ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,529,932,959,536
حجم معاملات 115,665,709,219
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 15%
بیت کوین $67,249.52
توییتر رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 37 زمان مطالعه: 2 دقیقه

تایید ایلان ماسک برای افزودن ویژگی پرداخت به شبکه اجتماعی اکس

تایید ایلان ماسک برای افزودن ویژگی پرداخت به شبکه اجتماعی اکس

مدیر عامل X، پلتفرمی که قبلاً با نام توییتر شناخته می‌شد و متعلق به ایلان ماسک است، دیروز ویدیویی منتشر کرد که نشان می‌دهد این شرکت به زودی یک قابلیت جدید برای ارسال پول به یکدیگر به کاربران ارائه خواهد داد.

توییتر فقط در ماه گذشته مجوز انتقال پول در ایالت رود آیلند را کسب کرد، یکی از هفت ایالت که در آن مجوزهای نظارتی مشابه را کسب کرده است.این مجوز به X اجازه می‌دهد تا برای کاربران پول نقد و رمزارز را ذخیره و انتقال دهد.

بعد از خرید توییتر، ماسک اشاره کرد که کاربران X به عنوان بخشی از یک طرح اصلی برای راه‌اندازی «یک برنامه‌ی جامع» با قابلیت پرداخت، تجارت الکترونیکی و رسانه‌های اجتماعی، قادر خواهند بود پول ارسال کنند، حساب‌های بانکی خود را متصل کنند و احتمالا از موجودی‌شان سود کسب کنند.

به گزارش Financial Times، دو نفر آشنا به طرح‌های X اعلام کرده‌اند که ماسک ابتدا یک سیستم پول نقد را می‌خواست، اما طوری که بتوان به مرور قابلیت‌های رمزارزی به آن اضافه کرد.

سال گذشته، توییتر به قابلیت تراکنش‌ها اتریوم و بیت کوین را به قابلیت انعام خود اضافه کرد که به کاربران توییتر امکان انعام دادن با استفاده از رمزارزها را می‌دهد.

ماسک مدتهاست که آرزوی ایجاد یک موسسه بانکی آنلاین را داشته است. در سال ۱۹۹۹، او یک سرویس مالی آنلاین به نام X.com را تأسیس کرد که یک سال بعد پس از ادغام با یک استارتاپ پرداخت دیگر، به پی‌پل تبدیل شد.
 

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.