ATH دیگر داشته باشیم، شاید حتی ۷۵-۸۰ هزار دلار قبل از نصف شدن و سپس اصلاح می کنیم. در طول آن فاز تثبیت/اصلاح، انتظار دارم آلتکوین ها عملکرد بهتری داشته باشند.»

علی مارتینز، تحلیلگر زنجیره‌ای، بیان کرد که مهم‌ترین مانع پیش روی بیت‌کوین بین ۷۰۱۸۰ تا ۷۰۶۰۰ دلار است، جایی که ۲۹۲۰۰۰ آدرس ۳۹۷۰۰۰ بیت‌کوین دارند. «اگر BTC بتواند از این سد عبور کند، احتمالاً به سمت بالاترین قیمت های جدید حرکت خواهد کرد.»

منبع: Benzinga

همچنین بخوانید: رکوردشکنی السالوادور: ۴۰۰ میلیون دلار بیت کوین در خزانه

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.