ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,059,916,115,230
حجم معاملات 139,555,377,255
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,885.57
اتریوم تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 2 زمان مطالعه: 3 دقیقه

اتریوم؛ رقیب جدی برای بیت کوین؟

اتریوم؛ رقیب جدی برای بیت کوین؟

قیمت اتریوم حرکت صعودی مناسبی را از منطقه حمایت ۳۰۰۰ دلار آغاز کرد. اتریوم در حال بهبود است و ممکن است برای آزمایش منطقه مقاومت ۳۵۰۰ دلاری هدف گذاری کند.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • اتریوم علائم مثبتی را از منطقه محوری ۳۱۵۰ دلار نشان می دهد.
  • قیمت بالای ۳۲۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود.
  • شکستی بالاتر از خط روند نزولی کلیدی با مقاومت ۳۲۸۰ دلار در نمودار ساعتی ETH/USD (داده از طریق صرافی کراکن) رخ داد.
  • در صورت ماندن قیمت بالای منطقه حمایت ۳۲۸۰ دلار، این جفت ارز می تواند به حرکت صعودی خود ادامه دهد.

قیمت اتریوم به دنبال افزایش ثابت به ۳۵۰۰ دلار است

قیمت اتریوم یک پایه بالاتر از منطقه حمایت ۳۰۰۸ دلار تشکیل داد. یک کف در ۳۰۰۷ دلار تشکیل شده است و قیمت شروع به افزایش مناسب بالای منطقه مقاومت ۳۲۲ دلار کرد، اما قدرت بیت کوین را نداشت.

شکستی بالاتر از خط روند نزولی کلیدی با مقاومت ۳۲۸۰ دلار در نمودار ساعتی ETH/USD رخ داد. این جفت ارز توانست سطح بازگشت فیبوناچی ۵۰ درصدی حرکت نزولی از سقف ۳۵۴۰ دلار تا کف ۳۰۰۷ دلار را پاک کند.

اتریوم اکنون بالای ۳۲۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود. در صورت افزایش بیشتر، قیمت ممکن است با مقاومت نزدیک سطح ۳۳۷۵ دلار یا سطح بازگشت فیبوناچی ۶۱.۸ درصدی حرکت نزولی از سقف ۳۵۴۰ دلار تا کف ۳۰۰۷ دلار مواجه شود.

نمودار تحلیل تکنیکال اتریوم

اولین مقاومت اصلی در نزدیکی سطح ۳۴۰۰ دلار قرار دارد. مانع اصلی بعدی در نزدیکی سطح ۳۴۵۰ دلار است. بسته شدن بالای سطح ۳۴۵۰ دلار ممکن است اتر را به سمت مقاومت ۳۵۰۰ دلاری ارسال کند. مقاومت کلیدی بعدی در نزدیکی ۳۵۵۰ دلار قرار دارد. شکستن صعودی بالای مقاومت ۳۵۵۰ دلار ممکن است قیمت را در روزهای آینده به سمت منطقه مقاومت ۳۷۲۰ دلار ارسال کند.

آیا افت ها در ETH محدود است؟

اگر اتریوم نتواند مقاومت ۳۴۰۰ دلاری را پاک کند، ممکن است اصلاح نزولی را آغاز کند. حمایت اولیه در سمت پایین در نزدیکی ۳۲۸۰ دلار قرار دارد. حمایت اصلی اول در نزدیکی منطقه ۳۲۵۰ دلار قرار دارد.

همچنین بخوانید: راه اندازی ETF اتریوم در بورس نیویورک و گری اسکیل

حرکت واضح زیر حمایت ۳۱۸۰ دلار ممکن است قیمت را به سمت ۳۱۲۰ دلار فشار دهد. هرگونه ضرر بیشتر ممکن است قیمت را در کوتاه مدت به سمت سطح حمایت ۳۰۰۸ دلار ارسال کند. حمایت کلیدی بعدی در ۳۰۰۵ دلار قرار دارد.

شاخص های فنی

MACD ساعته - MACD برای ETH/USD در حال افزایش قدرت در منطقه صعودی است.

RSI ساعته - RSI برای ETH/USD اکنون بالای منطقه ۵۰ است.

سطح حمایت اصلی - ۳۲۵۰ دلار

سطح مقاومت اصلی - ۳۴۰۰ دلار

همچنین بخوانید: هک صرافی وزیر ایکس؛ انتقال ۵۷ میلیون دلار به کیف پول های جدید

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.