ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,934,597,438,138
حجم معاملات 82,492,842,215
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,111.86
دی تی ایکس صرافی
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 73 زمان مطالعه: 4 دقیقه

DTX: سولانای بعدی با پتانسیل ۱۰۰ برابری

DTX: سولانای بعدی با پتانسیل ۱۰۰ برابری

تحلیلگران بازار اکنون پیش بینی می کنند که صرافی DTX به دلیل عملکرد فوق العاده پیش فروش خود، به سولانا (SOL) بعدی تبدیل شود. نهنگ‌های بازار ارزهای دیجیتال، پتانسیل رشد تصاعدی DTX را تشخیص داده‌اند.

کانال تلگرام مارکت فلو

سولانا در حال حاضر با میانگین ۱,۰۵۳ تراکنش در ثانیه (TPS) و توانایی پردازش بیش از ۹۵ میلیون تراکنش در یک روز، سریع‌ترین بلاکچین به شمار می‌رود. این عملکرد، اتریوم با ۲۲.۸ TPS و بیت کوین با ۱۰.۷ TPS را تحت الشعاع قرار می‌دهد. عملکرد سولانا به دلیل افزایش تراکنش‌های مربوط به میم‌کوین‌ها، به ۱,۵۰۴ TPS در مقطعی رسید. این مقدار، بیش از پنج برابر سریع‌تر از پالیگان، سریع‌ترین راهکار مقیاس‌گذاری اتریوم، و ۴۶ برابر بیشتر از TPS اتریوم است.

 سایر بلاکچین‌ها مانند سویی، بایننس اسمارت چین، پالیگان، تون، ترون، نیر و آولانچ با مقادیر TPS بین ۸۵۴ تا ۸۹ عقب‌تر هستند. با این حال، تحلیلگران بازار، صرافی DTX را سولانا بعدی می‌دانند. داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهد که توکن دیفای نوظهور به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود، شاهد فعالیت عظیم نهنگ‌ها بوده است. بنابراین، کارشناسان بازار پیشنهاد می‌کنند قبل از اینکه قیمت DTX صد برابر شود، در آن سرمایه‌گذاری کنید.

سولانا از نظر ارزش اقتصادی کل (TEV) از اتریوم پیشی می‌گیرد

سولانا با ترکیبی از ویژگی‌های خاص مانند مکانیزم زمان‌بندی اثبات تاریخ (PoH) نوآورانه، پروتکل انتشار بلاک توربین و پردازش موازی تراکنش‌ها، به توان عملیاتی بالا و تأخیر کم دست یافته است.

در ۱۲ می، سولانا در یک روز از نظر ارزش اقتصادی کل (TEV) از اتریوم پیشی گرفت و به یک نقطه عطف قابل توجه دیگر دست یافت. TEV که ارزش استخراج‌کننده (MEV) و کارمزد تراکنش‌ها را در بر می‌گیرد، معیاری اساسی برای ارزیابی پذیرش و کاربردپذیری یک بلاکچین است. در مقایسه با TEV ۱,۹۷۷,۴۱۶ دلاری اتریوم، سولانا TEV ۲,۲۴۸,۶۸۱ دلاری را به دست آورد.

TEV بالاتر نشان‌دهنده تقاضا و استفاده بیشتر است که می‌تواند انعطاف‌پذیری بیشتری را در سیاست‌های اقتصادی شبکه ایجاد کند. بنابراین، سولانا با TEV بالای خود به اوج خود رسیده است. تحلیلگران بازار سولانا را سرآمد موفقیت می‌دانند. بدین ترتیب، موفقیت پروژه‌های نوظهور با مقایسه با سولانا سنجیده می‌شود. یک بلاکچین در حال ظهور، صرافی DTX، به دلیل سود کلان پیش‌فروش خود، توسط کارشناسان بازار به عنوان سولانا بعدی شناخته می‌شود.

DTX برای تبدیل شدن به سولانا بعدی، با پیش فروشی که از ۵۶۰ هزار دلار فراتر رفت

صرافی DTX (DTX) به کاربران امکان معامله قراردادهای ما به التفاوت (CFD)، سهام، فارکس و ارزهای دیجیتال را می‌دهد. زیرساخت پیشرفته و ویژگی‌های متمایز معاملاتی این پلتفرم، فرصت‌های بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. صرافی DTX به عنوان اولین صرافی بزرگ که اهرم ۱۰۰۰ برابری را به کاربران ارائه می‌دهد، پیشگام است. همچنین الزامات KYC (احراز هویت) را حذف می‌کند.

این پلتفرم رویکردی مبتنی بر جامعه دارد که به معامله‌گران کمک می‌کند تا سرمایه‌گذاری‌های خود را به حداکثر برسانند. اعضای جامعه DTX با قیمت پیش‌فروش ۰.۰۴ دلاری، می‌توانند به خوبی از فرصت بازار بهره‌مند شوند. این پلتفرم ظرف چند روز از مرحله دوم پیش‌فروش خود، بیش از ۵۶۰,۰۰۰ دلار جمع‌آوری کرد. نهنگ‌ها با توجه به پتانسیل رشد عظیم DTX، در حال حرکت به سمت این صرافی هستند.

چند روز پس از پیش‌فروش، صرافی DTX توانست با موفقیت بیش از ۳۰۰۰ هولدر (نگهدارنده) را جذب کند و خود را به عنوان ابزاری ضروری برای گسترش سریع معرفی کند. در مرحله پیش‌فروش آینده DTX، قیمت توکن به ۰.۰۶ دلار برای هر سهم افزایش خواهد یافت. کارشناسان بر این باورند که DTX پتانسیل ۱۰۰ برابری دارد.

نکات کلیدی

با توجه به عملکرد فوق العاده پیش فروش صرافی DTX، تحلیلگران بازار پیش بینی می کنند که این شرکت به سولانای بعدی در دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شود. نهنگ ها بر این باورند که DTX پتانسیل رشد چشمگیری دارد و بنابراین در DTX با قیمت ۰.۰۴ دلار سرمایه گذاری می کنند و آن را یک معامله عالی می دانند.

منبع: Crypto.news

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.