ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,935,417,321,400
حجم معاملات 83,896,277,942
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,017.82
اتریوم تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 13 زمان مطالعه: 3 دقیقه

راه اندازی ETF اتریوم در بورس نیویورک و گری اسکیل

راه اندازی ETF اتریوم در بورس نیویورک و گری اسکیل

یک مدیر اجرایی گری اسکیل گفت که این محصولات به سرمایه گذاران سنتی دسترسی به دارایی ای را می دهد که پتانسیل تغییر کل سیستم مالی را دارد.

کانال تلگرام مارکت فلو

مدیر دارایی دیجیتال گری اسکیل تایید کرد که دو صندوق قابل معامله در بورس اتریوم اسپات آن به طور رسمی در نیویورک آغاز به کار کرده اند و این لحظه مهمی برای سرمایه گذاران و بازار گسترده تر ETF است.

این راه اندازی یک روز پس از آن صورت می گیرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تایید نهایی خود را برای ETFهای اتریوم اسپات صادر کرد و به چندین ناشر اجازه داد تا محصولات خود را برای معامله عرضه کنند. جیمز سیفارت، تحلیلگر بلومبرگ، در پستی در تاریخ ۲۲ ژوئیه گزارش داد که اعتماد اتریوم گری اسکیل (ETHE) هنوز اسناد رسمی موثر را از SEC دریافت نکرده است، اما انتظار می رود که صبح روز آغاز معاملات این اسناد صادر شود.

ETHE در حال حاضر بزرگترین محصول قابل معامله در بورس مبتنی بر اتریوم در جهان است که دارای ۹.۱۹ میلیارد دلار اتریوم در دارایی های خود است. ETHE از سرمایه گذاران کارمزد مدیریت ۲.۵ درصدی دریافت می کند.

دومین محصول گری اسکیل، اعتماد اتریوم مینی گری اسکیل (ETH)، هزینه ها را برای شش ماه اول یا تا زمانی که به ۲ میلیارد دلار دارایی خالص تحت مدیریت برسد، حذف کرده است.

پس از رسیدن به هر یک از این آستانه ها، کارمزد ۰.۱۵ درصدی اعمال می شود که آن را ارزان ترین ETF اتریوم اسپات در ایالات متحده می کند.

جان هافمن، مدیر عامل گری اسکیل، در بیانیه ای به کوین تلگراف گفت: «ETH و ETHE به سرمایه گذاران اجازه می دهند تا در پتانسیل اتریوم برای ایجاد بازارها، تحول سیستم های مالی، استفاده از امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و پیشبرد نوآوری از طریق بسته بندی ETP قابل اعتماد سرمایه گذاری کنند، بدون نیاز به خرید، ذخیره یا مدیریت مستقیم اتریوم.»

ETFهای اتریوم از بلک راک، فیدلیتی، ۲۱ شرز، بیت وایز، فرانکلین تمپلتون، وان اک و اینوستکو گلکسی نیز در روز سه شنبه ۲۳ ژوئیه برای شروع معاملات تایید شدند.

همچنین بخوانید: هک صرافی وزیر ایکس؛ انتقال ۵۷ میلیون دلار به کیف پول های جدید

جزییات ETF اتریوم لیست شده در آمریکا

گری اسکیل پس از تایید ETF اتریوم اسپات، ۱ میلیارد دلار اتریوم را به کوین بیس ارسال می کند

در روز دوشنبه ۲۲ ژوئیه، گری اسکیل بیش از ۱ میلیارد دلار اتریوم را برای آماده سازی برای راه اندازی ETFهای خود به کوین بیس منتقل کرد. انتقال ۲۹۲،۲۶۳ اتریوم به ارزش کمی بیش از ۱.۰۱ میلیارد دلار، دقیقاً همان مقداری بود که گری اسکیل گفت در تاریخ ۱۸ ژوئیه از ETHE به اعتماد اتریوم مینی خود منتقل خواهد کرد.

انتقال اتریوم گری اسکیل به کوین بیس

سیفارت در پستی در تاریخ ۱۷ ژوئیه در X گفت: «این حرکت باید به کاهش برخی از خروج های احتمالی گری اسکیل کمک کند.»

صاحبان فعلی ETHE محصول جدید پشتیبانی شده توسط اتریوم را با نسبت ۱:۱ بدون ایجاد رویداد مالیات بر درآمد سرمایه دریافت خواهند کرد. سیفارت و اریک بالچونا، تحلیلگر ETF بلومبرگ، انتظار دارند که ETFهای اتریوم اسپات بین ۱۰ تا ۲۰ درصد از جریان هایی را که ETFهای بیت کوین اسپات از زمان راه اندازی این محصولات کمی بیش از شش ماه پیش داشته اند، جمع آوری کنند.

با این حال، مت هوگان، مدیر سرمایه گذاری بیت وایز، مطمئن است که ETFهای اتریوم اسپات ممکن است تأثیر بیشتری بر قیمت اتریوم نسبت به ETFهای بیت کوین اسپات بر روی بیت کوین داشته باشند. هوگان پیش بینی می کند که قیمت اتریوم تا پایان سال ۲۰۲۴ از بالاترین سطح فعلی خود فراتر رفته و به بالای ۵۰۰۰ دلار برسد.
 

همچنین بخوانید: بیت کوین یا اتریوم؛ نظر تحلیلگر ارزهای دیجیتال

منبع: کوین دسک
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.